En MAT sleeps.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef spapaars het volgende:
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door sportschoenen en Redband.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, de wonderbaarlijke herrijzenis van Bonnie.. past mooi in de tijd van het jaar.
of is het Christie die het vernaggeldquote:
dat kan ook, zij rolde te hard naar casperquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
of is het Christie die het vernaggeld
nu vernaggeld Casper er wel veelquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat kan ook, zij rolde te hard naar casper
Jesus gast kap eens daar mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nah eerst alle mislukte, straks alle goeie bijelkaar plakke Febo
Omdat het rete irritant is en onzin.quote:
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:02 schreef LionHeart het volgende:
[..]
EN ze hoefde niet eens te wachten...
ik weet niet hoe vaak jij er komtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:15 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de huisartsenpost geweest. Kom je inderdaad de seh niet voor op.
Ja ik weet het maar apart dat je al 2 jaar naar een programma kijkt waar niks van deugt en alles een script is en iedereen een volleerd acteur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, maar U weet toch inmiddels wel dat Uw comment mij niet zo boeit he?
Ik kom er nooit. Maar ga er vanuit dat e gebeld is en dan een afspraak gemaakt door Febo. En ik ken e huisartsenpost daar niet maar je hebt rustigere en drukkere momenten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij er komt
maar ik heb er nog niet 1 keer direct door mogen lopen
zelfs niet als het echt urgent was
Er zal eerst wel iemand in de loods zijn geweest die naar haar heeft gekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak jij er komt
maar ik heb er nog niet 1 keer direct door mogen lopen
zelfs niet als het echt urgent was
Jup, goed dat je het nog even aangeeft, alleen dat volleerd acteur is niet helemaal waar, de helft komt uit kaartenbakken van de castingbureauquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar apart dat je al 2 jaar naar een programma kijkt waar niks van deugt en alles een script is en iedereen een volleerd acteur.
En een smoel als een oorwurmquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft ook alleen maar van die onverzorgde kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |