Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chess is ook goed in kennis
dus die keuze snap ik wel
volgens mij mocht dat nietquote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef JJ76 het volgende:
Ze hadden met hun eigen duo kunnem ruilen dan was alles zelfde gebleven.
ze speelt vaakquote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.
Ze is beter dan Bonnie en Melvin, dus ze gaan er op vooruit. Fysiek kunnen ze zelf al wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, goed wil ik niet zeggen, maar ze wil dat soort dingen wel altijd spelen ja.
Blijf me erover verbazen dat mensen vrijwillig bij die 2 willen na wat ze als haaien lieten zien vorige cyclus.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze speelt vaak
maar dat is vaak omdat de rest niet durft
Hij is iig leuker dan Snollebolleke bij Jumboquote:Op woensdag 8 april 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Ik ga niet naar de Appie vanwege de reclame op tv en dat is maar goed ook, denk ik, want wat vind ik die van Koningsbrugge daar irritant.
Ook daar is heel weinig voor nodigquote:Op woensdag 8 april 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb het idee dat dit Noah enorm kwalijk genomen gaat worden door Melvin
Had verwacht dat er gedoe kwam over de bal.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Hééejjjjj Dove Lolletje van Febo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |