abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 15:23:04 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220526314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Elan over een paar maanden als Trump gebruikt maakt van de The Hague Invasion Act: "Ja de schuld van Jetten, moet hij maar de ICC eruit gooien"
hoe dan?

er zit geen Amerikaan gevangen bij het ICC _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220526318
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, dat bepalen de Amerikanen niet. Dat bepaald Iran op het moment, Trump heeft het maar te slikken, had hij niet zo dom moeten doen.
We zullen zien wat US militair in petto heeft, volgens een aantal clowns hier was hun rol al uitgespeeld en moesten ze met hangende pootjes afdruipen.

Dezelfde figuren die denken dat we US niet nodig hebben in NAVO.
blablablabla
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:24:04 #78
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220526323
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
De wespen als die jou al 40 jaar lang steken.
Tja, dit blijven mensen maar negeren. Het door het Iraanse gefinancierde terreur dient Israël gewoon maar mee te leven. Dat Iran rustig knutselt aan ballistische raketten die steeds verder kunnen komen en atoomwapens, is ook prima schijnbaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220526324
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef vosss het volgende:
Maargoed, stel hij gooit wat tactical nukes, wat kunnen we verwachten daarna van de rest van de wereld?
Koppen wij er een van China of Rusland? Of gaan ze allemaal tegelijk de lucht in?
Ik zou niet weten waarom China een nuke op ons zou gooien? Al zijn er wel erg lelijke dingen gezegd onlangs in een aantal radioshows.
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 15:24:20 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220526325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:23 schreef Elan het volgende:

[..]
We zullen zien wat US militair in petto heeft, volgens een aantal clowns hier was hun rol al uitgespeeld en moesten ze met hangende pootjes afdruipen.
Volgens de VS was hun rol al uitgespeeld op dag 3 ofzo

quote:
niet nodig
wel nuttig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220526326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom China een nuke op ons zou gooien? Al zijn er wel erg lelijke dingen gezegd onlangs in een aantal radioshows.
Als uiterste poging van waarschuwing voor de VS?
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220526327
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef vosss het volgende:

[..]
De senaat, kan die nog iets?
De senaat zou hem kunnen afzetten, mogelijk zonder het huis van afgevaardigde. Ligt eraan wat het hooggerechtshof besluit. Maar goed ik weet niet of JD Vance als voormalig senator bestand is tegen de gekken in de regering met een Peter Thiel, Steven Miller, Steve Bannon, Elon Musk
pi_220526331
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is natuurlijk een keuze van het Iraanse regime zelf. Raar om dit in de schoenen van de VS en Israël te schuiven.
Die moeten gewoon met de pootjes omhoog gaan liggen en wachten totdat ze anaal vernederd worden?
Hoe denk jij dat geopolitiek en veiligheidsvraagstukken werken :? .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220526332
Het is me daar toch een partij droevig dat een openlijke dreiging om een genocide te plegen op een hele samenleving nog steeds goedgepraat wordt.

Echt hoor, what the fuck. En diezelfde groep geeft dan af op het gebrek aan moraliteit en fatsoen in Iran. Jullie zijn geen haar beter.
pi_220526334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:22 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat zijn ze nu heel druk allemaal aan het bedenken.
Hey was jij geen mod?
vosss is de naam,
pi_220526337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Als Trump elke keer zijn zin krijgt is olie op de lange termijn het minst waar je je zorgen over hoeft te maken.

Zoals ik al eerder schreef, het plan was eerst Groenland. Het was dat de senaat en legertop dreigde met afzetting. Een legertop dat daarna vervangen is.
Trump boeit mij niet de inflatie hier boeit mij wel en zou jou ook moeten boeien. In Frankrijk is de benzine op sommige plekken bijna op.
Hormuz moet dus open tegen elke prijs en daarna kunnen we op het gemak gaan kijken naar een oplossing uit deze shitshow. Of eigenlijk Trump kan dat gaan doen.
blablablabla
pi_220526339
quote:

[..]

Dus eigenlijk moeten we nu allemaal aan Trump gaan vragen of hij ons niet alsjeblieft in wil lijven in de VS, want anders roepen we het over onszelf af als hij je komt annexeren?
pi_220526340
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
hoe dan?

er zit geen Amerikaan gevangen bij het ICC _O-
Leuk dat logisch denken bij iemand die om het jaar dreigt met nukes te gooien. Of dat nou tegen orkanen zijn of tegen Iraniers.
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 15:26:20 #89
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220526343
quote:

[..]

Met zulke vrienden hebben we geen vijanden meer nodig nee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220526346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Trump boeit mij niet de inflatie hier boeit mij wel en zou jou ook moeten boeien. In Frankrijk is de benzine op sommige plekken bijna op.
Hormuz moet dus open tegen elke prijs en daarna kunnen we op het gemak gaan kijken naar een oplossing uit deze shitshow. Of eigenlijk Trump kan dat gaan doen.
De VS en Israël die hun terugtrekking nemen zorgt ook voor het heropenen van de straat van Hormuz. Daar hoeft niet heel Iran voor kapot.
pi_220526347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Dus jij neemt liever het risico op een derde wereldoorlog, met kernbommen vanwege wat olie?
pi_220526350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel lijp als je zo een bizar sterk leger hebt en anderen gewoon de les kunt lezen tot ze luisteren.
blablablabla
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:26:55 #93
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220526351
Wanhoopsdaad van Trump. Links of rechtsom Iran gaat de controle over Hormuz helemaal niet meer teruggeven. Ook niet in een toekomstige deal over X-aantal maanden. En dat, gepaard met de vernietiging van de Amerikaanse militaire basissen in Golf + Saudi waar Iran al halverwege mee opweg is, maakt dat Iran meer dan ooit een regionale supermacht gaat worden en zich verzekerd van blijvende leverage over de regio + deel van de wereldeconomie regio voor eventuele toekomstige aanvallen van de VS en het heffen van tol over elk schip dat erdoorheen wil.
enkelband
pi_220526353
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef vosss het volgende:

[..]
Hey was jij geen mod?
Ik? Nee hoor.
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:27:34 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220526357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:24 schreef beefkeek het volgende:
Het is me daar toch een partij droevig dat een openlijke dreiging om een genocide te plegen op een hele samenleving nog steeds goedgepraat wordt.

Echt hoor, what the fuck. En diezelfde groep geeft dan af op het gebrek aan moraliteit en fatsoen in Iran. Jullie zijn geen haar beter.
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit doet het Iraanse regime al decennia jegens Israël.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220526358
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het treft namelijk allerlei landen die niets met deze oorlog te maken heeft. Als de reactie van Oekraïne zou zijn geweest om na de inval van Rusland, vervolgens Warschau te bombarderen, was dat even idioot geweest.
Wit Rusland bombarderen was wel logisch geweest net als Transnisterie.
Echter konden ze de manschappen en spullen voor zo'n actie niet missen.

Nu doen ze het kleinschalig door o.a. in Afrika Russen op te blazen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220526363
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Als uiterste poging van waarschuwing voor de VS?
Lijkt me onwaarschijnlijk. Maar, stel hij roeit de bevolking uit, dan gaat er natuurlijk wel nog iets gebeuren. Alleen ik heb geen idee wat.

Ik denk wel dat als het gebeurt dat we ons niet meer druk hoeven te maken over zaken als pensioen.
pi_220526365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik? Nee hoor.
Ow dan was dat iemand anders met Frank in zijn nick denk ik dan. :@
vosss is de naam,
pi_220526372
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Iran wordt niet voor niets gezien als een schurkenstaat. Of zijn de ayatollahs plots een lichtend voorbeeld voor het westen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220526377
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Nee dat doen ze niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: