Sterker nog, de hele Iraanse beschaving is dan gewist. Als hij daad bij het woord voegt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:17 schreef Haags het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat als we morgenochtend wakker worden er geen brug en energiecentrale meer overeind staat in Iran?
Ik vermoed dat ze enig advies terzijde hebben geschoven want MURIUCA YEAH STRONGEST ARMY EVERquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:15 schreef sp3c het volgende:
als Iran zegt, val mij aan en ik sluit de straat af
dan is het natuurlijk niet raar om het dan in de schoenen van de VS en Israel te schuiven, die zijn gaan aanvallen in de volle wetenschap wat de consequentie daarvan is
dat was niet de stelling die waar ik op reageer dus die conclusie die je trekt is ook volledig uit de lucht gegrepenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt de misrekening dat het om politiek en argumenten gaat terwijl simpelweg het recht van de sterkste telt. En Trump is overal toe in staat als het om geld en kiezers gaat.
Besef hoe achterlijk de gemiddelde mens isquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Trump heeft Iran zelf min of meer gedwongen de wereldhandel te gijzelen. Dit is zijn en Bibi's schuld. Het is echt zo bijzonder om hier mensen oorzaak-gevolg door elkaar te zien halen. Net als Putin kan hij het heel eenvoudig afmaken door gewoon te stoppen en terug te gaan. America first. Lekker stoppen met politie-agentje te spelen in de wereld en dat aan de volwassenen overlaten.
Omdat Iran verder niet relevant is. Ze moeten de olie door laten en snel ook.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar als het allebei schurkenregimes zijn, waarom wil je dan Iran plat en niet de VS?
Wat als Frankrijk de straat van Calais zou blokkeren?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het treft namelijk allerlei landen die niets met deze oorlog te maken heeft. Als de reactie van Oekraïne zou zijn geweest om na de inval van Rusland, vervolgens Warschau te bombarderen, was dat even idioot geweest.
Deze act neemt echt steeds ergere vormen aanquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is natuurlijk een keuze van het Iraanse regime zelf. Raar om dit in de schoenen van de VS en Israël te schuiven.
Er is een reden dat geen enkele Amerikaanse president tot dusver directe aanvallen op Iran heeft aangedurfd. Dat is echt niet omdat men niet wist dat de VS volledig militair superieur was aan Iran.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:15 schreef sp3c het volgende:
als Iran zegt, val mij aan en ik sluit de straat af
dan is het natuurlijk niet raar om het dan in de schoenen van de VS en Israel te schuiven, die zijn gaan aanvallen in de volle wetenschap wat de consequentie daarvan is
Misschien had Iran dan wat meer Shaded drones naar Moskou moeten sturen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als Oekraïne. Als ze zich nu gewoon in hadden laten lijven door Rusland dan was heel die oorlog niet nodig geweest.
Als Trump elke keer zijn zin krijgt is olie op de lange termijn het minst waar je je zorgen over hoeft te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Iran verder niet relevant is. Ze moeten de olie door laten en snel ook.
Nee hoor, een actie van het Iraanse regime is een verantwoordelijkheid die alleen zij dragen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedereen en z'n driedubbel demente goudvis wist dat Iran dat zou doen, dus lijkt me heel logisch om de VS en Israel daarop aan te kijken wanneer zij op eigen houtje besluiten om met een knuppel tegen dat wespennest te slaan.
of Turkije de Dardanellenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat als Frankrijk de straat van Calais zou blokkeren?
Trump is het van plan de rest van de meningkjes doet helemaal niet ter zake. Die van Iran al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, als de VS je plat bombardeert moet je op je knietjes bij Trump komen smeken wat je allemaal voor ze kunt doen zodat ze er mee stoppen. Zoals een Amerikaanse staat worden zonder eigen bestuur en ieder jaar enorme betalingen aan de Amerikaanse Keizer doen, zodat hij het niet meer doet.
Maar dat jij dat zou doen, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook gaan doen.
Dat ie daartoe in staat is, dat geloof ik ook wel. Maar 'het recht van de sterkste' is vooral voor mensen die niet slim genoeg zijn om te praten en lijkt mij voor de mensheid zelf een stap terug in het Westen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt de misrekening dat het om politiek en argumenten gaat terwijl simpelweg het recht van de sterkste telt. En Trump is overal toe in staat als het om geld en kiezers gaat.
De senaat, kan die nog iets?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als Trump elke keer zijn zin krijgt is olie op de lange termijn het minst waar je je zorgen over hoeft te maken.
Zoals ik al eerder schreef, het plan was eerst Groenland. Het was dat de senaat en legertop dreigde met afzetting. Een legertop dat daarna vervangen is.
Dan ziet Poetin zijn kans schoon in Oekraïne...quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef vosss het volgende:
Maargoed, stel hij gooit wat tactical nukes, wat kunnen we verwachten daarna van de rest van de wereld?
Koppen wij er een van China of Rusland? Of gaan ze allemaal tegelijk de lucht in?
Dat was ook het idee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:04 schreef Vallon het volgende:
TT heeft veel weg van een walgelijk verleden dat we nu met termen zien worden herhaald.
CNN, tragikomisch hoe tal van Republiekijnen de term "vernietigen van een beschaving" uitleggen dat het hier slechts gaat om stukmaken van bruggen, wegen en energie voorzieningen. het alleen maar de bedoeling is om de bevolking te bevrijden van hun onderdrukkers.
Vervolgens daar als (bijkans) in dat afgesproken draaiboek, zich vasthouden aan dat het verantwoord is.
Oeoa manier kunnen veel mensen ze zich niet over hun zelf ingestelde cognitieve dissonantie heen zetten.
Opvallend blijft, hoe de imo niet mis te verstane woorden worden verzacht of anders uitgelegd.
Zelfs hoop ik vurig op een TACO om mij dan in te vermaken want dit gaat anders volstrekt - voor iedereen - de foute kant op. Het is net of ik de geschiedenis opnieuw voorbij zie komen en nog steeds niet begrijp hoe in beginsel redelijke mensen dus kunnen verworden tot tirranieke gez(w)ellen.
Dat zijn ze nu heel druk allemaal aan het bedenken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef vosss het volgende:
Maargoed, stel hij gooit wat tactical nukes, wat kunnen we verwachten daarna van de rest van de wereld?
Koppen wij er een van China of Rusland? Of gaan ze allemaal tegelijk de lucht in?
En ook Taiwan zal ook nog lang licht geven in het donker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan ziet Poetin zijn kans schoon in Oekraïne...
De wespen als die jou al 40 jaar lang steken. Dan snap ik wel dat je er klaar mee bent.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg @:howardroark als jij lekker op een terrasje zit te bieren, lekker weertje niks aan de hand alles is mooi, en ik sla met een knuppel tegen het wespennest boven jouw hoofd, wie geef je dan de schuld als je gestoken wordt: mij, of de wespen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |