abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 14:36:41 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220483049
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220484189
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven :O

Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220484209
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven :O

Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie :*

Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
pi_220484934
quote:
88s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade. :9
pi_220486059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:51 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie :*

Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
Heerlijk! Bedankt. Als je in mijn buurt woonde had ik het gedaan :D O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 1 april 2026 @ 23:00:02 #107
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220487603
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @:Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220489723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
O+
Jammer te horen, fijn dat je er nog af en toe bent :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 2 april 2026 @ 10:28:57 #109
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220490330
net bolletje met verse jonge kaas van de kaasboer met plakjes kipgrilworst :9~
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:34:44 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_220490966
Broodje met gebakken ei
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220492616
Zo'n zin in het avondeten
Ten eerste is eet eens niet alleen (dat komt hooguit twee of drie keer per jaar voor, samen eten)
Ten tweede we eten een broodje makreel met een salade :9

Gezelliger en lekkerder kan gewoon niet *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 17:11:07 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220493241
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.

:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 april 2026 @ 17:21:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220493301
Bak nu een kipfilet rollade (van de Aldi) met daarbij een salade, ovenpatatjes en champignonsaus met gebakken champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220493651
quote:
88s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
:9
Dat klinkt lekker :9
  donderdag 2 april 2026 @ 18:19:11 #115
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220493791
Ik had nog een biefstuk in de ijskast maar vind het niet lekker bij mijn AVG-tje aangezien het vlees snel koud wordt. Dus dan maar gebakken en vanavond eet ik nog wat boterhammen.
pi_220493843
quote:
88s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
:9
Erg lekker :9 :9

pi_220493860
Spaghetti van gisteren opwarmen in een koekenpan en een gebakken spiegeleitje erbij.

Altijd extra lekker daags erna; zeker in de pan opwarmen ipv in de magnetron.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220493869
Met rooie saus en verse groentjes.

Ofja gisteren waren die vers. Vandaag 1 dag minder, maar dat maakt het niet minder lekker.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 2 april 2026 @ 18:54:02 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220494124
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220494432





Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers

[ Bericht 70% gewijzigd door Goitske op 02-04-2026 19:52:19 ]
pi_220494838
Geïnspireerd door een stukje Zeeuws spek in mijn koelkast iets verzonnen

Zilvervliesrijst, dobbelsteentjes Zeeuws spek in ketjap/sambal/gembersiroop met ui, knof, peultjes en in slierten gejuliënde winterpeen
Atjar en klein omeletje erbij :9
  donderdag 2 april 2026 @ 19:59:25 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220494867
Adana kebab :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220494902
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef Goitske
Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers
Je zit er lekker in, in de desem :)
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
pi_220495225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:01 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Je zit er lekker in, in de desem :)
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
  donderdag 2 april 2026 @ 21:46:01 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220495733
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Hartstikke goed meis, lekker handwerk en doedingen ipv met je hoofd, werkt goed vaak bij een burnout. Als je maar niks moet
Sterkte gewenst ^O^ *;
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 april 2026 @ 21:46:29 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220495741
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
Fijn je te zien posten, je wordt gemist!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220495977
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Alles wat Molo zegt O+

Lekker met de handen in het deeg, stretchen & folden
leuk kletsen ook in het broodbaktopic

[ Bericht 3% gewijzigd door Kanaroe op 02-04-2026 22:16:31 ]
pi_220496942
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar :)


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 03-04-2026 10:44:25 ]
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:23:13 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220498129
Zometeen, lekkere D broodjes, vanavond, Pasta met verse pesto (zelf gemaakt)
pi_220498146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar :)
[ afbeelding ]
Jeetje, dat ziet er heerlijk uit. :9
Ik weet het nog niet, maar misschien ook maar even naar de appie. :)
  vrijdag 3 april 2026 @ 13:24:03 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220499034
Harinkje vers van het mes van de vishandel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220499297
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:53:20 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220500240
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:57:29 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220500260
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel. :Y)
En wat is een Santpoortse stoofschotel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 03-04-2026 16:15:40 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:01:02 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220500282
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

En wat is een Santpportse stoofschotel?
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.

[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 03-04-2026 17:10:31 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:02:14 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220500286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.
Really? :o
Maar goed, dan zeg het lekker niet joh. Ik zal nog eens belangstelling tonen..

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 03-04-2026 17:10:35 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:04:22 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220501771
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
De andere helft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 3 april 2026 @ 21:21:11 #138
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220502368
Gnocchi met pancette & champignon roomsaus
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220502732
Zalm in citroen-botersaus en prei.

Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220502802
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag :)
Bloemkool met banaan :D
Wauw, daar zou ik nou nooit op komen!

OT: hier een paar broodjes hamburger, friet, snacks en milkshakes gehaald, was heerlijk :D
Geen puf meer om te koken na een dag sjouwen in en om het huis
  vrijdag 3 april 2026 @ 22:33:07 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220502843
Chinese rijsttafel:
gefrituurde garnalen
haaienvinnensoep en tomatensoep
bami en nasi
babi pangang
foe yong hai
kipkerrie
koe yu luk
tjap tjoy
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:22:46 #142
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220507431
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:26:53 #143
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220507466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Mits goed gekoeld is dat risico flink lager dan van rijst van de vorige dag van de afhaal chinees
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:30:22 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220507498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
:9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:31:11 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220507504
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:13 schreef nostra het volgende:
Zalm in citroen-botersaus en prei.

[ afbeelding ]
Dit ziet er waanzinnig lekker uit!

Hier zo aan de verse courgettesoep met een broodje tartaar (gebakken) en jus erbij :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220508250
Gemarineerde varkenshaas, broccoli en kriel met chilisaus. Toe zoals altijd mango's.

Morgen eendenborst, gewokte peultjes en kastanjechampignons en zoete aardappelpuree met toe mango's en (Oppo) ijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:04:27 #147
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220508281
Kip tandoori :9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220508366
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, limabonen, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel :)
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!

[ Bericht 1% gewijzigd door Kanaroe op 04-04-2026 23:36:21 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:17:33 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220508398
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.



En de asperge-plasgeur ook. 🤣
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:43:22 #150
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220508599
Een lekkere dikke Big American Hawaii pizza :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:47:52 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220508628
As usual mijn AVG-tje voor de broodnodige kracht. Helaas was de yoghurt op anders had ik het graag toe genomen met overheerlijke müsli.
pi_220509802
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel :)
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!
Succotash opgezocht. Lekker voedzaam :Y)
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef ondeugend het volgende:
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.

[ afbeelding ]

En de asperge-plasgeur ook. 🤣
Plasgeur is het waard, heerlijk zeg!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220509896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
:9~ :9~
pi_220510989
Mimosa's en croissantjes
  zondag 5 april 2026 @ 09:56:48 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220511039
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Mimosa's en croissantjes
Kut, geen mimosa's hier helaas. Ga maar koffie maken dan _O-

Zalig Pasen allen *O* :B *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220511215
Ik heb geen uitgebreid paasontbijt gemaakt.
2 witte bolletjes, eentje met een gekookt eitje, en eentje met oude kaas, paar aardbeien, maar die vond ik smakeloos en nog vrij hard.

Voor vanmiddag heb ik een foccaccia.

Vanavond gebakken aardappeltjes en een salade.

Verder nog wel wat fruit en te snacken zo tussendoor.

Vrolijk Pasen!


[ Bericht 7% gewijzigd door Karzai op 05-04-2026 11:31:26 ]
  zondag 5 april 2026 @ 12:01:55 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220511856
Crosspost
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Erbij: Bladerdeegsoldaatjes met oude Beemsterkaas
pi_220513248
Leuke brunch gehad. Ik had een havermout bosbessenmuffin, kampioentje peperrosbief en eiersalade, bakje meloen en aardbeien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 17:22:40 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220514598
Ik ga zo maar een vissige pasta in elkaar draaien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 april 2026 @ 18:29:58 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220515034
Vandaag weer mijn AVG-tje gehad (ik eet vroeg) en dankzij de saucijsjes was het heerlijk. Müsli met (dit keer) volle yoghurt toe. Die halfvolle yoghurt was net veredeld water. Binnenkort maar weer eens popcorn maken. :Y)
pi_220515147
Een of andere ovenschotel kip met spek en paprika/ui. Met aardappeltjes en prei.
Morgen brunch bij familie.
  zondag 5 april 2026 @ 19:02:20 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220515258
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Na de paaslunch vanmiddag hoef ik nu even niets te eten… :Y)
het ziet lekker uit ;)
pi_220515353
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
  zondag 5 april 2026 @ 19:42:15 #165
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220515424
En omdat er asperges over waren vandaag nog eens maar met een frissere lentetwist

Mijn plek aan tafel was al wel vast ingenomen...
Hij lust ook asperge dus geen hond die over zijn plas heen plast. :D

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 5 april 2026 @ 20:15:48 #166
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220515592
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
Moeders boft maar! O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220515622
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
Lief! Jullie hebben weer genoten van dit diner :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 april 2026 @ 14:20:34 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220519188
Vanavond maak ik macaroni Bolognese. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220519278
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
  maandag 6 april 2026 @ 16:18:33 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220519681
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220519906
quote:
88s.gif Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef golfer het volgende:
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet. :9
Dat mis ik zo door vis intolerantie :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220520245
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef Blues het volgende:
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
[ link | afbeelding ]
Pistache O+

Ik heb Bram besteld :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220520397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pistache O+

Ik heb Bram besteld :9
Lekker!

Was koffie ijs :9
pi_220520486
quote:
88s.gif Op maandag 6 april 2026 14:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik macaroni Bolognese. :9
:9
pi_220521098
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 18:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Lekker!

Was koffie ijs :9
Ook heerlijk :9

Was leuk. Eerst bij Bram, toen ijs toe bij de Mc (ik Flurry Maltesers karamel). En de 3e gang bij Starbucks, zit allemaal bij elkaar. Decaf pistache latte voor mij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 april 2026 @ 20:13:27 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220521292
Currywurst gemaakt, eigen saus, aardappelen tot friet verwerkt, smullen.
pi_220521417
Met moeder bij mijn broer en zijn vriendin geweest
Tafel vol lekkers opgeluncht en gewandeld

Zelf meegenomen een vers gebakken desemwit en een bak eiersalade met hindoestaanse massalakruiden
Moeders had een pan aspergesoep meegenomen :9
Zij hadden o.a. portobello's met geitenkaas en artisjokken :9 en zelfgemaakte boreks met spinazie en feta :9
Anyways, de liefde voor lekker eten zit nogal in mijn familie, dus wij zitten nu voldaan thuis op de bank
  maandag 6 april 2026 @ 20:48:14 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220521660
Beef Wellington en bietjes vanavond gehad.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220524053
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:51:28 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220525443
Aspergetijd.

Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.). :9

En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus. :Y)

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 07-04-2026 14:34:05 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:21:15 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220525639
Vond de asperges zaterdag nog te prijzig, maar wanneer dit zonnige weer aanhoudt zijn ze over een week spotgoedkoop
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:46:51 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220525849
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.

Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.). :9

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:13:13 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220526224
Chapaghetti in de zon *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220526583
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Goitske het volgende:
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
Ik doe altijd een schepje door de yoghurt/kwark/melk. Is More lekker? Ik heb ESN en die vind ik heel fijn.

Vanavond moet ik in dorp ouders zijn dus eet daar. AGV met andijvie.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220527745
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.


En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus. :Y)
Smullen!

pi_220527767
Straks babi ketjap, boontjes, een ei en wat rijst :9
Nu eerst een pils want het is nog 24 graden B:)B 8-)
pi_220528972
Broodjes hamburger gemaakt
Met sla, jalapeño's, bacon, tomaat, augurk, plastic cheddar
Gekarameliseerde uien erbij en mijn zoon's signature burgersauce :9
pi_220529329
Aspergesoep met tuinkers

Spinaziequiche met zalm en aardappelen

Yoghurt met agavesiroop en een glas groene thee
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:03:08 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220529769
Valess crunchy tenders kaas, met chilisaus
Gekookte krieltjes met hollandaise
Gebakken witlof

Heeeeeeerlijk _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220531930
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
pi_220533564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:14 schreef Karzai het volgende:
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
Geweldig ontbijt is dat! _O_
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220534738
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol :)



  woensdag 8 april 2026 @ 16:26:36 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220534851
Paaseitjes bij de koffie c_/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 8 april 2026 @ 16:31:35 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220534867
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220535486
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :Y)
:9
  donderdag 9 april 2026 @ 01:09:03 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220538186
Tilburgse foodhal, aanrader!

Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole :9~
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf :+
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook :9~
Uiteraard biertje erbij *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220538483
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:09 schreef Molo het volgende:
Tilburgse foodhal, aanrader!

Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole :9~
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf :+
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook :9~
Uiteraard biertje erbij *O*
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
  donderdag 9 april 2026 @ 10:09:06 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220539213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:24 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
Naast het station! Superleuk en zeker met goed weer want ook tafeltjes buiten *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220539320
Ik had gegaard buikspek gekocht. Van de week plakjes van gesneden en gebakken op bao bun met coleslaw. Was wel ok maar niet bijzonder.

Had nog over en gisteren met zelfgemaakte barbecuesaus 3 uurtjes in de slowcooker dat was echt lekker geworden. Met noedels gegeten.

Dalijk met mijn pa naar de markt. Denk makreel halen voor de lunch. Misschien asperges voor vanavond
pi_220540221
Soep met vers zuurdesembrood en kruidenboter






  donderdag 9 april 2026 @ 14:02:44 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220540354
Vanmiddag het restant aspergesoep met stukjes beenham er in. :Y)

Vanavond, wegens succes en lekker, opnieuw bavette (eerst in de sous vide gegaard en daarna kort hard gebakken voor een krokante buitenkant), daarbij in ganzenvet geroosterde krielaardappeltjes uit de oven en een romaine salade met een vinaigrette. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220542367
quote:
88s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:02 schreef golfer het volgende:


Vanavond, wegens succes en lekker, opnieuw bavette (eerst in de sous vide gegaard en daarna kort hard gebakken voor een krokante buitenkant), daarbij in ganzenvet geroosterde krielaardappeltjes uit de oven en een romaine salade met een vinaigrette. :9


abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')