Getver, dan ben je goed gaarquote:Op woensdag 1 april 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven![]()
Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
quote:Op woensdag 1 april 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade.
Heerlijk! Bedankt. Als je in mijn buurt woonde had ik het gedaanquote:Op woensdag 1 april 2026 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie![]()
Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dagJe hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je
![]()
Waar is eigenlijk @:Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Erg lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
Je zit er lekker in, in de desemquote:[b]Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef Goitske
Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deegquote:Op donderdag 2 april 2026 20:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je zit er lekker in, in de desem![]()
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
Hartstikke goed meis, lekker handwerk en doedingen ipv met je hoofd, werkt goed vaak bij een burnout. Als je maar niks moetquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Fijn je te zien posten, je wordt gemist!quote:Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.
Lief dat je aan mij denkt.
Alles wat Molo zegtquote:Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Jeetje, dat ziet er heerlijk uit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 05:55 schreef Karzai het volgende:
gisteren een groente pizza van de appie gegeten, best lekker misschien beetje flauw er had wel wat meer knoflook of kruiden op gekund. maar voor 7 euro zeker voor herhaling vatbaar![]()
[ afbeelding ]
En wat is een Santpoortse stoofschotel?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het voor mij een Santpoortse stoofschotel van slagerij Duijn met een gemengde ijsbergsla en voor B. van dezelfde slager een bloemkool-broccolischotel.
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat is een Santpportse stoofschotel?
Really?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stoofvleesschotel die in Santpoort door slagerij Duijn is gemaakt.
De andere helft.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Bloemkool met banaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren een ovenschoteltje bloemkool gemaakt zoals ik vroeger kreeg, met plakjes banaan op de bodem. Heb nog de helft overgehouden voor vandaag
Mits goed gekoeld is dat risico flink lager dan van rijst van de vorige dag van de afhaal chineesquote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef PzKpfw het volgende:
Lasagne uit zo'n verspakket
Het gehakt was wel al drie dagen over datumDus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
Dit ziet er waanzinnig lekker uit!quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:13 schreef nostra het volgende:
Zalm in citroen-botersaus en prei.
[ afbeelding ]
Succotash opgezocht. Lekker voedzaamquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel![]()
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!
Plasgeur is het waard, heerlijk zeg!quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef ondeugend het volgende:
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.
[ afbeelding ]
En de asperge-plasgeur ook. 🤣
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
Kut, geen mimosa's hier helaas. Ga maar koffie maken danquote:
het ziet lekker uitquote:Op zondag 5 april 2026 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Na de paaslunch vanmiddag hoef ik nu even niets te eten…
Moeders boft maar!quote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;
1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico
Havermout perencrumble met slagroomijs na
Nu vol!
Lief! Jullie hebben weer genoten van dit dinerquote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;
1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico
Havermout perencrumble met slagroomijs na
Nu vol!
Dat mis ik zo door vis intolerantiequote:Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef golfer het volgende:
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet.
Pistachequote:Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef Blues het volgende:
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
[ link | afbeelding ]
Ook heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.).![]()
Ik doe altijd een schepje door de yoghurt/kwark/melk. Is More lekker? Ik heb ESN en die vind ik heel fijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Goitske het volgende:
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
Smullen!quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus.
Geweldig ontbijt is dat!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:14 schreef Karzai het volgende:
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette.
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhallquote:Op donderdag 9 april 2026 01:09 schreef Molo het volgende:
Tilburgse foodhal, aanrader!
Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole![]()
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf![]()
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook
Uiteraard biertje erbij![]()
Naast het station! Superleuk en zeker met goed weer want ook tafeltjes buitenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
quote:Op donderdag 9 april 2026 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond, wegens succes en lekker, opnieuw bavette (eerst in de sous vide gegaard en daarna kort hard gebakken voor een krokante buitenkant), daarbij in ganzenvet geroosterde krielaardappeltjes uit de oven en een romaine salade met een vinaigrette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |