abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220481952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:45 schreef Karzai het volgende:
lunsj
bammetje met vijgenjam, appel, sterren cakeje, groene thee
[ afbeelding ]
Jij zorgt goed voor jezelf :)
Ik heb nu een saucijzenbroodje
  woensdag 1 april 2026 @ 14:36:41 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220483049
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220484189
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven :O

Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220484209
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas besloot m'n lijf de gehele nacht wakker te blijven :O

Mini mueslibollen, beschuit en fruit gehaald. Dat wordt het vanavond, belegd met kaas + een bekertje pudding.
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie :*

Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
pi_220484934
quote:
88s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kibbeling van vishandel de Dolfijn uit IJmuiden met daarbij een komkommer-tomaat-ei salade. :9
pi_220486059
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:51 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Getver, dan ben je goed gaar
Kom hier maar een kom bruine bonensoep halen
En hopelijk vannacht een goede slaapsessie :*

Dat staat hier op het menu, de laatste BB-soep uit de diepvriezer met daarbij ciabata met zelfgemaakte paprika-tomatenchutney
Heerlijk! Bedankt. Als je in mijn buurt woonde had ik het gedaan :D O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 1 april 2026 @ 23:00:02 #107
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220487603
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Slechte nachten hebben zoveel invloed op de dag -O- Je hebt erg lekker gegeten en hoop vannacht weer een normale nacht voor je :*

Waar is eigenlijk @:Curiosity ? Met haar Starbucks mokken en pistache liefde. Hoop dat het goed gaat met je.
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220489723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:00 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Ik ben er nog, ik lees af en toe mee.
Ik werd een beetje flauw van sommige opmerkingen, ik was er even klaar mee.

Lief dat je aan mij denkt.
O+
Jammer te horen, fijn dat je er nog af en toe bent :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 2 april 2026 @ 10:28:57 #109
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220490330
net bolletje met verse jonge kaas van de kaasboer met plakjes kipgrilworst :9~
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:34:44 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_220490966
Broodje met gebakken ei
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220492616
Zo'n zin in het avondeten
Ten eerste is eet eens niet alleen (dat komt hooguit twee of drie keer per jaar voor, samen eten)
Ten tweede we eten een broodje makreel met een salade :9

Gezelliger en lekkerder kan gewoon niet *O*
  donderdag 2 april 2026 @ 17:11:07 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220493241
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.

:9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 april 2026 @ 17:21:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220493301
Bak nu een kipfilet rollade (van de Aldi) met daarbij een salade, ovenpatatjes en champignonsaus met gebakken champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220493651
quote:
88s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
:9
Dat klinkt lekker :9
  donderdag 2 april 2026 @ 18:19:11 #115
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220493791
Ik had nog een biefstuk in de ijskast maar vind het niet lekker bij mijn AVG-tje aangezien het vlees snel koud wordt. Dus dan maar gebakken en vanavond eet ik nog wat boterhammen.
pi_220493843
quote:
88s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks een prei-kerriesoeppakket van de Deka met daarin gerookte kipfiletblokjes.
[ afbeelding ]
:9
Erg lekker :9 :9

pi_220493860
Spaghetti van gisteren opwarmen in een koekenpan en een gebakken spiegeleitje erbij.

Altijd extra lekker daags erna; zeker in de pan opwarmen ipv in de magnetron.

:9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220493869
Met rooie saus en verse groentjes.

Ofja gisteren waren die vers. Vandaag 1 dag minder, maar dat maakt het niet minder lekker.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 2 april 2026 @ 18:54:02 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220494124
Lasagne uit zo'n verspakket :9

Het gehakt was wel al drie dagen over datum :@ Dus mocht ik over enkele uren niet meer reageren weten jullie waar het aan ligt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220494432





Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers

[ Bericht 70% gewijzigd door Goitske op 02-04-2026 19:52:19 ]
pi_220494838
Geïnspireerd door een stukje Zeeuws spek in mijn koelkast iets verzonnen

Zilvervliesrijst, dobbelsteentjes Zeeuws spek in ketjap/sambal/gembersiroop met ui, knof, peultjes en in slierten gejuliënde winterpeen
Atjar en klein omeletje erbij :9
  donderdag 2 april 2026 @ 19:59:25 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220494867
Adana kebab :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220494902
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef Goitske
Zelfgemaakt pizza met zuurdesem bodem en vanmiddag zuurdesem discard crackers
Je zit er lekker in, in de desem :)
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
pi_220495225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:01 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Je zit er lekker in, in de desem :)
Goeie pizza!
Zo lekker ook, crackertjes van overtollige starter
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
  donderdag 2 april 2026 @ 21:46:01 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220495733
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:32 schreef Goitske het volgende:

[..]
Heb de tijd aangezien ik al 6 maanden thuis zit met een burnout 🤣 + evrn geen keukenmachine en zuurdesem is dan makkelijker te verwerken dan gist deeg
Hartstikke goed meis, lekker handwerk en doedingen ipv met je hoofd, werkt goed vaak bij een burnout. Als je maar niks moet
Sterkte gewenst ^O^ *;
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')