abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2026 @ 15:49:17 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220467487
Vanavond maak ik uit de oven in ganzenvet geroosterde krielaardappels, een eerst langzaam in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken bavette en een salade van mais en komkommer. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220468159
Nu lekker aan de pizza, verder niks bijzonders
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:24:49 #53
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220468342
Puree, rode kool en 2 braadworsten.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:34:23 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220468417
Burrito's met gestoofd pittig chipotlerundvlees :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220468518
pi_220468528
Turkse pizza :P
Do what you love, love what you do!
pi_220468755
quote:
88s.gif Op maandag 30 maart 2026 15:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit de oven in ganzenvet geroosterde krielaardappels, een eerst langzaam in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken bavette en een salade van mais en komkommer. :9
:9 :9
  maandag 30 maart 2026 @ 18:50:36 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220468938
Cannelloni met spinazie en blauwe schimmelkaas, ricotta en parmezaan
  maandag 30 maart 2026 @ 18:58:50 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220469011
Aardappels, spinazie en een rundervink. Yoghurt met müsli toe.
pi_220469057
voel ,me zo vrijgezel als ik dat zo hoor. :'(
Do what you love, love what you do!
  maandag 30 maart 2026 @ 19:07:59 #61
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469077
Broodje hamburger met kaas, tomaat, uit, sla en ketchup :9
Hamburger uit de airfryer.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:09:20 #62
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469089
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:05 schreef kree het volgende:
voel ,me zo vrijgezel als ik dat zo hoor. :'(
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest en had periodes dat ik goed voor mezelf zorgde :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220469126
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest en had periodes dat ik goed voor mezelf zorgde :)
weet ik en kan het ook wel.

maarja te moe te lui geen tijd en wat boeit t?

Ik doe het nog wel als ik voor iemand kook, voor mezelf? boeit me niet zoveel :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 30 maart 2026 @ 19:18:05 #64
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469168
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:12 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik en kan het ook wel.

maarja te moe te lui geen tijd en wat boeit t?

Ik doe het nog wel als ik voor iemand kook, voor mezelf? boeit me niet zoveel :)
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220469199
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.
nouja ik kook toch over het algemeen voor paar keer dus dan. als ik kook

verder vind ik magnetron dingen eten dan ook nog best eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_220469356
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 30 maart 2026 @ 20:07:12 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220469744
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220469899
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:55 schreef kree het volgende:
Turkse pizza :P
Oh ook weer eens zin in :9
pi_220470095
Rijst, peultjes, gebakken ui en kruidige satésaus.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 30 maart 2026 @ 21:20:49 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220470329
Kanelbulle met wat kardemom erdoor want extra kardemom is extra lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 22:21:47 #71
236264 crew  capricia
pi_220470808
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.

Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?

Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.

Ik weet het gewoon even niet. :D
Jullie inspiratie?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 30 maart 2026 @ 22:23:23 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220470824
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.

Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?

Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.

Ik weet het gewoon even niet. :D
Jullie inspiratie?
Voorgerecht ipv hoofdgerecht
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 22:28:45 #73
236264 crew  capricia
pi_220470882
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Voorgerecht ipv hoofdgerecht
Kijk kijk!
Eerste reactie al raak. Had ik helemaal niet aan gedacht. _O_
En dan een keer frietjes met biefstuk en iets simpel groens als hoofdgerecht. O+

Dank je!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 30 maart 2026 @ 22:46:52 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220471066
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.

Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?

Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.

Ik weet het gewoon even niet. :D
Jullie inspiratie?
Geroosterde paprika doorheen pureren, gerookte paprikapoeder erbij, eitjes in laten stollen en soppend eten met stokbrood :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 31 maart 2026 @ 09:09:20 #75
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220472462
Koffie en broodje kaas :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220473212
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/

https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf

[ Bericht 44% gewijzigd door Karzai op 31-03-2026 11:54:59 ]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:04:31 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220473278
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220473613
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473618
Ow en koffie ook natuurlijk. 2 kopjes so far. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:14:52 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220473662
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:08 schreef vosss het volgende:
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.

:)
Zo, gezonde tour!

Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering _O- :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220473675
Bloemkoolstamppot met een spekburger.
pi_220474066
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Zo, gezonde tour!

Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering _O- :P
En daarna inhalen zeker :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:49 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/

https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!

Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:29:05 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220474165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
En daarna inhalen zeker :D
[..]
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!

Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest :)
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was _O- _O-

Iig nu weer erbij, mèt cappuccino *O* :9~ *O*

Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.


En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220474978
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was _O- _O-

Iig nu weer erbij, mèt cappuccino *O* :9~ *O*

Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.


En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten *O*
Haha, die pech heb ik ook (meerdere keren) gehad.
Zo'n hekel aan vergaderingen die niemand onthoud en niemand die de notulen goed leest, en dan een volgende keer weer hetzelfde gelul.

Je avondeten klinkt heerlijk.
Gezellig wordt het sowieso, lang niet gezien (een jaar) want ze woont ver weg.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:49:32 #85
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220475876
Een vega kipburger, aardappelpuree en little gems.
pi_220476158
quote:
88s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer. :Y)


:9
pi_220476560
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten :)

Stamppot rauwe andijvie, met fijngesneden gele paprika en geel pepertje en rauwe rode ui erdoor
Een kleurrijk en smakelijk, fris geheel
Geserveerd met wat varkensshoarma
:9
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:46:26 #88
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220476806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten
:o :o :o
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:49:37 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220476835
Kip uit de oven, frites en een salade :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220477003
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:46 schreef SoS87 het volgende:

[..]
:o :o :o
Waarom " :ox3 "?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:09:29 #91
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220477028
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:07 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Waarom " :ox3 "?
Omdat 1 niet genoeg was :P
pi_220477054
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:09 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Omdat 1 niet genoeg was :P
Ooooh nu snap ik het hoor 8)7
Afijn, jij vond er iets van
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:14:08 #93
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220477083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ooooh nu snap ik het hoor 8)7
Afijn, jij vond er iets van
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker :9
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:16:59 #94
236264 crew  capricia
pi_220477111
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Voorgerecht ipv hoofdgerecht
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie. :)
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:17:40 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220477122
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie. :)
Graag gedaan! :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220477131
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:14 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker :9
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is

Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:20:21 #97
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220477156
Aardappelen met witlof, geraspte kaas en groentesaus :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220479146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:18 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is

Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
Ik hou van warme (gekookte) andijvie, dat is zacht i.p.v. bitter. Maar leuk dat je het eindelijk weer at *O*

Ik heb heel veel gegeten en als toetje gewoon cheesecake, affogato én red velvet cookie dough :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220479741
Gisteren wegens oververmoeidheid niet meer naar de pizzeria geweest, wellicht vandaag of morgen.
Ik had twee van Dobben ovenkroketten uit de vriezer gehaald en deze op een boterham met mosterd gegeten met als toetje een vruchten yoghurtje

vandaag koffie
straks een eitje met spek en een sinaasappel


[ Bericht 6% gewijzigd door Karzai op 01-04-2026 07:58:05 ]
pi_220481700
lunsj
bammetje met vijgenjam, appel, sterren cakeje, groene thee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')