5 sterren hotel?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Nieuw bestek gevraagd want was vies
Voel me heel welkom in Brussel
25 euro voor betaald ook?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Nieuw bestek gevraagd want was vies
Voel me heel welkom in Brussel
quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Nieuw bestek gevraagd want was vies
Voel me heel welkom in Brussel
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:20 schreef Karzai het volgende:
Ik kan mij klem zuipen met de lunch
[ afbeelding ]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:32 schreef Molo het volgende:
Koffie
Teleurstellend roerei
Ok gebakken bacon
Droge komkommerplakjes
Yoghurt
Nieuw bestek gevraagd want was vies
Voel me heel welkom in Brussel
Dit zegt AI:quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?
[..]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).
Zijn blijkbaar speciale mixjes gemaakt door mixmasters.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?
[..]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).
Het is al gemixt er zit ook 4% alcohol inquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit zegt AI:
Coca-Cola Signature Mixers is een speciaal ontwikkelde reeks frisdranken van Coca-Cola, ontworpen om te worden gemixt met 'dark spirits' (zoals rum, whisky of bourbon). Het zijn premium mixers die in samenwerking met vooraanstaande bartenders zijn ontwikkeld om een complexere en verfijndere smaak te bieden dan de klassieke Coca-Cola.
Dan heeft AI het weer eens misquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is al gemixt er zit ook 4% alcohol in
nee toch niet die 4% gaat over de kcalquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heeft AI het weer eens mis
EDIT: https://www.yourcoca-cola.co.uk/blog/latest/signature-mixers/
Dus AI had wél gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee toch niet die 4% gaat over de kcal
Gisteren uiteindelijk niet naar de toko geweest, ik had roti gemaakt.
Vandaag nog een bordjetoetje meloen roomyoghurt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken (Iglo) lekkerbekjes en vissticks, geroosterde spitskool en in ganzenvet gebakken krielaardappeltjes met schil uit de oven.
4. Bijna ¤300,- per nachtquote:
Geen idee, zat erin. Ik hoef gelukkig zelf niet te behalen, idioterie hierquote:
Ja diners waren top!quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?
[..]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).
Leuk! Ziet er top uitquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:10 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sloppy joe fries gemaakt door onze oudste
Klinkt als buffetquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:41 schreef Molo het volgende:
Reibekuchen, tortellini, salade en chocolademousse
Ik had vanmiddag Vlaamse frietjes, met mayo, dat was wel écht onwijs briljant als lunch![]()
Ongecoördineerde maaltijdprepinkoop vooral thuis. Maar was heerlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Ziet er top uit
[..]
Klinkt als buffet![]()
Vlaamse frietjes zijn geweldig, dat vet geeft zoveel smaak af. En een kleine bak is overvol bij veel frituren
Oh wat slecht ditquote:
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit de oven in ganzenvet geroosterde krielaardappels, een eerst langzaam in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken bavette en een salade van mais en komkommer.
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.quote:
weet ik en kan het ook wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest en had periodes dat ik goed voor mezelf zorgde
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en kan het ook wel.
maarja te moe te lui geen tijd en wat boeit t?
Ik doe het nog wel als ik voor iemand kook, voor mezelf? boeit me niet zoveel
nouja ik kook toch over het algemeen voor paar keer dus dan. als ik kookquote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.
Voorgerecht ipv hoofdgerechtquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
Kijk kijk!quote:
Geroosterde paprika doorheen pureren, gerookte paprikapoeder erbij, eitjes in laten stollen en soppend eten met stokbroodquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
Zo, gezonde tour!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:08 schreef vosss het volgende:
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.
En daarna inhalen zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, gezonde tour!
Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering![]()
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:49 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/
https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen wasquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En daarna inhalen zeker
[..]
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!
Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest
Haha, die pech heb ik ook (meerdere keren) gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was![]()
![]()
Iig nu weer erbij, mèt cappuccino![]()
![]()
![]()
Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.
En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ooooh nu snap ik het hoor![]()
Afijn, jij vond er iets van
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaakquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker
Ik hou van warme (gekookte) andijvie, dat is zacht i.p.v. bitter. Maar leuk dat je het eindelijk weer atquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is
Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |