abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220473212
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/

https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf

[ Bericht 44% gewijzigd door Karzai op 31-03-2026 11:54:59 ]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 12:04:31 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220473278
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220473613
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220473618
Ow en koffie ook natuurlijk. 2 kopjes so far. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:14:52 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220473662
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:08 schreef vosss het volgende:
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.

:)
Zo, gezonde tour!

Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering _O- :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220473675
Bloemkoolstamppot met een spekburger.
pi_220474066
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Zo, gezonde tour!

Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering _O- :P
En daarna inhalen zeker :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:49 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/

https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!

Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:29:05 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220474165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
En daarna inhalen zeker :D
[..]
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!

Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest :)
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was _O- _O-

Iig nu weer erbij, mèt cappuccino *O* :9~ *O*

Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.


En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220474978
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was _O- _O-

Iig nu weer erbij, mèt cappuccino *O* :9~ *O*

Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.


En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten *O*
Haha, die pech heb ik ook (meerdere keren) gehad.
Zo'n hekel aan vergaderingen die niemand onthoud en niemand die de notulen goed leest, en dan een volgende keer weer hetzelfde gelul.

Je avondeten klinkt heerlijk.
Gezellig wordt het sowieso, lang niet gezien (een jaar) want ze woont ver weg.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:49:32 #85
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220475876
Een vega kipburger, aardappelpuree en little gems.
pi_220476158
quote:
88s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 12:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer. :Y)


:9
pi_220476560
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten :)

Stamppot rauwe andijvie, met fijngesneden gele paprika en geel pepertje en rauwe rode ui erdoor
Een kleurrijk en smakelijk, fris geheel
Geserveerd met wat varkensshoarma
:9
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:46:26 #88
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220476806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten
:o :o :o
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:49:37 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220476835
Kip uit de oven, frites en een salade :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220477003
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:46 schreef SoS87 het volgende:

[..]
:o :o :o
Waarom " :ox3 "?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:09:29 #91
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220477028
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:07 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Waarom " :ox3 "?
Omdat 1 niet genoeg was :P
pi_220477054
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:09 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Omdat 1 niet genoeg was :P
Ooooh nu snap ik het hoor 8)7
Afijn, jij vond er iets van
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:14:08 #93
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220477083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ooooh nu snap ik het hoor 8)7
Afijn, jij vond er iets van
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker :9
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 20:16:59 #94
236264 crew  capricia
pi_220477111
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Voorgerecht ipv hoofdgerecht
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie. :)
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:17:40 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220477122
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie. :)
Graag gedaan! :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220477131
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:14 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker :9
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is

Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:20:21 #97
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220477156
Aardappelen met witlof, geraspte kaas en groentesaus :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220479146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:18 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is

Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
Ik hou van warme (gekookte) andijvie, dat is zacht i.p.v. bitter. Maar leuk dat je het eindelijk weer at *O*

Ik heb heel veel gegeten en als toetje gewoon cheesecake, affogato én red velvet cookie dough :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220479741
Gisteren wegens oververmoeidheid niet meer naar de pizzeria geweest, wellicht vandaag of morgen.
Ik had twee van Dobben ovenkroketten uit de vriezer gehaald en deze op een boterham met mosterd gegeten met als toetje een vruchten yoghurtje

vandaag koffie
straks een eitje met spek en een sinaasappel


[ Bericht 6% gewijzigd door Karzai op 01-04-2026 07:58:05 ]
pi_220481700
lunsj
bammetje met vijgenjam, appel, sterren cakeje, groene thee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')