Zo, gezonde tour!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:08 schreef vosss het volgende:
Vanmorgen Brinta en eetlepel lijnzaad, groot glas water en vanmiddag geroosterde boterhammen met kaas en boterhammen met kaas en roggebrood en groot glas citroen aanleng.
En daarna inhalen zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, gezonde tour!
Hier lasagne als brunch, en net koffie vergeten te pakken dus nu even 2 uur 'vasten' tijdens vergadering![]()
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:49 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook voor een pizza vandaag.
Zie bij deze zaak altijd veel mensen voor de deur staan, maar je kunt ook afhalen.
Maar eens een poging wagen daar.
https://www.nneapizza.com/
https://www.nneapizza.com(...)9b4672c62424ed03.pdf
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen wasquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En daarna inhalen zeker
[..]
Zien er erg goed uit, zal vast smaken!
Ik word vanavond opgehaald door een vriendin en we gaan naar 't Zusje of Heinde. Beide nooit geweest
Haha, die pech heb ik ook (meerdere keren) gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Er was net oeverloos gelul (online meeting)!dus snel even een goeie bak koffie gezet tussendoor. Niet de indruk dat ze me misten maar precies toen werd ik gebeld of ik eruit gevallen was![]()
![]()
Iig nu weer erbij, mèt cappuccino![]()
![]()
![]()
Vanavond lekker taco's met pittig rundvlees, wat extra adobopepers erbij dan, want was gisteren beetje te lafjes.
En benieuwd naar je review, hopelijk hartstikke lekker en gezellig eten
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens buikspek met krokant zwoerd en daarbij een oosterse salade van gegrilde aubergine, courgette en komkommer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:15 schreef Kanaroe het volgende:
Voor het eerst sinds mijn kinderjaren andijvie gegeten
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ooooh nu snap ik het hoor![]()
Afijn, jij vond er iets van
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was lekker. Dank je voor je inspiratie.
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaakquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga je het weer vaker eten nu? Andijvie is best heel erg lekker
Ik hou van warme (gekookte) andijvie, dat is zacht i.p.v. bitter. Maar leuk dat je het eindelijk weer atquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, ik vond het goed te eten maar niet erg sterk van smaak
Ik ga wel even wachten tot het uit de volle grond in het seizoen is
Andijvie zat gewoon niet in mijn kooksysteem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |