abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2026 @ 00:08:51 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220440028
quote:
11s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:53 schreef golfer het volgende:

[..]
5 sterren hotel? :')
4. Bijna ¤300,- per nacht _O- 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:03 schreef Karzai het volgende:

[..]
25 euro voor betaald ook?
Geen idee, zat erin. Ik hoef gelukkig zelf niet te behalen, idioterie hier _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Gave flessen. Moet je dit mixen met cola oid? En is dit alcoholvrij?
[..]
Sneu zeg. Het avondeten is vast beter, dat moet wel (in België).
Ja diners waren top!

Morgenmiddag iig frietjes en dan lekker naar huis *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220444869




Cupcakes maken, halve dag mee bezig geweest :')
pi_220446411
Lekker bezig @Magica *O*

Hier vanavond zoete aardappel-zuurkool-ui-stamppot met crispy uitjes erop
En gekonfijte eendenboutjes uit de oven erbij :9
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:41:00 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220446422
Reibekuchen, tortellini, salade en chocolademousse :9~

Ik had vanmiddag Vlaamse frietjes, met mayo, dat was wel écht onwijs briljant als lunch _O_

[ Bericht 40% gewijzigd door Molo op 27-03-2026 18:57:52 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220446598
Net salade met geitenkaas en spek en peer
pi_220446969



Sloppy joe fries gemaakt door onze oudste
pi_220447216
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:10 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sloppy joe fries gemaakt door onze oudste
Leuk! Ziet er top uit ^O^
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:41 schreef Molo het volgende:
Reibekuchen, tortellini, salade en chocolademousse :9~

Ik had vanmiddag Vlaamse frietjes, met mayo, dat was wel écht onwijs briljant als lunch _O_
Klinkt als buffet :s)

Vlaamse frietjes zijn geweldig, dat vet geeft zoveel smaak af. En een kleine bak is overvol bij veel frituren *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:40:30 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220448711
Gisteren uit eten bij wereldrestaurant Goud in Stadkanaal

Vanavond bij YammaY koreaans bbq in Grunn, was ok wel erg duur. Stukje wagyu was nog even 20E extra, wel lekker maar ik vond het het meest te vergelijken met koeientong
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_220449155
Koffie!

Bakje kwark.
Roggebrood met kaas.
Smoothie met peer.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:09:56 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220450643
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Leuk! Ziet er top uit ^O^
[..]
Klinkt als buffet :s)

Vlaamse frietjes zijn geweldig, dat vet geeft zoveel smaak af. En een kleine bak is overvol bij veel frituren *O*
Ongecoördineerde maaltijdprepinkoop vooral thuis. Maar was heerlijk!

En zeker weten over die Vlaamse frietjes, heerlijk was het, enorm van genoten *O*

Net koffie op bed op, met kind nog snurkend naast me, dat is ook zo superlekker man _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 maart 2026 @ 17:20:46 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220453272
Vanmiddag hadden wij een lunch buiten de deur.

Daarom wordt het vanavond patat van Friethoes met truffelmayonaise en een komkommersalade. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 maart 2026 @ 17:28:21 #37
370431 drakin
vurig typje
pi_220453303
Orangina en reese chocola :Y
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220453614
Gebakken aardappeltjes, visfilet en sla.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 18:39:32 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220453659
Zuurdesemtosti en stukken paprika *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 maart 2026 @ 19:22:11 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220453942
Garnalen- en Kaas/Chorizo kroketjes van Wad'n Keuken op Ameland op witte puntjes.
Speciale bezorging door vrienden die daar regelmatig op bezoek gaan…
pi_220454204
Had donderdag moussaka gemaakt nu het restje :)
pi_220454377
Kapsalon met o.a. zoete aardappel, gemarineerde kipfilet en zelfgemaakte knoflooksaus.
Toe heerlijk zoete mango.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 29 maart 2026 @ 09:17:14 #43
370431 drakin
vurig typje
pi_220458557
Vanavond de rest van beef wellington(met hert) en pompoensoep
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 maart 2026 @ 18:21:41 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220460105
Restant Kip- en groentesoep
En zo nog een kippenbout uit de oven :+.

Niet echt over nagedacht. Maar ja Yolo. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 maart 2026 @ 18:46:54 #45
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220460380
Aardappelpuree met witlof en lekkere dikke jus en een kiprollade. :9
pi_220461204
Wodka pasta en volzoete mango :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220463582
koffie
bammetje met vijgenjam en 2 kiwi's

lunchbox
appel en een sinaasappel
2 kaiserbroodjes met kaas
2 vk boterhammen met zalmsalade

avondeten
2 broodjes lamsshoarma , salade van olijven, komkommer, rode uit, cherry tomaatjes
toetje kommetje Griekse yoghurt met Griekse boshoning

Voor het slapen gaan nog koppie thee en een wafel :)


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 30-03-2026 06:42:58 ]
  maandag 30 maart 2026 @ 09:54:50 #48
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220464323
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220464459
  maandag 30 maart 2026 @ 11:08:06 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220465023
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:07 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat slecht dit :D

Hier zuurdesemtoast met filet americain :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')