quote:Op maandag 30 maart 2026 15:49 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit de oven in ganzenvet geroosterde krielaardappels, een eerst langzaam in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken bavette en een salade van mais en komkommer.
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.quote:
weet ik en kan het ook wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als vrijgezel kan je ook lekker koken.
Ik ben 8 jaar vrijgezel geweest en had periodes dat ik goed voor mezelf zorgde
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en kan het ook wel.
maarja te moe te lui geen tijd en wat boeit t?
Ik doe het nog wel als ik voor iemand kook, voor mezelf? boeit me niet zoveel
nouja ik kook toch over het algemeen voor paar keer dus dan. als ik kookquote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had ook niet altijd evenveel zin idd.
Voorgerecht ipv hoofdgerechtquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
Kijk kijk!quote:
Geroosterde paprika doorheen pureren, gerookte paprikapoeder erbij, eitjes in laten stollen en soppend eten met stokbroodquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
Lieve mensen. Ik heb jullie creativiteit nodig.
We hadden vanavond zelf gemaakte tomatensoep, met een stokbroodje, Port Salut, filet americain, paturain en een simpele salade op tafel.
Ik heb alleen nog redelijk wat tomatensoep over.
Wat kan ik daarbij (overmorgen denk ik) serveren dat het niet weer hetzelfde wordt?
Panini Caprese, van onder de grill? Dan wordt het weer zo'n soep met brood maaltijd. Idem met tosti's.
Ik weet het gewoon even niet.![]()
Jullie inspiratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |