quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.).![]()
Ik doe altijd een schepje door de yoghurt/kwark/melk. Is More lekker? Ik heb ESN en die vind ik heel fijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Goitske het volgende:
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
Smullen!quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.
En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus.
Geweldig ontbijt is dat!quote:Op woensdag 8 april 2026 09:14 schreef Karzai het volgende:
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette.
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhallquote:Op donderdag 9 april 2026 01:09 schreef Molo het volgende:
Tilburgse foodhal, aanrader!
Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole![]()
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf![]()
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook
Uiteraard biertje erbij![]()
Naast het station! Superleuk en zeker met goed weer want ook tafeltjes buitenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |