quote:
Gemist, ik schakel net pas in.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet iets gebeurd zijn, hij had wel een penalty, maar weet niet of hij dat al gedaan heeft.
Dat is de echte vraag idd.quote:
99 rijdt op plek 9quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet iets gebeurd zijn, hij had wel een penalty, maar weet niet of hij dat al gedaan heeft.
Ooh wacht.. dat is de Audi
Waar is 99 BMW gebleven ?
Whehehehe.quote:
Whuuut, is die ff langs de weg gaan pissen?quote:
Ja gewisseld.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut, is die ff langs de weg gaan pissen?
(Of gewisseld)
0quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoeveel auto's zullen er over blijven als je een 4 uurs race doet met de huidige F1 auto's?
F1 t/m F4 tegelijk uiteraard.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoeveel auto's zullen er over blijven als je een 4 uurs race doet met de huidige F1 auto's?
Unreal? Quake?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Deathmatch, ook wel een keer leuk op het einde van het seizoen.
3 minutes stop and go penaltyquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel even wennen die snelheid van de pitstop.
Eerst nog even een broodje gehaktbal wegwerkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel even wennen die snelheid van de pitstop.
Jetz get Loss!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koffie, Bokworst, frankfurhter, mit pommes.... und Looosch !
P1.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:22 schreef vosss het volgende:
Net thuis, hoe zit max, ook virtueel gezien ivm stops t.i.v. de test?
Dat duurt nog ff, hij moet eerst z'n eerste ronde vanuit de pit af maken en dan vliegende ronde in gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Betrap mezelf erop dat ik zit te wachten om in beeld te zien:
Fastest lap: Car 3. M. Verstappen
Ik bedoel meer... zon flex memory uit de F1quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat duurt nog ff, hij moet eerst z'n eerste ronde vanuit de pit af maken en dan vliegende ronde in gaan.
Die gele kleur is wel passend.quote:
De Dakar uitvoeringquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Porsche met een toeristische route
Ja, hè GroepsGummenquote:
Waar rijdt hij?quote:
Dit is z'n therapieweekend. Laat 'em.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Max heeft gewoon alweer zon 10 seconden los gereden van die Audi, nu al.
Die kan echt niet rustig aan doen
Max kent geen rustige stand.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Max heeft gewoon alweer zon 10 seconden los gereden van die Audi, nu al.
Die kan echt niet rustig aan doen
quote:
Ben Me Weer!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die BMW 99 plots weer op plek 3 ... dat ding verdwijnt en komt als een duveltje uit een doosje
quote:
Thanks!quote:
Hij rijdt een.. eh.. jo-jo-race?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die BMW 99 plots weer op plek 3 ... dat ding verdwijnt en komt als een duveltje uit een doosje
BoerenMestWagen.quote:
Blik met Wielenquote:
Iedereen straks doodmoe....quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
"Hey guys, shall we do another 4 hours?"quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen straks doodmoe....
En voor Max is dit een tripje naar de supermarkt, 2 x een uurtje... de halve G's.
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:35 schreef bedachtzaam het volgende:
7:54.1 maar 6 tienden van zijn snelste ronde tijdens de eerste stint.
Wat is die toch goed!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
Straks is het een minuut tussen 1 en 2quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audi
Edit: Kut het is plots weer die BMW![]()
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kopquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het een minuut tussen 1 en 2
ja, want Max houdt er van om te rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als Max 5 seconden voor de finish van 4 uur aankomt gaat hij gewoon doortrappen ipv langzamer om nog een extra ronde te creëren.
Dan moet ie wel heel snel gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kop
Link ding !!
Ik mag hopen de rest ookquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, want Max houdt er van om te rijden
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.quote:
Jajajaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.
jij had het over Max
De spanning zat vooral in het eerste uur, idd.quote:
No risk, full push.quote:
Is bij F1 makkelijker te zien ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die Audi nu helemaal terug naar 5
Er gebeurt zoveel... in zon race dat ik soms echt ff kwijt ben wie, wat waar en hoe
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk wel vermakelijk vind... Ok, er zijn F1 races waarbij ik op het puntje zit... maar dat zijn ze niet allemaal, en hier gebeurt er altijd wel wat. En kun je meerdere races tegelijk volgen !quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is bij F1 makkelijker te zien ja.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk wel vermakelijk vind... Ok, er zijn F1 races waarbij ik op het puntje zit... maar dat zijn ze niet allemaal, en hier gebeurt er altijd wel wat. En kun je meerdere races tegelijk volgen !
Ik voorspel dat dit over 2 jaar populairder is dan F1
Hier niet:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Wel veel reclame ineens.
ja het moet ergens van betaald worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Wel veel reclame ineens.
Dan wordt het ook gekocht door Liberty.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik voorspel dat dit over 2 jaar populairder is dan F1
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan wordt het ook gekocht door Liberty.
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijden
Vloek eens niet zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijden
quote:
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Toto dit ook kijken nu?
De Beamerquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Toto dit ook kijken nu?
Niet jinxen!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foutloze race van Verstappen...
En in de eerste stint expres even die Audi ook voor laten rijden om dat te oefenen...
Perfect !!!
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me ook op... met zoveel auto's, weinig of geen pech, of lekke banden... iig niet in beeld.
Best knap.
quote:
en het is misquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me ook op... met zoveel auto's, weinig of geen pech, of lekke banden... iig niet in beeld.
Best knap.
Nee Neequote:
Best bizarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft een minuut voorsprong
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft een minuut voorsprong
quote:
< Ja ben wat traag, heeft geen Max hèquote:
ja hij had best even door mogen rijden en de nummer 2 op een ronde kunnen zettenquote:
Luie hond is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij had best even door mogen rijden en de nummer 2 op een ronde kunnen zetten
zondagsrijder op zaterdagquote:
Echte racer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij trapt nog lekker door die laatste ronde
Ja, want z'n gewone baan is vooral ergernis. Net als bij 95% van 't klootjesvolk dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"This is what he does for fun."
ja hij kan beter van zijn hobby zijn werk makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, want z'n gewone baan is vooral ergernis. Net als bij 95% van 't klootjesvolk dus.
Pffff. Max volgende week: moet ik weer in die kut Teslaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, want z'n gewone baan is vooral ergernis. Net als bij 95% van 't klootjesvolk dus.
Daarna wel een maand vrijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff. Max volgende week: moet ik weer in die kut Tesla
Lily's verjaardag vieren (ergens eind april, dacht ik?)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna wel een maand vrij
Zal wel veel op de sim in Milton Keynes worden verwacht, ze zullen deze periode willen aangrijpen om er nog iets van te maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna wel een maand vrij
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal wel veel op de sim in Milton Keynes worden verwacht, ze zullen deze periode willen aangrijpen om er nog iets van te maken.
met zn leeuwtje en 4 sterretjes op de rugquote:
Als je chili hebt gegeten wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou je daar geen warme reet van krijgen na 4 uur racen?
er na op de motorkap gaan zitten helpt niet om het af te koelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zou je daar geen warme reet van krijgen na 4 uur racen?
https://bsky.app/profile/f1guydan.bsky.social/post/3mhlcnxflps2equote:Max Verstappen is officially the most recent F1 driver to:
• Win in a Mercedes
• Win in a Red Bull
• Win in a Ferrari
Collecting them like infinity stones 🤯
Daar doelde ik ook op jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
er na op de motorkap gaan zitten helpt niet om het af te koelen.
Max wint met een minuut voorsprong.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Komt vast nog een samenvatting hier te staan? Please…
eerste uur racende max.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Als je het eerste uur terugkijkt en dan het laatste kwartier, kun je je eigen samenvatting maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Eerste uur was wel echt spannendquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je het eerste uur terugkijkt en dan het laatste kwartier, kun je je eigen samenvatting maken.
Moet toch wel een goeie simulatie zijn geweest op de rainbow track.quote:
Na 200 rondjes heb je wel een aardig ideequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:15 schreef StephanL het volgende:
Het lukt mij nooit op de sim om de hele baan te leren
Je moet het kunnen opbrengen hè, zodra dat je lukt kan je allesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:15 schreef StephanL het volgende:
Allemaal Sim ervaring![]()
Het lukt mij nooit op de sim om de hele baan te leren
beetje maarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:28 schreef Jane het volgende:
Hoeveel flessen champagne per persoon hebben ze nodig?
-edit- ah, domme opmerking. Sorry. De andere klassen natuurlijk.
Is ook pas de 2e keer dat ik kijk. Was ff vergeten dat ze een gemengd podium doen.quote:
Saaiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max wint met een minuut voorsprong.
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.quote:
Dat lijkt mij echt enorm kunstmatig, slecht idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.
Dat je een accu hebt die je kan opladen en dat je dan met een druk op de knop die extra energie op een willekeurig moment kan gebruiken.
Je bent wat op het spoorquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.
Dat je een accu hebt die je kan opladen en dat je dan met een druk op de knop die extra energie op een willekeurig moment kan gebruiken.
Ik heb een beter idee. soort klep die open kan bij rechte stukken om meer snelheid te halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt enorm kunstmatig, slecht idee.
Het teamquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max wint met een minuut voorsprong.
lolquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. soort klep die open kan bij rechte stukken om meer snelheid te halen.
Hulkenberg?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:simply_purple3/post/DWJs3tQjkdT
iemand spreekt hier prima Nederlands
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dag zege
Zeven sets banden gebruikt ipv de toegestane 6 -> DQ
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[ [url=]x[/url] ]quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Jane het volgende:
Ik kom het toevallig net ook tegen.
Wat zonde.
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijn
[/quote]
Ik denk dat ze het niet heeeel erg vinden. Ze hebben toch hun plezier gehad.
Denk dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.
is voor kwali en race volgens mijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Dat aantal banden, is dat trouwens voor kwalificatie en race? Of ook voor de training?
Hebben ze gewoon bij elke rijderswissel nieuwe banden gemonteerd in q en race? Want dat is precies 7 sets dan.
Maar voor de echte winnaar natuurlijk wel enorm zuurquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ochja. Het gaat dan alleen om het teruggeven van een bokaal. Verder is er niet iets van een grote prijs. Het is geen Grand Prix.
must be the tyresquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:19 schreef Zorro het volgende:
En ik maar denken dat ie voor Mercedes reed. Moet het toch Ferrari geweest zijn.
Ja, want Verstappen monteert die banden natuurlijk zelfquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oei, dit is even andere koek voor "onze Max". Technische reglementen die daadwerkelijk serieus genomen moeten worden. Mooi leermoment.
Ja, dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Dat aantal banden, is dat trouwens voor kwalificatie en race? Of ook voor de training?
Hebben ze gewoon bij elke rijderswissel nieuwe banden gemonteerd in q en race? Want dat is precies 7 sets dan.
Ik denk dat ze het niet heeeel erg vinden. Ze hebben toch hun plezier gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijn
Wacht ff... hebben ze het met opzet gedaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:54 schreef LTVDK het volgende:
Ach nu heeft Max bij de 24h tenminste een gunstigere Balance of Performance (BoP)
Het zou wel next-level sandbaggen zijn als die het op deze manier zou hebben gespeeld om nu gewon te kunnen plankenquote:Op zondag 22 maart 2026 09:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Wacht ff... hebben ze het met opzet gedaan?Ik heb echt geen aluhoedje op, maar ineens is wat gebeurd is allemaal zo logisch.
Het is zo'n domme fout om te maken. Voor 'Mister Rulebook' Verstappen, maar zeker ook voor een ervaren team als Mercedes.
Al na de kwalificatie las ik op YT comments in de trant van 'Max snapt nog niet dat hij moet sandbaggen' en dat vond ik al raar, want Max is normaal juist een hele slimme jongen. Ik dacht "Ach, die jongen wil gewoon ff voluit".
Maar nu lees ik een artikel op GP blog van gisteren, volgens mij nog tijdens de race, en denk ik "Ja, Max wou idd ff voluit, maar natuurlijk ook geen ongunstige BoP voor de 24 uur-race. Oplossing: Winnen + diskwalificatie".
Call me crazy, maar ik denk dit echt.
https://www.gpblog.com/nl(...)um-mogelijk-schieten
Ik geloof er geen snars van. En nog minder als het van GPBlog afkomt.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Wacht ff... hebben ze het met opzet gedaan?Ik heb echt geen aluhoedje op, maar ineens is wat gebeurd is allemaal zo logisch.
Het is zo'n domme fout om te maken. Voor 'Mister Rulebook' Verstappen, maar zeker ook voor een ervaren team als Mercedes.
Al na de kwalificatie las ik op YT comments in de trant van 'Max snapt nog niet dat hij moet sandbaggen' en dat vond ik al raar, want Max is normaal juist een hele slimme jongen. Ik dacht "Ach, die jongen wil gewoon ff voluit".
Maar nu lees ik een artikel op GP blog van gisteren, volgens mij nog tijdens de race, en denk ik "Ja, Max wou idd ff voluit, maar natuurlijk ook geen ongunstige BoP voor de 24 uur-race. Oplossing: Winnen + diskwalificatie".
Call me crazy, maar ik denk dit echt.
https://www.gpblog.com/nl(...)um-mogelijk-schieten
Ze wisten toch lang niet zeker dat ze zouden winnen? Als je dit doet en je wordt vierde is het helemaal een blamagequote:Op zondag 22 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zou wel next-level sandbaggen zijn als die het op deze manier zou hebben gespeeld om nu gewon te kunnen planken
Nee, de conspiracy theory komt van mezelf.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van. En nog minder als het van GPBlog afkomt.
Je weet niet of ze vergeten zijn om te sandbaggenquote:Op zondag 22 maart 2026 11:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, de conspiracy theory komt van mezelf.Daar staat niks over in dat artikel. En don't worry, ik vind het ook een prulsite. Het is alleen dat ik als newbie bij deze sport pas de impact van die BoP doorhad toen ik eerst LTVDK's post las en daarna toevallig dat artikeltje. Daaruit begreep ik pas dat sandbaggen eigenlijk bij de sport hoort vwb de topteams.
Ik ben gewoon erg verbaasd over zoveel 'beginnersfouten' (banden + vergeten te sandbaggen) bij zoveel ervaren mensen.
Nee, dat klopt. Maar het lijkt er wel een beetje op. Tenzij...quote:Op zondag 22 maart 2026 11:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je weet niet of ze vergeten zijn om te sandbaggen
Ik denk dus ook dat Mercedes het spelletje goed kan spelen. Het is m.i. ondenkbaar dat die niet wisten hoe het werkte. Daar zijn ze te ervaren voor en die teammates van Max ook.quote:Verstappen knokte tijdens zijn eerste stint met Christopher Haase in de Audi en lijkt zich totaal niet bezig te houden met sandbaggen. Er wordt dan ook getwijfeld of Verstappen 'überhaupt in staat is om te sandbaggen', maar men gaat ervan uit dat Mercedes-AMG het spelletje goed kan spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |