https://bsky.app/profile/f1guydan.bsky.social/post/3mhlcnxflps2equote:Max Verstappen is officially the most recent F1 driver to:
• Win in a Mercedes
• Win in a Red Bull
• Win in a Ferrari
Collecting them like infinity stones 🤯
Daar doelde ik ook op jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
er na op de motorkap gaan zitten helpt niet om het af te koelen.
Max wint met een minuut voorsprong.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Komt vast nog een samenvatting hier te staan? Please…
eerste uur racende max.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Als je het eerste uur terugkijkt en dan het laatste kwartier, kun je je eigen samenvatting maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:12 schreef AnneX het volgende:
Van alles gemist.
Eerste uur was wel echt spannendquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je het eerste uur terugkijkt en dan het laatste kwartier, kun je je eigen samenvatting maken.
Moet toch wel een goeie simulatie zijn geweest op de rainbow track.quote:
Na 200 rondjes heb je wel een aardig ideequote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:15 schreef StephanL het volgende:
Het lukt mij nooit op de sim om de hele baan te leren
Je moet het kunnen opbrengen hè, zodra dat je lukt kan je allesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:15 schreef StephanL het volgende:
Allemaal Sim ervaring![]()
Het lukt mij nooit op de sim om de hele baan te leren
beetje maarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:28 schreef Jane het volgende:
Hoeveel flessen champagne per persoon hebben ze nodig?
-edit- ah, domme opmerking. Sorry. De andere klassen natuurlijk.
Is ook pas de 2e keer dat ik kijk. Was ff vergeten dat ze een gemengd podium doen.quote:
Saaiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max wint met een minuut voorsprong.
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.quote:
Dat lijkt mij echt enorm kunstmatig, slecht idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.
Dat je een accu hebt die je kan opladen en dat je dan met een druk op de knop die extra energie op een willekeurig moment kan gebruiken.
Je bent wat op het spoorquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat bedenken om het spannender te maken.
Dat je een accu hebt die je kan opladen en dat je dan met een druk op de knop die extra energie op een willekeurig moment kan gebruiken.
Ik heb een beter idee. soort klep die open kan bij rechte stukken om meer snelheid te halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt enorm kunstmatig, slecht idee.
Het teamquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max wint met een minuut voorsprong.
lolquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. soort klep die open kan bij rechte stukken om meer snelheid te halen.
Hulkenberg?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:simply_purple3/post/DWJs3tQjkdT
iemand spreekt hier prima Nederlands
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dag zege
Zeven sets banden gebruikt ipv de toegestane 6 -> DQ
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[ [url=]x[/url] ]quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Jane het volgende:
Ik kom het toevallig net ook tegen.
Wat zonde.
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijn
[/quote]
Ik denk dat ze het niet heeeel erg vinden. Ze hebben toch hun plezier gehad.
Denk dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.
is voor kwali en race volgens mijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Dat aantal banden, is dat trouwens voor kwalificatie en race? Of ook voor de training?
Hebben ze gewoon bij elke rijderswissel nieuwe banden gemonteerd in q en race? Want dat is precies 7 sets dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |