lolquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. soort klep die open kan bij rechte stukken om meer snelheid te halen.
Hulkenberg?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:30 schreef Nizno het volgende:
https://www.threads.com/@:simply_purple3/post/DWJs3tQjkdT
iemand spreekt hier prima Nederlands
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dag zege
Zeven sets banden gebruikt ipv de toegestane 6 -> DQ
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[ [url=]x[/url] ]quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:09 schreef Jane het volgende:
Ik kom het toevallig net ook tegen.
Wat zonde.
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijnquote:
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet zonde, dat is buitengewoon dom. Tenzij je het puur als training ziet. Maar gezien het plezier van de overwinning zal dat wel niet het geval zijn
[/quote]
Ik denk dat ze het niet heeeel erg vinden. Ze hebben toch hun plezier gehad.
Denk dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
En getraind voor de 24uur-race. Ik raad wel aan dat regelboek (ook) nog even goed door te lezen.
is voor kwali en race volgens mijquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:48 schreef Jane het volgende:
Dat aantal banden, is dat trouwens voor kwalificatie en race? Of ook voor de training?
Hebben ze gewoon bij elke rijderswissel nieuwe banden gemonteerd in q en race? Want dat is precies 7 sets dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |