quote:
Thanks!quote:
Hij rijdt een.. eh.. jo-jo-race?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die BMW 99 plots weer op plek 3 ... dat ding verdwijnt en komt als een duveltje uit een doosje
BoerenMestWagen.quote:
Blik met Wielenquote:
Iedereen straks doodmoe....quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
"Hey guys, shall we do another 4 hours?"quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen straks doodmoe....
En voor Max is dit een tripje naar de supermarkt, 2 x een uurtje... de halve G's.
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:35 schreef bedachtzaam het volgende:
7:54.1 maar 6 tienden van zijn snelste ronde tijdens de eerste stint.
Wat is die toch goed!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
Straks is het een minuut tussen 1 en 2quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audi
Edit: Kut het is plots weer die BMW![]()
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kopquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het een minuut tussen 1 en 2
ja, want Max houdt er van om te rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als Max 5 seconden voor de finish van 4 uur aankomt gaat hij gewoon doortrappen ipv langzamer om nog een extra ronde te creëren.
Dan moet ie wel heel snel gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kop
Link ding !!
Ik mag hopen de rest ookquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, want Max houdt er van om te rijden
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.quote:
Jajajaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.
jij had het over Max
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |