quote:
Thanks!quote:
Hij rijdt een.. eh.. jo-jo-race?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die BMW 99 plots weer op plek 3 ... dat ding verdwijnt en komt als een duveltje uit een doosje
BoerenMestWagen.quote:
Blik met Wielenquote:
Iedereen straks doodmoe....quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
"Hey guys, shall we do another 4 hours?"quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iedereen straks doodmoe....
En voor Max is dit een tripje naar de supermarkt, 2 x een uurtje... de halve G's.
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audiquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:35 schreef bedachtzaam het volgende:
7:54.1 maar 6 tienden van zijn snelste ronde tijdens de eerste stint.
Wat is die toch goed!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max rijdt iedereen het snot voor de ogen.
Straks is het een minuut tussen 1 en 2quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En weer 10 seconden bijna meer weg van de Audi
Edit: Kut het is plots weer die BMW![]()
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kopquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het een minuut tussen 1 en 2
ja, want Max houdt er van om te rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als Max 5 seconden voor de finish van 4 uur aankomt gaat hij gewoon doortrappen ipv langzamer om nog een extra ronde te creëren.
Dan moet ie wel heel snel gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of ze komen de bocht om... en rijd plots die BMW aan kop
Link ding !!
Ik mag hopen de rest ookquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, want Max houdt er van om te rijden
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.quote:
Jajajaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat de rest dat niet zou doen.
jij had het over Max
De spanning zat vooral in het eerste uur, idd.quote:
No risk, full push.quote:
Is bij F1 makkelijker te zien ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En die Audi nu helemaal terug naar 5
Er gebeurt zoveel... in zon race dat ik soms echt ff kwijt ben wie, wat waar en hoe
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk wel vermakelijk vind... Ok, er zijn F1 races waarbij ik op het puntje zit... maar dat zijn ze niet allemaal, en hier gebeurt er altijd wel wat. En kun je meerdere races tegelijk volgen !quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is bij F1 makkelijker te zien ja.
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk wel vermakelijk vind... Ok, er zijn F1 races waarbij ik op het puntje zit... maar dat zijn ze niet allemaal, en hier gebeurt er altijd wel wat. En kun je meerdere races tegelijk volgen !
Ik voorspel dat dit over 2 jaar populairder is dan F1
Hier niet:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Wel veel reclame ineens.
ja het moet ergens van betaald worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Wel veel reclame ineens.
Dan wordt het ook gekocht door Liberty.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik voorspel dat dit over 2 jaar populairder is dan F1
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan wordt het ook gekocht door Liberty.
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijden
Vloek eens niet zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijgen ze allemaal een batterij waarmee ze niet door kunnen rijden
quote:
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Toto dit ook kijken nu?
De Beamerquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou Toto dit ook kijken nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |