Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
Zo lekker ijsje eten op het terras hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb hem al op mokka ijsjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij laat er ook geen gras over groeien. Ben je altijd zo gulzig?quote:...hier om je mars te breken.![]()
Biggetje, lekker hoor.quote:"Ik hou stiekem van mannen. Een lekkere vleesboom tussen m'n lippen, daar kan niets aan tippen." -phpmystyle![]()
Lol mijn kleindochter had een ijsje wat ze niet luste dus heb ik die van mij gegevenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien. Ben je altijd zo gulzig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Buttfuckquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Zotteke.quote:"Ik hou stiekem van mannen. Een lekkere vleesboom tussen m'n lippen, daar kan niets aan tippen." -phpmystyle![]()
Zotteke nog wel![]()
tjalalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna weekendI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
O Jeequote:
Lekker genieten Hema of zit jij daar niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronkenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee
Lekker genieten Hema of zit jij daar niet?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
en je mist zeker ook een sigaar op de fotoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Twee tegelijk nog wel. Like a boss
Waarom niet aan tafel?Uw ADH vitamine Worst
En een Chinese menukaartquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en je mist zeker ook een sigaar op de foto![]()
![]()
Dat was genieten zekersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.Uw ADH vitamine Worst
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga een lentebok in de koeling gooienUw ADH vitamine Worst
Jij maar met cassis in de tuin ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt tijd dat GG de kustplaats Cassis bezoekt in Zuid-FrankrijkUw ADH vitamine Worst
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga een lentebok in de koeling gooien
...hier om je mars te breken.![]()
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar11 gradenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dus
I'm surrounded by morons!
Er was nog iemand die dat wel eens zei, maar weet zo n iet meer wiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal ik jou een suikercoating geven danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.
Uw ADH vitamine Worst
O niet veel koeler dan hier, hier is het nu 13 graden. Maar in de zon kan je al best zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hema toch!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik jou een suikercoating geven dan
...hier om je mars te breken.![]()
.
Je muur al geverfd Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgenavond slaap ik terug in mijn studiootje
7 april komen ze terug voor mijn muurWerewolf
On my wayquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.![]()
![]()
O is je muur nog niet klaar dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 april komen ze terug voor mijn muurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chuck Norris overleden wtf
Uw ADH vitamine Worst
Cognacje on the sidequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar![]()
![]()
Ja ik las het, was ook al tegen de 90Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moeten ze er nog aan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 april komen ze terug voor mijn muur![]()
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je, ik heb zon nodig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2026 15:47:07 ]![]()
En vette visquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je hebt zon nodig![]()
![]()
en vit. D supplementenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veelUw ADH vitamine Worst
eierenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopenUw ADH vitamine Worst
Ik heb nu van vitakruid gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stuk![]()
Bezetten, schimmelwerend middelquote:
Schilderklaar maken dusWerewolf
O ik krijg het wel op recept al jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mijn vader ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik krijg het wel op recept al jaren![]()
![]()
O jammer dat er zo tijd tussen laten zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bezetten, schimmelwerend middel
Schilderklaar maken dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had ook een vitamine D te kort, heb toen eerst zo stootkuur gehadquote:
Volgens mij hoef je ze ook niet te slikken als je geen tekort hebt toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik slik ze zonder recept, want ik verbrand iets minder snel dan de gemiddelde persoon hier zeg maarUw ADH vitamine Worst
O oke, dan is het goed dat ze er zijn tochquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik slik ze zonder recept, want ik verbrand iets minder snel dan de gemiddelde persoon hier zeg maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Voor volwassenen ligt een veilige dagelijkse hoeveelheid meestal rond 10–25 microgram (µg)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook een vitamine D te kort, heb toen eerst zo stootkuur gehad
Volgens mij hoef je ze ook niet te slikken als je geen tekort hebt toch?
Dit mag je blijkbaar sowieso altijd slikke![]()
![]()
Budbeekluis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus besteld, komt morgen binnen. Wel in een kut budbee kluisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het duurt trouwens best een tijdje voordat een vitamine D tekort weer goed isUw ADH vitamine Worst
van die pakkettenautomaten weet je welquote:Uw ADH vitamine Worst
Pakketautomaat..die groene kluisjes.quote:Hoelang ongeveer?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
het duurt trouwens best een tijdje voordat een vitamine D tekort weer goed is![]()
O dat heb ik nog nooit gedaan. Laat het gewoon thuis bezorgenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van die pakkettenautomaten weet je welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanaf een maand afhankelijk van hoe ernstig je tekort isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pakketautomaat..die groene kluisjes.
[..]
Hoelang ongeveer?Uw ADH vitamine Worst
O jee ligt het vast ergens onderquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:15 schreef mario390 het volgende:
het is ta dom ik heb glas in wohning verloren en vind niet zoek nu op 2de dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow komt goed dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanaf een maand afhankelijk van hoe ernstig je tekort is![]()
![]()
Factuurtje van dr. Worst krijg je binnenkort binnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Heb jij een tekort dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bezetten, schimmelwerend middel
Schilderklaar maken dus![]()
![]()
She needs the D
Uurtje factuurtjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Factuurtje van dr. Worst krijg je binnenkort binnen![]()
![]()
quote:
Dat schreef jequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag uitslag bloedonderzoek gekregen![]()
![]()
![]()
als ze maar niet over de schreef gaatquote:Uw ADH vitamine Worst
Schrots en schreef. Hoe is het met mevrouw Start?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ze maar niet over de schreef gaat![]()
![]()
geen idee, werkt in een ander vestiging hier ver vandaanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Schrots en schreef. Hoe is het met mevrouw Start?
Uw ADH vitamine Worst
Beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, werkt in een ander vestiging hier ver vandaan![]()
Was dat gisteren? Ik dacht woensdag. Ja toen veel kakka gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb du nu verstopfung om dat je gisteren 5 keer was?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En du mario? Wieviel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb du nu verstopfung om dat je gisteren 5 keer was?![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
O oke vervelend ben je dan ook moe?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag uitslag bloedonderzoek gekregenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke gelukkig niets ernstigsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en bij opstaan last van spieren. Dus even alles laten testen
Dan gezellig thuis blijven anders ga je voor niets lolquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wilde vanavond naar de ikea, maar ik weet niet meer waaromWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
voor de balletjes en hotdogquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wilde vanavond naar de ikea, maar ik weet niet meer waaromUw ADH vitamine Worst
gross, mittel oder klein?quote:Uw ADH vitamine Worst
Nou die hotdogs zijn smerig geworden johquote:![]()
Balletjes heb ik al een tijdje niet meer op.Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gezellig thuis blijven anders ga je voor niets lol![]()
![]()
Nooit natte was op hangenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog wel![]()
![]()
O ik heb laatst van die fluwelen gekocht, erg handig glijden de t-shirts ook niet meer van afquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou die hotdogs zijn smerig geworden joh![]()
Balletjes heb ik al een tijdje niet meer op.
[..]
Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow echt. Dat wist ik niet.quote:T shirt vouw ik altijd op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb laatst van die fluwelen gekocht, erg handig glijden de t-shirts ook niet meer van af![]()
![]()
O nee heb ik altijd hangen, krijg je van die vouwen in als je ze vouwtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow echt. Dat wist ik niet.
[..]
T shirt vouw ik altijd op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
We hebben niet zoveel hangquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee heb ik altijd hangen, krijg je van die vouwen in als je ze vouwt![]()
Ik heb hier van een legkast ook een hangkast gemaaktquote:
En heb een ladekast van voor ondergoed en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IKEA fanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja het zijn pax kasten. Dus zou kunnen. Maar wil niet gelijk alles omgooien als ik intrek
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
ben er best lang niet geweestUw ADH vitamine Worst
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja het zijn pax kasten. Dus zou kunnen. Maar wil niet gelijk alles omgooien als ik intrek
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurantquote:![]()
Geduld
(zelfst. naamw.)
Kinderen doe je tijdelijk even in die kinderspeelhoek.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik haat ikea![]()
Zo verschrikkelijk. Die mensen met al hun kinderen met plakhandjesGeduld
(zelfst. naamw.)
ja als ik iets nodig heb, maar misschien binnenkort ga ik wat groen kopen en wat kleine keukenbenodighedenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurant
Uw ADH vitamine Worst
Ja precies. Nooit op zaterdag of zondag heen gaan. Ook zondag heel vroeg heeft al weinig nut, kwam ik achterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Je moet ook nooit op zondag gaan, vrijdagavond is een veilige keuze.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Vreselijke winkel, vind er geen reet aan daar door te lopen Euhhh rijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurant![]()
Ik koop er wel eens watquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke winkel, vind er geen reet aan daar door te lopen Euhhh rijden
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik doe alsof ik op safari ga of een tactische operatie, dan is de IKEA wel leukUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik doe alsof ik op safari ga of een tactische operatie, dan is de IKEA wel leuk
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja dan is het familie pret met die goedkope ontbijtjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja precies. Nooit op zaterdag of zondag heen gaan. Ook zondag heel vroeg heeft al weinig nut, kwam ik achter
Cheesecake is trouwens echt lekker daar![]()
![]()
Moet je niet eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Cake![]()
Ik ga eerst even een bak koffie pakken![]()
Ja, ook. Maar dat doe ik straks. Jij dan?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Wordt nu aan gewerkt. Maar ik heb icetea. Geen koffie. Al genoeg koffie op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar dat doe ik straks. Jij dan?![]()
Ik heb net gegeten. Patatjes met varkensoester
Nu baddertijd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2026 17:39:26 ]![]()
Ik krijg door dat het geen bier is. GEEN bierquote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
Hai Meeliequote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Heej gorgeous![]()
Die brownies van Karen zijn ook![]()
![]()
![]()
Ja hemels hé, had ze gisteren ook![]()
In de la liggen de vanille koekjes nog![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Meelie![]()
![]()
Ja hemels hé, had ze gisteren ook![]()
In de la liggen de vanille koekjes nog![]()
![]()
Als je het mooi vind niets mis mee toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een blonde dame met een zonnebril die de manager wil spreken?
Over de koekjes?![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een blonde dame met een zonnebril die de manager wil spreken?
Vaak zijn ze heel fel, maken veel kabaal bij de service balie, en het gaat doorgaans om iets kleins
Geduld
(zelfst. naamw.)
Van de appiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar even serieus... wie is karen en welke koekjes?![]()
#204 bij appiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar even serieus... wie is karen en welke koekjes?![]()
Karen’s Diner![]()
Onbeschofte bediening....
Het lijkt me heerlijk om daar eens te eten
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Karen’s Diner![]()
Het lijkt me heerlijk om daar eens te eten![]()
![]()
Echt niets voor jouquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Karen’s Diner![]()
Dat durf jij niet![]()
![]()
Ja dat lijkt mij ook wel leukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Karen’s Diner![]()
![]()
Heb ik meegemaakt toen ik als hoofd Technische Dienst in een computerwinkel werkte.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak zijn ze heel fel, maken veel kabaal bij de service balie, en het gaat doorgaans om iets kleins
Mens had sowieso 40 verschillende programma's geïnstalleerd op een Pentium 100.
Veel van die .DLL bestanden en andere meuk zaten elkaar zwaar in de weg. Vroeger was dat veel meer een dingetje dan tegenwoordig.
Mens ging HE-LE-MAAL over de zeik toen ik zei dat dat een probleem was.
Ze wilde meteen mijn voor- en achternaam weten; ze zou mijn opmerkingen doorgeven aan Microsoft.
Ik heb haar mijn informatie gegeven en gezegd dat ze de groeten aan Bill moest doen.![]()
das bist nicht du hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou zo dik ben ik nou ook weer niet hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Mijn haar is blonder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We wachten de review van @gebrokenglas afquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je dan ook onbeschoft terug doen? #dtv![]()
![]()
Chat gpt heeft mij jonger gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2026 18:10:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Chat gpt heeft mijn jonger gemaaktJouw wat is jonger gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoelang wachten is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
We wachten de review van @:gebrokenglas af![]()
![]()
Nee ik ben 47.quote:
Op zich lijk ik daar wel op mijn jongere ik....alleen iets minder volle lippen en meer tatta
![]()
![]()
Dat weet ik niet, dat zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je dan ook onbeschoft terug doen? #dtv
Geduld
(zelfst. naamw.)
Misschien gewoon doen,,merk je snel genoeg of ze het waarderen of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou wel tof zijn.![]()
![]()
Chat gptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht je bent om de 30 herom maar dat was wensdenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ben 47.
Op zich lijk ik daar wel op mijn jongere ik....alleen iets minder volle lippen en meer tatta
![]()
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien gewoon doen,,merk je snel genoeg of ze het waarderen of nietGeduld
(zelfst. naamw.)
Nee joh ik ben al bijna bejaardquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht je bent om de 30 herom maar dat was wensdenken![]()
![]()
"Tering, wat duurde het lang voor je met m'n bestelling er aan kwam. Aan je pens te zien heb je de eerste 3x dat de kok het had klaargemaakt het zelf opgegeten?"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.![]()
Kanderzonietegequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je tedere taalnazi-hartje doet hier au van he?![]()
![]()
Met het servies gooien en niet betalenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.![]()
![]()
![]()
Awwwww maar zo blijft het wel leuk tochquote:![]()
Als iedereen het goed zou doen, dan had jij niks meer te doen![]()
![]()
"In de 30 jaar dat ik in een kartonnen doos onder een brug heb gewoond heb ik nooit zo slecht gegeten als hier!
En dat is inclusief de vuilnisbakken waar ik uit heb zitten vreten!"![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Awwwww maar zo blijft het wel leuk toch![]()
Als iedereen het goed zou doen, dan had jij niks meer te doen![]()
![]()
Blub!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja haartjes wassen en uit bad klimmen. Ik ben al oud. Dus gaat niet zo makkelijk meer.![]()
Kijk maar uit,dat je niet valtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja haartjes wassen en uit bad klimmen. Ik ben al oud. Dus gaat niet zo makkelijk meer.![]()
![]()
"Zo te proeven heb je de rioolratten waar deze boeuf bourguignon mee gemaakt is niet eerst ff gewassen he?"![]()
BlubWerewolf
Werewolf
Bolkvis ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opvlieger ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezus, wat een verademing dat ik weer mijn oude bril op heb zeg!
Nooit meer multifocaal voor mij, althans niet tot mijn zicht echt zo verslechterd is dat ik niet meer zonder zou kunnen.![]()
Jaaaaa citroen theeeeequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Citroen thee
Wil jij ook een beker thee?![]()
![]()
Kijkt dat zoveel anders ?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Jezus, wat een verademing dat ik weer mijn oude bril op heb zeg!
Nooit meer multifocaal voor mij, althans niet tot mijn zicht echt zo verslechterd is dat ik niet meer zonder zou kunnen.![]()
![]()
daar sta ik inderdaad van te kijkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Haha grapjasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar sta ik inderdaad van te kijken![]()
![]()
![]()
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.quote:![]()
Wat best prettig kan zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ok, dat kijkt idd niet fijn nee..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.
Dan maar je oude bril en die is qua nog wel goed dus..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, dat kijkt idd niet fijn nee..
Dan maar je oude bril en die is qua nog wel goed dus..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: