Cognacje on the sidequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar
Wat moeten ze er nog aan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenavond slaap ik terug in mijn studiootje
7 april komen ze terug voor mijn muur
En vette visquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je hebt zon nodig
en vit. D supplementenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
eierenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopen
Ik heb nu van vitakruid gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stuk
Bezetten, schimmelwerend middelquote:
O ik krijg het wel op recept al jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn vader ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik krijg het wel op recept al jaren
O jammer dat er zo tijd tussen laten zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bezetten, schimmelwerend middel
Schilderklaar maken dus
Ik had ook een vitamine D te kort, heb toen eerst zo stootkuur gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |