Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
Zo lekker ijsje eten op het terras hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb hem al op mokka ijsjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij laat er ook geen gras over groeien. Ben je altijd zo gulzig?quote:...hier om je mars te breken.![]()
Biggetje, lekker hoor.quote:"Ik hou stiekem van mannen. Een lekkere vleesboom tussen m'n lippen, daar kan niets aan tippen." -phpmystyle![]()
Lol mijn kleindochter had een ijsje wat ze niet luste dus heb ik die van mij gegevenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien. Ben je altijd zo gulzig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Buttfuckquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Zotteke.quote:"Ik hou stiekem van mannen. Een lekkere vleesboom tussen m'n lippen, daar kan niets aan tippen." -phpmystyle![]()
Zotteke nog wel![]()
tjalalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna weekendI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
O Jeequote:
Lekker genieten Hema of zit jij daar niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronkenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee
Lekker genieten Hema of zit jij daar niet?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
en je mist zeker ook een sigaar op de fotoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Twee tegelijk nog wel. Like a boss
Waarom niet aan tafel?Uw ADH vitamine Worst
En een Chinese menukaartquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en je mist zeker ook een sigaar op de foto![]()
![]()
Dat was genieten zekersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.Uw ADH vitamine Worst
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga een lentebok in de koeling gooienUw ADH vitamine Worst
Jij maar met cassis in de tuin ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt tijd dat GG de kustplaats Cassis bezoekt in Zuid-FrankrijkUw ADH vitamine Worst
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga een lentebok in de koeling gooien
...hier om je mars te breken.![]()
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar11 gradenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dus
I'm surrounded by morons!
Er was nog iemand die dat wel eens zei, maar weet zo n iet meer wiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal ik jou een suikercoating geven danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.
Uw ADH vitamine Worst
O niet veel koeler dan hier, hier is het nu 13 graden. Maar in de zon kan je al best zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hema toch!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik jou een suikercoating geven dan
...hier om je mars te breken.![]()
.
Je muur al geverfd Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgenavond slaap ik terug in mijn studiootje
7 april komen ze terug voor mijn muurWerewolf
On my wayquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.![]()
![]()
O is je muur nog niet klaar dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 april komen ze terug voor mijn muurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chuck Norris overleden wtf
Uw ADH vitamine Worst
Cognacje on the sidequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar![]()
![]()
Ja ik las het, was ook al tegen de 90Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat moeten ze er nog aan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 april komen ze terug voor mijn muur![]()
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je, ik heb zon nodig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2026 15:47:07 ]![]()
En vette visquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je hebt zon nodig![]()
![]()
en vit. D supplementenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veelUw ADH vitamine Worst
eierenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopenUw ADH vitamine Worst
Ik heb nu van vitakruid gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stuk![]()
Bezetten, schimmelwerend middelquote:
Schilderklaar maken dusWerewolf
O ik krijg het wel op recept al jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: