Cognacje on the sidequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar
Wat moeten ze er nog aan doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenavond slaap ik terug in mijn studiootje
7 april komen ze terug voor mijn muur
En vette visquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bloeduitslag binnen.
Ik heb vitamine D te kort![]()
Zie je hebt zon nodig
en vit. D supplementenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
eierenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en rundvlees.
En eieren, maar die eet ik best veel
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stukquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopen
Ik heb nu van vitakruid gevonden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan koop je dat toch. in eieren en vlees is de hoeveelheid best bescheiden tenzij je echt immense hoeveelheden eet. 0,5-1 mcg per ei, en 0,5-1 mcg per 100 gram rundvlees. Supplementen die ik neem zijn 25mcg per stuk
Bezetten, schimmelwerend middelquote:
O ik krijg het wel op recept al jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja rare is. Kreeg geen receptje. Ik moest het zelf maar kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn vader ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik krijg het wel op recept al jaren
O jammer dat er zo tijd tussen laten zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bezetten, schimmelwerend middel
Schilderklaar maken dus
Ik had ook een vitamine D te kort, heb toen eerst zo stootkuur gehadquote:
O oke, dan is het goed dat ze er zijn tochquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik slik ze zonder recept, want ik verbrand iets minder snel dan de gemiddelde persoon hier zeg maar
quote:
Voor volwassenen ligt een veilige dagelijkse hoeveelheid meestal rond 10–25 microgram (µg)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook een vitamine D te kort, heb toen eerst zo stootkuur gehad
Volgens mij hoef je ze ook niet te slikken als je geen tekort hebt toch?
Budbeekluis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus besteld, komt morgen binnen. Wel in een kut budbee kluis
van die pakkettenautomaten weet je welquote:
Pakketautomaat..die groene kluisjes.quote:
Hoelang ongeveer?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
het duurt trouwens best een tijdje voordat een vitamine D tekort weer goed is
O dat heb ik nog nooit gedaan. Laat het gewoon thuis bezorgenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van die pakkettenautomaten weet je wel
vanaf een maand afhankelijk van hoe ernstig je tekort isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pakketautomaat..die groene kluisjes.
[..]
Hoelang ongeveer?
O jee ligt het vast ergens onderquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:15 schreef mario390 het volgende:
het is ta dom ik heb glas in wohning verloren en vind niet zoek nu op 2de dag
Ow komt goed dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanaf een maand afhankelijk van hoe ernstig je tekort is
Factuurtje van dr. Worst krijg je binnenkort binnenquote:
Heb jij een tekort dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bezetten, schimmelwerend middel
Schilderklaar maken dus
Uurtje factuurtjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Factuurtje van dr. Worst krijg je binnenkort binnen
quote:
Dat schreef jequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag uitslag bloedonderzoek gekregen
als ze maar niet over de schreef gaatquote:
Schrots en schreef. Hoe is het met mevrouw Start?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ze maar niet over de schreef gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |