vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronkenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee
Lekker genieten Hema of zit jij daar niet?
en je mist zeker ook een sigaar op de fotoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Twee tegelijk nog wel. Like a boss
Waarom niet aan tafel?
En een Chinese menukaartquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en je mist zeker ook een sigaar op de foto
Dat was genieten zekersquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig zomer wel ja, Brugse Zot ongefilterd direct van de brouwerij gedronken
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
Ik ga vanmiddag of morgen de veranda maar eens inrichten en dan een fles Champagne openploppen omdat het kan.
Jij maar met cassis in de tuin ?quote:
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga een lentebok in de koeling gooien
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet niet een foto te plaatsen met sigaar
11 gradenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie ook al redelijke temperaturen dus
Er was nog iemand die dat wel eens zei, maar weet zo n iet meer wiequote:
zal ik jou een suikercoating geven danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is suikerfeest hè, geen offerfeest.
O niet veel koeler dan hier, hier is het nu 13 graden. Maar in de zon kan je al best zittenquote:
Hema toch!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik jou een suikercoating geven dan
On my wayquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
O is je muur nog niet klaar dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgenavond slaap ik terug in mijn studiootje
7 april komen ze terug voor mijn muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |