geen idee, werkt in een ander vestiging hier ver vandaanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Schrots en schreef. Hoe is het met mevrouw Start?
Beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, werkt in een ander vestiging hier ver vandaan
Was dat gisteren? Ik dacht woensdag. Ja toen veel kakka gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb du nu verstopfung om dat je gisteren 5 keer was?
En du mario? Wieviel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb du nu verstopfung om dat je gisteren 5 keer was?
O oke vervelend ben je dan ook moe?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag uitslag bloedonderzoek gekregen
Oke gelukkig niets ernstigsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en bij opstaan last van spieren. Dus even alles laten testen
Dan gezellig thuis blijven anders ga je voor niets lolquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wilde vanavond naar de ikea, maar ik weet niet meer waarom
voor de balletjes en hotdogquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wilde vanavond naar de ikea, maar ik weet niet meer waarom
gross, mittel oder klein?quote:
Nou die hotdogs zijn smerig geworden johquote:
Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gezellig thuis blijven anders ga je voor niets lol
Nooit natte was op hangenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog wel
O ik heb laatst van die fluwelen gekocht, erg handig glijden de t-shirts ook niet meer van afquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou die hotdogs zijn smerig geworden joh![]()
Balletjes heb ik al een tijdje niet meer op.
[..]
Ik weet het al, kledinghangers. Die houten. Ik komt te kort. Maar komt nog wel
Ow echt. Dat wist ik niet.quote:
T shirt vouw ik altijd op.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb laatst van die fluwelen gekocht, erg handig glijden de t-shirts ook niet meer van af
O nee heb ik altijd hangen, krijg je van die vouwen in als je ze vouwtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow echt. Dat wist ik niet.
[..]
T shirt vouw ik altijd op.
We hebben niet zoveel hangquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee heb ik altijd hangen, krijg je van die vouwen in als je ze vouwt
Ik heb hier van een legkast ook een hangkast gemaaktquote:
IKEA fanquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja het zijn pax kasten. Dus zou kunnen. Maar wil niet gelijk alles omgooien als ik intrek
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja het zijn pax kasten. Dus zou kunnen. Maar wil niet gelijk alles omgooien als ik intrek
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurantquote:
Kinderen doe je tijdelijk even in die kinderspeelhoek.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik haat ikea![]()
Zo verschrikkelijk. Die mensen met al hun kinderen met plakhandjes
ja als ik iets nodig heb, maar misschien binnenkort ga ik wat groen kopen en wat kleine keukenbenodighedenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurant![]()
Ja precies. Nooit op zaterdag of zondag heen gaan. Ook zondag heel vroeg heeft al weinig nut, kwam ik achterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Je moet ook nooit op zondag gaan, vrijdagavond is een veilige keuze.
Vreselijke winkel, vind er geen reet aan daar door te lopen Euhhh rijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh. Geen zin om er even doorheen te lopen, door de IKEA beleving? En dan halverwege even neerstrijken in het restaurant![]()
Ik koop er wel eens watquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke winkel, vind er geen reet aan daar door te lopen Euhhh rijden
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Ik doe alsof ik op safari ga of een tactische operatie, dan is de IKEA wel leuk
Ja dan is het familie pret met die goedkope ontbijtjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja precies. Nooit op zaterdag of zondag heen gaan. Ook zondag heel vroeg heeft al weinig nut, kwam ik achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |