Ik sla wel overquote:
Opvlieger ?quote:
Ah valt nog meequote:
Citroen theequote:
Jaaaaa citroen theeeeequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Citroen thee
Wil jij ook een beker thee?
Kijkt dat zoveel anders ?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Jezus, wat een verademing dat ik weer mijn oude bril op heb zeg!
Nooit meer multifocaal voor mij, althans niet tot mijn zicht echt zo verslechterd is dat ik niet meer zonder zou kunnen.
Haha grapjasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar sta ik inderdaad van te kijken
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.quote:
Wat best prettig kan zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.
Ah ok, dat kijkt idd niet fijn nee..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de 1 na beste wat overgang tussen het normale en het leesgedeelte betreft, maar ik vind het echt heel erg zenuwachtig kijken; als je per ongeluk iets door het leesgedeelte kijkt terwijl je veraf iets wil zien, is het gewoon enorm kut. En telkens als je je hoofd ook maar iets beweegt, golft je hele zicht alsof je een halve kilo Colombiaanse paddo's op hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, dat kijkt idd niet fijn nee..
Dan maar je oude bril en die is qua nog wel goed dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |