Thanks!quote:
Thanks...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!Echt een mooi geheel zo, die hoorns met dat hoedje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
T'Pol, Jadzia Dax., Padmé Amidala...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...![]()
Valt nog niet mee om bruikbare afbeeldingen van vrouwelijke aliens te vinden...
Die toffe peer lijkt wel een beetje op Danny!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:02 schreef Gloorbek het volgende:
[ afbeelding ]
UHO (unidentified hanging object)
lol, zijn gewoon de zelfde foto'squote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die toffe peer lijkt wel een beetje op Danny!
[ afbeelding ]
Wel mooi gedaan trouwens zo, met die contouren zo parallel naast elkaar!![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
lol, zijn gewoon de zelfde foto's
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik vond dit echt een heel mooie er voor!
Best wel ja!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
zeer vet gedaan trouwens, zit aardig wat werk in of niet?
geloof ik graag,quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja!
Ik kreeg nog een DM van iemand met de vraag hoe ik het precies had gedaan, maar ik kon het amper uitleggen!Veel trial and error in ieder geval!
Leuk molentje...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee deze is me gewoon veel te ingewikkeld om af te maken!![]()
Echt draaien zullen die wieken niet meer, maar da's er puur op geplempt om hun hi-tech gebouw te camoufleren, net als de death towers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn inderdaad flink aan het verbeteren geslagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ja hoor, is de wolf eindelijk weer terug in Nederland, gaan doe klote-aliens meteen met genetische manipulatie aan de slag!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:25 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad flink aan het verbeteren geslagen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]Een echte serpent!
Lizard people control the world!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!
Die moet je bookmarken voor tong80 topics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Wat mij betreft wel!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zou dit ook goud worden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
Een nieuw handelsverdrag met de Ferengi moet voor meer economische groei zorgen...![]()
[ afbeelding ]
Snap ik ja. En met dat paintje waar jij bezoek mee kreeg, kostte het me ongelooflijk veel tijd om een geschikt plaatje te vinden. Da's me vrij lang niet meer gebeurd, dat geschikte plaatjes zoeken veel tijd kostte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks... Was wel meer werk dan ik van te voren gedacht had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed; dit resultaat is ook niet verkeerd, al zeg ik het zelf!Spot the alien!
(Gay test!
)
[ Bericht 32% gewijzigd door ToT op 14-08-2016 20:12:08 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Iemand moet het vuile werk doen...
[ afbeelding ]
quote:
Zo lang geleden al weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vond Babylon 5 wel een goede serie, inderdaad wat matige graphics maar dat maakte het verhaal meer dan goed...
Maar dat is volgens mij al gauw een kleine 20 jaar geleden, weet niet wat ik er nu van zou vinden...
quote:
Lol...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo lang geleden al weer?
Ja je moet dat soort dingen meestal niet meer terug kijken.Het eerste seizoen van STTNG ook, goftedomme zeg!!!!
Maar de rest blijft gewoon goud!Ook al was die Wesley wel bloedirritant!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lol...
Tijdje terug ook nog een keer de allereerste aflevering gezien... Data die met schokkerige bewegingen de robot aan het spelen was...![]()
Die moesten allemaal nog even aan hun rol wennen...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Groene meiden van Mars...
[ afbeelding ]
Ja, ik mis de painttopics ook wel, vandaar ook deze kick, kon ik er toch nog eentje maken...quote:Op donderdag 22 september 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Owwwww toffe kick zeg!
Ja ik baalde er van dat er geen actieve painttopics meer waren.
Ik heb nog wel een ideetje voor dit topic. Begin ik straks wel aan.quote:Op donderdag 22 september 2016 20:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ik mis de painttopics ook wel, vandaar ook deze kick, kon ik er toch nog eentje maken...
Heb nog wel een aardig ideetje voor een nieuw topic maar ben bang dat er (bijna) niemand meer mee doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |