We wachten de review van @gebrokenglas afquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je dan ook onbeschoft terug doen? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Chat gpt heeft mijn jonger gemaaktJouw wat is jonger gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoelang wachten is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
We wachten de review van @:gebrokenglas af
Nee ik ben 47.quote:
Dat weet ik niet, dat zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:08 schreef Lovely het volgende:
Mag je dan ook onbeschoft terug doen? #dtv
Misschien gewoon doen,,merk je snel genoeg of ze het waarderen of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou wel tof zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht je bent om de 30 herom maar dat was wensdenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ben 47.
Op zich lijk ik daar wel op mijn jongere ik....alleen iets minder volle lippen en meer tatta
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien gewoon doen,,merk je snel genoeg of ze het waarderen of niet
Nee joh ik ben al bijna bejaardquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht je bent om de 30 herom maar dat was wensdenken
"Tering, wat duurde het lang voor je met m'n bestelling er aan kwam. Aan je pens te zien heb je de eerste 3x dat de kok het had klaargemaakt het zelf opgegeten?"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.
Kanderzonietegequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je tedere taalnazi-hartje doet hier au van he?
Met het servies gooien en niet betalenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, om lekker ongeschoft te doen.
Awwwww maar zo blijft het wel leuk tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |