SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Zeldzaam dom, die jongen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:29 schreef Zorro het volgende:
Cillessen valt helemaal zonder iemand in de buurt en gaat dan klagen
Zo is zijn vriendin zwanger geworden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:29 schreef Zorro het volgende:
Cillessen valt helemaal zonder iemand in de buurt en gaat dan klagen
Wij juichen voor Sparta.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond juichen we overigens voor NEC.
Jan Smit (Jantje) heeft iets met de vriendin van Cillessen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo is zijn vriendin zwanger geworden.
Dat ze vandaag sowieso geen kampioen kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:26 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Ze spelen volgende week uit dus weet niet wat jij lult
Konden ze toch al nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze vandaag sowieso geen kampioen kunnen worden.
Als jij het zegt zal het wel een gelijkspel worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef Zorro het volgende:
Aan de ene kant wil ik PSV gewoon zien winnen, aan de andere kant is het ook leuk als NEC naar de tweede plaats gaat.
Conclusie: Als het maar geen gelijkspel wordt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel een gelijkspel worden.
Efteling wappie.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef Zorro het volgende:
Aan de ene kant wil ik PSV gewoon zien winnen, aan de andere kant is het ook leuk als NEC naar de tweede plaats gaat.
Conclusie: Als het maar geen gelijkspel wordt.
KNBBquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Die goal van PSV had ook niet mogen tellen
Met Dick Jaspersquote:
Was niet eens kramp. Gewoon tijdrekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:10 schreef Zorro het volgende:
Mooi dat ze niet stopten voor "kramp"
Vermoeidheid is onderdeel van het spel, je gaat ook niet inhouden als de tegenstander te moe is om mee te sprinten.
Dat is het hele eieren eten met die gast, prima speler maar weinig constant.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:12 schreef Meister1984 het volgende:
Saibari raakt al weken geen knikker
Hup Sparta.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kom net binnen. Weer die dekselse Linssen zie ik.
Assist: Saibari.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:12 schreef Meister1984 het volgende:
Saibari raakt al weken geen knikker
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schreuderball betovert de eredivisie. Wij moeten diep door het stof @:Alaphilippe_
Komt goed, we kunnen nu weer PSV gaan bedreigen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord moet morgen bij grote broer Excelsior de punten nog maar zien te halen.
Dat is weer het goede nieuws van vandaag: dit kost Feyenoord waarschijnlijk de 2e plaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord moet morgen bij grote broer Excelsior de punten nog maar zien te halen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
Hoelaat mariokart morgen? @:chevycaprice
Een stadion opgevuld met AI helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:23 schreef Meister1984 het volgende:
Zonder Dest, Til en Veerman is het niet veel
Temu troep die F1 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
Hoelaat mariokart morgen? @:chevycaprice
WRC -> F1quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Temu troep die F1 tegenwoordig.
Blij dat Zandvoort weg is na dit jaar..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs F1 Academy is interessanter tegenwoordig.
We gaan voor deze schaalquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:28 schreef TLC het volgende:
Dus we krijgen een landskampioen dat verloren heeft van Telstar, Volendam en NEC ?
Kunnen ze niet gewoon eens n jaar overslaan met het uitreiken van n schaal
Geen station Zandvoort in de gaten houden meer voor jouquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blij dat Zandvoort weg is na dit jaar..
Kwalitatiefquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Kan iemand mij een samenvatting van de eerste 87 minuten geven?
https://www.livescore.com(...)ec-nijmegen/1530153/quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:35 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Op naar een topic?quote:
Dat ging snel.quote:14-03-2026 20:45:39 Ambulance Brabant Zuid-Oost A1 Eindhoven Rit: 33161
1123106 Ambulance Brabant Zuid-Oost - Ambulance-22-106
Je hebt je zin.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:40 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt hoogstens gelijk.
En als ik iets NIET wil is het een gelijkspel
Het zou mooi zijn als ie dan zei dat ie het leuk vindt dat NEC naar de tweede plaats gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag een interview met Peter Bosz.
Erg mooiquote:
Wat doet die precies bij Telstar dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:46 schreef RamboDirk het volgende:
We gaan nu naar de grote Garcia show kijken.
Blessa?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey weer niet gescoord vandaag.
Ja maar dat had ie bij zijn geboorte alquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewisseld zag ik. Geen idee of ie blessure heeft.
Koekoek.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat had ie bij zijn geboorte al
maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:59 schreef Zipportal het volgende:
F-Side wil weer een statement om niet te komen.
Jan Boskamp is erg teleurgesteldquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kan een trainer met overgewicht niet serieus nemen
Ronald Koeman vindt dit niet leuk…quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kan een trainer met overgewicht niet serieus nemen
Tied voor de 1-1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mietjes, beetje rennen en hamstring houdt het niet
Nee, ik heb niks gezegd over hoe ze het beter moeten doen. Heb wel zelf op hoog genoeg niveau gesport dat ik er wat van weet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r (die voornamelijk op de bank zit) legt even uit hoe topsporters het beter zouden moeten doen.
Dit matcht niet met je eerdere post waarbij je hem mietje noemt.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Doe je echt iets niet goed met trainen, belasten en opwarmen etc
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r (die voornamelijk op de bank zit) legt even uit hoe topsporters het beter zouden moeten doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks gezegd over hoe ze het beter moeten doen. Heb wel zelf op hoog genoeg niveau gesport dat ik er wat van weet.
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit matcht niet met je eerdere post waarbij je hem mietje noemt.
Volgens mij begrijp je er niet zoveel van.
Wel graag in NWS.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: zal ik een topic openen over Scary Movie 6 of niet?
Aan de ene kant vind ik het niet grappig, aan de andere kant is de originele cast weer bij elkaar en is het best populair.
Laat je mening achter in de comments! 👇
Mensen die op het internet opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn zijn in het echte leven vaak sulletjesquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had GGMM allang met z'n kraag aan de punt van dat hek gehangen
Ja, graag! Trailer bracht wat jeugdherinneringen terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant vind ik het niet grappig, aan de andere kant is de originele cast weer bij elkaar en is het best populair.
Is dat die met Casper the friendly ghost?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat die met Casper the friendly ghost?
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op het internet opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn zijn in het echte leven vaak sulletjes
quote:Controverse als motor
Ruzie vermijden, maar wel doelbewust prikken om tot scherpe discussies te komen:
discussie = engagement.
Niet toxic.
Maar wel scherp.
Zal het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf alvast 0 uit 8 op voor NEC in het champions league seizoen 2026/2027 in mijn schriftje. @:zipportal
F&S / Scary Movie 6: de originele cast is terug!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja, graag! Trailer bracht wat jeugdherinneringen terug.
On-topic:
Ajax lijkt wat feller dan afgelopen weken, maar zal wel weer instorten in de tweede helft.
PvA?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het een scherpe reactie van GGMM.
Past perfect dus in de nieuwe PvA.
NBA?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks gezegd over hoe ze het beter moeten doen. Heb wel zelf op hoog genoeg niveau gesport dat ik er wat van weet.
Fitnessen op de 15e verdieping?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Davy Klaassen is weer totaal onzichtbaar, die moet toch chantagemateriaal in zijn kluis hebben liggen ten opzichte van iedere Ajax-trainer
Kijk ze al bang zijn gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:18 schreef Slobeend het volgende:
Ajax gaat ineens weer een goed voetballen een week voor Feyenoord-Ajax. Ik voel de afloop al aankomen.
Ja goeie jinx welquote:
Mario Beenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Mario Been die vindt dat spelers het onder elke trainer moeten laten zien... Mario vergeet dat als je met trainers van het niveau Lulletje Rozewater zonder uitstraling zoals Heitinga en Grim aan het roer je niet heel erg geïnspireerd wordt. Nog even los van de tactische instructies waar het bij hen ook nogal aan schortte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |