Dat komt omdat er een keeper staat. En het doel niet vergroot is voor de spanning.quote:
Tyfusvet, teringcool en mokergaafquote:
Voetbal heeft een tering veel beter reglement dan formule 1 blijkt maar weer!quote:Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een keeper staat. En het doel niet vergroot is voor de spanning.
Leuk om te horen dat je zo genoten hebtquote:Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tyfusvet, teringcool en mokergaaf
Helaas George P2.
Vanaf volgend jaar in het KKD topicquote:
Het had zo moeten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat je @:GGMM in de steek laat.
Niet alleen het dagjesvolk vriendquote:Op zondag 15 maart 2026 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Max uitgevallen.
Dagjesvolk in shambles.
Doe eens iets voor een ander!quote:Op zondag 15 maart 2026 15:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar in het KKD topic
[..]
Het had zo moeten zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.quote:
Wijze woorden.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Kimi ookquote:
Daar ben ik het niet mee eens, maar ik papegaai het graag na.quote:
@Coco is dit toegestaan?quote:Op zondag 15 maart 2026 15:55 schreef RamboDirk het volgende:
Ach Word
Ach Excel
Ach Powerpoint
Ach Access
sior.
Die speler ken ik nietquote:Op zondag 15 maart 2026 16:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jammer dat patatje van het veld is gehaald.
Ik heb hem op topscorer dus erg jammer dat hij hem zelf niet heeft gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Parrott godTwee assisten en een goal.
Met @KingRoland ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |