Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit matcht niet met je eerdere post waarbij je hem mietje noemt.
Volgens mij begrijp je er niet zoveel van.
Wel graag in NWS.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor: zal ik een topic openen over Scary Movie 6 of niet?
Aan de ene kant vind ik het niet grappig, aan de andere kant is de originele cast weer bij elkaar en is het best populair.
Laat je mening achter in de comments! 👇
Mensen die op het internet opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn zijn in het echte leven vaak sulletjesquote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had GGMM allang met z'n kraag aan de punt van dat hek gehangen
Ja, graag! Trailer bracht wat jeugdherinneringen terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Aan de ene kant vind ik het niet grappig, aan de andere kant is de originele cast weer bij elkaar en is het best populair.
Is dat die met Casper the friendly ghost?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat die met Casper the friendly ghost?
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die op het internet opscheppen hoe stoer ze wel niet zijn zijn in het echte leven vaak sulletjes
quote:Controverse als motor
Ruzie vermijden, maar wel doelbewust prikken om tot scherpe discussies te komen:
discussie = engagement.
Niet toxic.
Maar wel scherp.
Zal het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf alvast 0 uit 8 op voor NEC in het champions league seizoen 2026/2027 in mijn schriftje. @:zipportal
F&S / Scary Movie 6: de originele cast is terug!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:39 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ja, graag! Trailer bracht wat jeugdherinneringen terug.
On-topic:
Ajax lijkt wat feller dan afgelopen weken, maar zal wel weer instorten in de tweede helft.
PvA?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vond het een scherpe reactie van GGMM.
Past perfect dus in de nieuwe PvA.
NBA?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks gezegd over hoe ze het beter moeten doen. Heb wel zelf op hoog genoeg niveau gesport dat ik er wat van weet.
Fitnessen op de 15e verdieping?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks gezegd over hoe ze het beter moeten doen. Heb wel zelf op hoog genoeg niveau gesport dat ik er wat van weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |