Kans is dat dat in de nabije toekomst mogelijk wordquote:Op zondag 15 maart 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wel jammer dat je niet kunt degraderen uit de KKD, zou weer een mogelijkheid zijn om kampioen te kunnen worden.
Ze denken dus toch aan mequote:Op zondag 15 maart 2026 16:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kans is dat dat in de nabije toekomst mogelijk word
Ach, komende week wint ajax van feyenoord en pakt NEC gewoon de tweede plek.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen heeft zijn plicht gedaan. NEC & Feyenoord hebben gewonnen. @:coco
Hold the linequote:Op zondag 15 maart 2026 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen heeft zijn plicht gedaan. NEC & Feyenoord hebben gewonnen. @:coco
Ga iemand anders pestenquote:
Koning Toto godenquote:Op maandag 16 maart 2026 17:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit wordt een lastige voor de toto van deze week.
@DombohetOlifantje1 weet inmiddels vanaf wanneer we van een knotsgek duel kunnen spreken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we vooral hopen op een KNOTSGEK duel
Vanaf een zuivere 2-2quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:21 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 weet inmiddels vanaf wanneer we van een knotsgek duel kunnen spreken.
Ik ben vooral blij dat ze in de Kuip voor deze wedstrijd een keertje speciaalbier schenken, dan krijg ik er zo min mogelijk van mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we vooral hopen op een KNOTSGEK duel
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ze in de Kuip voor deze wedstrijd een keertje speciaalbier schenken, dan krijg ik er zo min mogelijk van mee.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:59 schreef mitt het volgende:
Makkelie scheidsrechter.
Dat gaat helemaal mis.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef De_Kraam het volgende:
Welkom terug Ado (en Richard de Mos).
Waar het aan structuur ontbeert, kunnen de kleintjes heel groot worden.quote:
Voor m'n toto wil ik dat ook.quote:
Je zet geld in op Heracles wat wint? Apart.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor m'n toto wil ik dat ook.
Maar wil liever dat ze eruit vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |