abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:51:02 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319526
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Het is zo ongelofelijk schrijnend allemaal :{ :( :*
Ja echt ;(
Spoilers!
pi_220319528
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kjeld schijnt de wedstrijd op Instagram live van commentaar te gaan voorzien.
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220319541
@Lucky_Strike wat een knap werk heb je verricht O+ en snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen :*
pi_220319546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
Ik heb m wel gezien :Y of bedoelde je dat het jou niet gelukt is die te kijken?
pi_220319550
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties :)

Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Echt, wat voor land zijn wij dat wij mensen zulke dingen aandoen. Ook dat gepraat nu weer om de gasvelden open te gooien. Nee, de mensen daar hebben genoeg ellende gehad, daar kan geen geld tegenop.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:52:55 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
Wij zagen hem wel. J heeft de socials nog niet in de ban gedaan, dat kwam nu eens goed uit. Het was heel leuk :D
Spoilers!
pi_220319559
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb m wel gezien :Y of bedoelde je dat het jou niet gelukt is die te kijken?
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)

Maar JOY *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220319567
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
pi_220319579
Ja, ik vond commentaar van Kjeld ook mooi ^O^ . Had YouTube stream op tv en Kjeld op telefoon. *O*
pi_220319592
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:05:56 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wat een knap werk heb je verricht O+ en snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen :*
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Spoilers!
pi_220319710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
Dat vraag ik me af, ik zou denken dat daar wel iets in dicht te timmeren valt. Dat alleen in geval x of y het open mag. En dat het ook langs Eerste Kamer moet oid.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Kan me voorstellen dat het met zo lang stress ingewikkeld is geweest met de chronologie. En lijkt me wel veel voldoening geven, naast de emotionele zwaarte. Knap hoor. Ook dat je het zo mooi hebt opgeschreven dat hij het later aan de kinderen wil laten lezen. Mooier compliment kun je niet krijgen O+

We hebben op de opleiding een studente gehad die toeslagenaffaireouder is, en ik was er officieel niet van op de hoogte dus heb haar er niet naar gevraagd, maar ik heb met de collega die wel meer persoonlijk contact met haar had (en mij heeft ingelicht) wel extra aandacht gegeven en tijd in gestoken om haar in elk geval binnen de studie zoveel mogelijk op weg te helpen en houden. Het was echt verdrietig om te zien hoe ver haar vertrouwen in systemen, incl op de uni, gedaald was. Geheel begrijpelijk overigens natuurlijk.. ;(
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:25:55 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319771
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Spoilers!
pi_220319862
En er is nog steeds niets van geleerd.er komen nog heel vaak verhalen langs waar mensen nog steeds uitgeknepen worden, kinderen nog kwijt zijn, jongeren die nu zwaar in de schulden zitten omdat hun studiefinanciering naar het gezin ging.
En dan zijn er ook rare compensaties. Ken iemand die een ton kreeg omdat ex toeslagenouder is (wat ze zeer betwijfelt omdat het een frauderende klootzak is die vaak in de bak heeft gezeten). Zij heeft nooit een toeslag gevraagd of gekregen maar omdat hij zich heeft gemeld krijgt ze geld waar ze ook niet om gevraagd heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 23:00:49 #217
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220319977
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Pffffffffff. Anonieme donatie?
Jup, maar het was letterlijk op onze trouwdag van 9 jaar, dus we zagen het maar als een "teken". Maar hell, wat een werk. Dacht eigenlijk dat ik daar vast wel een topic of in ieder geval wat foto´s van had gedeeld op het forum, maar ik vind het zo gauw niet terug...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220320027
Over de gasvelden: …” Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?
3 mrt 2026 — ... duurt nog tien jaar voordat alle putten écht dicht zijn ... Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?

Wat gun ik de Groningers rust en compensatie!
Van alle gasinkomsten en geen cent ging naar hun. ~O>
Dan kunnen Ja/neen21 wel even afwachten of daar gaan wonen misschien.

Wat leuk van de stagiaire @Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.

Die Lucky…zo hoor je nog eens wat. 😎succes met de volgende solli’s!

@morgane af en toe glimlach ik bij de ondertiteling van Blind Gekocht in België op rtlZ. Weet jij er meer van😇 Vermakelijk.

Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
pi_220320160
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:11 schreef AnneX het volgende:


Wat leuk van de stagiaire @:Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.



Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
Wat leuk en origineel ^)

Vrijdag is mn laatste werkdag!

Ik gaf de stagiaire op mijn beurt een beker met zakje minthartjes er in met toepasselijke tekst op beker over studenten met een tekstkaartje eraan in folie verpakt. Ze was blij verrast.
pi_220320161
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Dit heb ik met politie en justitie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220320190
@sigme Wat een werk en gebroken nachten zeg met Zeven puppies en Mooitje!
Bijna weekend om bij te komen.
pi_220320197
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:16:05 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220320589
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Als je continue post in de teltopics, dan kom je er wel…

Zie https://forum.fok.nl/userposts/505120 voor een inkijkje in z'n posts…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:48:33 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)

Maar JOY *O*
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320780
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit heb ik met politie en justitie.
Ja, dat heb je ;(
Spoilers!
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:24:35 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320841
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
😳

Goeiemorgen!
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:41:01 #228
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320842
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳

Goeiemorgen!
Hoi goeiemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:57:33 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
ja en nee dus :P

https://nos.nl/artikel/26(...)-duel-op-3-000-meter
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321094
@Vanyel ;( :*

Morgen!
Ik sliep iets na half twaalf en lag van 4-6.30 ongeveer wakker :( en om 7.45 ging de wekker. Buurmeisje weggebracht, nu even wat lekkere boodschapjes doen, huis weer even op orde maken en dan om 13u een uur meetings. Tot die tijd werk ik lekker even niet :).
pi_220321208
Begrijpelijk @Vanyel -O-

Weer een slechte nacht, eerst aan een stuk door nachtmerries en daarna door pijn, alleen laatste uurtje ging het lekker.

Het is heerlijk zonnig buiten, hopelijk blijft het zo nog even
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:57:19 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220321269
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321388
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Van de week wel drie glaasjes rode wijn. Het sliep heerlijk ook nog.
Tót 3 uur. En daarna draaien tot zeven uur. Ongeveer.
Dat had ik kunnen weten. Het gebeurde vaker. Voortaan als eigenlijk gebruikelijk dan bij 1 glas houden.

In de mail een betaalbericht van het pensioenfonds.
Nieuwe regels en wel ¤ 3,54 verhoogd plus nabetaling van ¤ 7,08 van januari en februari. Langer geleden een jaartje daarvoor gewerkt in een perifeer zknhs. w/
Afkopen was destijds geen optie.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 12-03-2026 10:24:49 ]
pi_220321557
Prima nachtje hier van 1.15 (serie uitgebinged, op skyshowtime, aanrader; Landman) tot wakker om 7.40, plasje, terug en wakker liggen tot kwart over 9 :P
Douchen wat fruit met thee en ook alweer gegymd ^O^ (NiB).

Balen @Kaatje1 van het slechte slapen en de pijn.

Vanyel ;( :*

Lekker @AnneX, dat zijn weer 2 flesjes wijn :+

Ik schoot wel ff vanochtend onder de douche in een soort 'stress'.... ben gewoon een collega vergeten die best een stukkie van ons secr. af zit tegenwoordig, maar wel bij ons 'cluster' van 4 specialismes hoort. Ze heeft overal gezworven, en heeft eindelijk haar plekkie gevonden bij die eenvrouwspoli.
Maar daardoor en dat ze niet meer zo in beeld is maar er wel bij hoort was ik haar met de telling en de kaartjes maken en hangen aan de zakjes bijna vergeten o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-03-2026 11:00:55 ]
pi_220321639
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 11:13:07 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220321661
Ik slaap duidelijk beter zonder alcohol
pi_220322089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
Ja en ik kon maar niet bedenken waarom ik die over had.... 8)7 :D
pi_220322359
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220322427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
https://www.vogelbescherm(...)els-zich-doodvliegen
pi_220322439
Wandeling was koud! Ik zag wel weer het koppeltje futen ipv 1tje. Regelmatig dus ff met verrekijker/fotocamera langs de vijver... vind die gestreepte baby's op de rug zo leuk O+
pi_220322452
Net even een fotootje gemaakt van alle losse zakjes met kaartjes, setjes gebundelde zakjes met kaartje en de doos met bekers en inhoud voor dinsdagavond. :D Nieuwe dopper is voor TL, die drinkt nooit uit bekers, maar al jaren uit een ouwe dopper :+
Niet quoten maar.
(die initialen die je ziet gebruiken we altijd voor de artsen ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220322718
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:53:49 #243
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220322846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
Ja dat zie je vaker. Dan liggen ze even versuft op de grond en dan gaan ze weer verder O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220323277
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland *O*
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
pi_220324010
Keukenkast flink opgeruimd, vrij weinig over de datum. Rommellade in de vriezer is ook weer netjes, nog 4 lades te gaan maar geen zin meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220324046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland *O*
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324297

@Dr_Flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324308
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
Super *O*
pi_220324311
Oh, en er dook ook een blauw auto'tje op nadat het waterschap maar weer eens omgeknaagde bomen wat had opgekuisd. Ik vond 't nogal fotogeniek :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:39:08 #250
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220324451
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen alles :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220324475
quote:
84s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen alles :Y
Ze vervangen het spul hier heel vaak. 't Slijt hier hard. Maar dat het hippe blauwe klemmetjes zijn is mij nieuw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324805
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Oh, en er dook ook een blauw auto'tje op nadat het waterschap maar weer eens omgeknaagde bomen wat had opgekuisd. Ik vond 't nogal fotogeniek :D
[ afbeelding ]
Wat grappig ook leuk gefotografeerd
pi_220324843
Workshopmiddag gedaan over diverse sociale thema's.
Politiek liet zich (niet geheel verrassend) ook in groten getale zien. Inclusief wethouder.
Toen die aan mijn tafel zat had ik een best klusje om de spraakwaterval in te dammen :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220325009
Gelukkig leverde het wel weer vlaai op. Anders zou het de tweede vlaailoze werkweek op rij zijn geworden :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220325335
Mmm ik had laatst stoofpeertjes gekocht en wilde die maken voor mijn nichtje volgende week. Koel bewaard in de schuur (dacht ik). Moet nu iets anders verzinnen, ze waren een nogal sponzig.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2026 @ 20:07:08 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220325659
Na 2x 1730 en 1x 1800u vind ik het wel weekend. (en netjes 7u beginnen). Het is zo'n dag dat je aan het eind echt gaar bent na vele overleggen. En dan is er nog een hobby (lees politiek). Gelukkig komt er aan de hobby volgende week een eind en is het nog maar op één vlak druk en kan ik s´avonds wat meer sporten, wandelen of gewoon op de bank liggen. :+

Naast Bloes gaat ook vrouw van oom* met pensioen. Die is vandaag 67 geworden en dat wordt morgen gevierd in de bossen van Ermelo. Morgenochtend flyeren, richting Laren voor kleine wandeling en Singer. Ik stap ergens in bij broertjetaxi richting Ermelo.

*officieel mag je tante zeggen toch? Maar ja zo zou ik haar nooit noemen. .Het is niet de ma van mijn neven. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:13:49 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220325752
Spannen Blues, morgen de laatste dag. Lijkt mij zo raar!

Borisz, ik dacht al de hele tijd: wat zit hij toch steeds te vliegeren?
Dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vallend kwartje 8)7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:17:54 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220325794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:07 schreef borisz het volgende:

*officieel mag je tante zeggen toch? Maar ja zo zou ik haar nooit noemen. .Het is niet de ma van mijn neven. :s)

Ja daar "worstel" ik ook mee met oom waar ik m'n huis van heb gekocht.
Als ze geen kinderen hadden gehad en het eerst huwelijk was, was het ook wel een oom. En vader van m'n neef en nicht ken ik heb ik ook niet echt gekend/geen actieve herinneringen. En volgens mij is m'n tante nu ook al weer langer samen met hem dan met partner 1.
Dus wat betreft kan ik een gewoon oom zeggen vind ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220325875
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat ging vanzelf

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 12-03-2026 20:34:52 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:29:42 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220325948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat gong vanzelf
Dat heb ik ook nooit gezegd, maar als je het over de persoon hebt, bijvoorbeeld hier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326034
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd, maar als je het over de persoon hebt, bijvoorbeeld hier.
Wij kregen ooit een nieuwe “oom” en later ook een nieuwe “tante” en daar heb ik ook nooit oom/tante tegen gezegd, op hun eigen verzoek.
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:41:03 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220326057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
Ik vind dat anno nu nog steeds raar eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook ouderwets :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:41:59 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wij kregen ooit een nieuwe “oom” en later ook een nieuwe “tante” en daar heb ik ook nooit oom/tante tegen gezegd, op hun eigen verzoek.
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
Een zoon die noemt z'n vader Piet
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326103
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:41 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik vind dat anno nu nog steeds raar eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook ouderwets :@
Ik ook wel hoor. Ooms en tantes (nog maar weinig) noem ik wel bij de voornaam maar wanneer m’n ouders nog hadden geleefd echt niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook wel hoor. Ooms en tantes (nog maar weinig) noem ik wel bij de voornaam maar wanneer m’n ouders nog hadden geleefd echt niet
Ooms en tantes blijven ome <naam> en tante <naam> hier.
Meestal ook met de U erbij (die in dialect een stuk minder formeel/afstandelijk overkomt).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:51:36 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_220326145
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een zoon die noemt z'n vader Piet
en je fiets staat nergens veilig.

wat het volgende resultaat geeft:
En je fiets is aan de haal
Inclusief lantarenpaal
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:00:11 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326202
Was vanavond bij broertje te eten, ouders waren er ook. Oud tante had op sterfbed gezegd dat iedereen even de groeten moest doen, dat dochter aan zichzelf moest denken en dat het jammer was dat de buren nu niet langs komen komen met hun baby.

Wel de uitzondering in de hele reeks broers/zussen van m'n oma in het geïnteresseerd zijn in anderen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326217
Gossie…ik heb geen omes en tantes meer. Wel een aantal neven en nichten, die ik al jaren niet heb gesproken.
Oh wacht…oudste nichtje van de ene oom en tante en de oudste neef om het nieuwe adres te delen. En met nichtje digitaal wat foto’s van haar ouders voordat die in de vuilniszak verdwenen.
pi_220326231
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220326245
Mijn wollen wintermantel is versleten op de mouw randen enzo.
Het begint er een beetje armoeiig uit te zien.
Dus tijd voor een nieuwe. Misschien zelfs slagen in de sale.
Vanmiddag op de werkplek was het best rustig tussendoor en ik had er wel 25 gegoogled. Daar bleef er eentje van over.
Toch maar even de review opgezocht. Die waren negatief over het bedrijf.
Dus nog geen nieuwe jas. 😢
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:07:07 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326252
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ooms en tantes blijven ome <naam> en tante <naam> hier.
Meestal ook met de U erbij (die in dialect een stuk minder formeel/afstandelijk overkomt).
Is het dan ook u in het Limburgs of vertaal ja? In Nedersaksische dialecten heb je "joe" en "doe". Joe is vergelijkbaar met u maar inderdaad minder afstandelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2026 @ 21:15:02 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220326313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat ging vanzelf
Sowieso zeg ik nooit oom tegen oom.
Ook niet ma of pa tegen ma en pa :+. Ben al vroeg overgeschakeld op voornamen.

Maar tegen L. zou het niet eens in me op komen om tante te zeggen . :s). Ook al zou het wellicht mogen. Dit zonder kwalificaties met of tegen L. heb gewoon geen band met dr, los van vrouw van. Ik zie alleen dat ze goed is voor oom en dat verdient op zo'n dag als vandaag en morgen ook credits.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 12-03-2026 21:28:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220326322
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
Mijn ouders noemden elkaar alleen zo wanneer ze elkaar plaagden.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 21:25:31 #274
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220326407
Pa en Ma hier, maar toen ik kleiner was papa en mama. En ooms (oeps, die zijn er niet meer) en tantes noem ik nog steeds Tante x. Wel tutoyeren, al vind ik dat nog steeds lastig bij mijn peettante. Die ik afgelopen zondag nog aan de lijn had, want ze was 94 geworden *O*

And now for something completely different: net bioscoopkaartjes besteld voor straks. Iets met voorproevers voor Hitler :? True story en de trailer intrigeerde me wel, dus ik wil hem wel zien. En verdomd, gewoon in het Duits ipv nagesynchroniseerd (want dan was ik niet gegaan). Vrouwlief* keek wel even benauwd: "Moet ik dan de hele film ondertiteling lezen?". Eh, ja en :? Die mensen uit nasynchronisatielanden (3x woordwaarde, niet mauwen!) zijn maar raar...

* Ik ga het toch weer gewoon over vrouwlief hebben hoor, iedereen hier weet wel dat het over mijn vrouw gaat als ik partner zeg :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220326558
Je zult maar in de familie getrouwd zijn en geen oom of tante mogen heten omdat je er later bij kwam :{

Gelukkig noemen mijn nichtjes mijn vrouw al jaren 'tante X', ook al is ze niet de moeder van hun oudste neef. Sterker nog, eentje noemde mij óók tante X omdat dat blijkbaar beter te onthouden was :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220326574
Wij zijn mama en mami. Ik ben ook vaak mam. Het laatste jaar ben ik echter ook regelmatig 'bro' :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:51:23 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326612
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
Pa en Ma hier, maar toen ik kleiner was papa en mama. En ooms (oeps, die zijn er niet meer) en tantes noem ik nog steeds Tante x. Wel tutoyeren, al vind ik dat nog steeds lastig bij mijn peettante. Die ik afgelopen zondag nog aan de lijn had, want ze was 94 geworden *O*

And now for something completely different: net bioscoopkaartjes besteld voor straks. Iets met voorproevers voor Hitler :? True story en de trailer intrigeerde me wel, dus ik wil hem wel zien. En verdomd, gewoon in het Duits ipv nagesynchroniseerd (want dan was ik niet gegaan). Vrouwlief* keek wel even benauwd: "Moet ik dan de hele film ondertiteling lezen?". Eh, ja en :? Die mensen uit nasynchronisatielanden (3x woordwaarde, niet mauwen!) zijn maar raar...

* Ik ga het toch weer gewoon over vrouwlief hebben hoor, iedereen hier weet wel dat het over mijn vrouw gaat als ik partner zeg :{w
Genoeg mensen die Duits spreken in Zuid Amerika toch? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326615
De tweede oom en tweede tante wilden dat beiden niet. Zeker bij de oom heb ik er jaren omheen gedraaid, die man was zelfs jaren ouder dan mijn vader.
Mijn neef en nicht noemen mij ook gewoon bij m’n voornaam (of “mini tantetje” omdat ik zeker 30 cm kleiner ben). En de zoon van mijn beste vriendin noemde mij “nep tante” :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326693
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn mama en mami. Ik ben ook vaak mam. Het laatste jaar ben ik echter ook regelmatig 'bro' :+
Bro ben ik ook O+
Mrs V dan weer niet. Die is wel mam en ik zelden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326707
Ik noem mijn ooms en tantes bij de voornaam (mijn ouders niet). Oom en tante was voorbehouden aan de ouders van kinderen uit de buurt :?

De aangetrouwde later gescheiden tante is gewoon nog steeds tante. Meestal wordt zij nog steeds uitgenodigd bij familiedingen, haar exman niet altijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326717
Als er iemand vanavond naar het jeugdjournaal heeft gekeken, zag je 2x kleinzoonA in een interview(tje) O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 12-03-2026 22:16:33 ]
pi_220326748
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
Grappige reden. Mijn zonen hebben ons ook altijd bij de voornaam genoemd. Zonder reden... gewoon zo gegroeid.
Maar tegenwoordig zegt F wel 'ma' ik vind dat best lief klinken.
Kleink zeggen oma en opa ook dat voelt lief O+
pi_220326749
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is het dan ook u in het Limburgs of vertaal ja? In Nedersaksische dialecten heb je "joe" en "doe". Joe is vergelijkbaar met u maar inderdaad minder afstandelijk.
Gae vs dich (niet op zijn duits uitgesproken) :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326757
Geniet van morgen Blues *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220326758
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik noem mijn ooms en tantes bij de voornaam (mijn ouders niet). Oom en tante was voorbehouden aan de ouders van kinderen uit de buurt :?

De aangetrouwde later gescheiden tante is gewoon nog steeds tante. Meestal wordt zij nog steeds uitgenodigd bij familiedingen, haar exman niet altijd.
Zo’n tante hebben wij ook. Bij de uitvaart van haar ex man zat ze naast de weduwe, bij de uitvaarten van mijn ouders kwamen de dames met z’n tweeën met het ov.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326771
@Blues heb een allerbeste laatste werkdag morgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220326802
Mijn neefjes en nichtjes noemen me dan wel weer alleen bij mijn voornaam. Tenzij ik ze niet meteen hoor en vooral als ze iets van me moeten, dan wordt er lieflijk tante Cat gekweeld :')

Ouders zijn pap en mam. Tenzij ze me niet meteen horen want dan kweel ik de voornaam :7 Niet altijd handig bij familie want daar lopen gemiddeld 3 voornaamgenoten rond voor beiden.

Broer idem dito. Neef heet exact hetzelfde (tikje ruzie over wie stamhouder was/werd). Na wat heibel tijdens de pubquiz over de antwoordbordjes want met hun naam had je twee keer zoveel kans op punten kwam de regel dat je er 'grote' of 'kleine' voor moest zetten. Net zoals we ze vroeger uit elkaar hielden. Inmiddels niet meer want de 'grote' is, ondanks zijn 1.95m in lengte, voorbijgestreefd door de kleine _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326812
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gae vs dich (niet op zijn duits uitgesproken) :)
Ja ik vroeg me dus al af hoe je dat ging schrijven. Hoe spreek je dat uit?
Ik ken alleen met uitspraak geej, maar dat zou ik niet uit jouw schrijfwijze destilleren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326855
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja ik vroeg me dus al af hoe je dat ging schrijven. Hoe spreek je dat uit?
Ik ken alleen met uitspraak geej, maar dat zou ik niet uit jouw schrijfwijze destilleren.
Klinkers in gea als yeah (engelse uitspraak). Want zo rollen wij in mijn hoekje van de provincie. Wij doen niet aan geej of geer of gear of gej en wat anderen ook verzinnen.
Dich: letterlijk zoals je het schrijft, met de i van missen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326865
@Vanyel spreak, proat of kal jij?
Dat is toch wel degene waar ik het meeste commentaar op krijg op mijn werkplekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 00:00:16 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220327171
Bedankt voor jullie heerlijke gekeuvel mensen. Hier zijn dingen momenteel reteingewikkeld, ik kon wel wat gekeuvel gebruiken O+

Geniet van je feestdag morgen Blues!
Spoilers!
pi_220327299
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 00:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor jullie heerlijke gekeuvel mensen. Hier zijn dingen momenteel reteingewikkeld, ik kon wel wat gekeuvel gebruiken O+

Geniet van je feestdag morgen Blues!
Daarvoor doen wij het😉
  vrijdag 13 maart 2026 @ 04:18:09 #293
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220327320
Mocht ik morgen niet online zijn (yeah right...), dan alvast een hele mooie, ontroerende maar vooral leuke laatste werkdag gewenst @Blues :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220327460
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vanyel spreak, proat of kal jij?
Dat is toch wel degene waar ik het meeste commentaar op krijg op mijn werkplekken.
Waar ik opgegroeid ben kallen ze. Thuis proaten. Al zeggen ze ook af en toe wel sjpreak volgens mij.
Ik doe het eigenlijk allemaal niet, maar ik zing het wel.

Komen ze op jouw werk allemaal direct daar uit de buurt en ben jij de enige 'van ver'?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220327463
Werk ze Blues :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220327478
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 06:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar ik opgegroeid ben kallen ze. Thuis proaten. Al zeggen ze ook af en toe wel sjpreak volgens mij.
Ik doe het eigenlijk allemaal niet, maar ik zing het wel.

Komen ze op jouw werk allemaal direct daar uit de buurt en ben jij de enige 'van ver'?
Ik ben de immigrant :Y Best goed geïntegreerd wel, alleen die taaaaaal :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220327482
Laatste werkdag @Blues :D
Geniet van je afscheid en op naar vele mooie vrije dagen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220327495
Hele fijne laatste werkdag vandaag @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 07:15:42 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220327525
Succes Bloes!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220327538
Dank jullie O+ Op naar een vreemde werkdag. Mijn innervibe is ook vreemd en licht onrustig :D
Nu eerst door storm en regen naar de trein wandelen :W
pi_220327752
Zwaai…en daar gaat zij… :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')