abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220319579
Ja, ik vond commentaar van Kjeld ook mooi ^O^ . Had YouTube stream op tv en Kjeld op telefoon. *O*
pi_220319592
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:05:56 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wat een knap werk heb je verricht O+ en snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen :*
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Spoilers!
pi_220319710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
Dat vraag ik me af, ik zou denken dat daar wel iets in dicht te timmeren valt. Dat alleen in geval x of y het open mag. En dat het ook langs Eerste Kamer moet oid.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Kan me voorstellen dat het met zo lang stress ingewikkeld is geweest met de chronologie. En lijkt me wel veel voldoening geven, naast de emotionele zwaarte. Knap hoor. Ook dat je het zo mooi hebt opgeschreven dat hij het later aan de kinderen wil laten lezen. Mooier compliment kun je niet krijgen O+

We hebben op de opleiding een studente gehad die toeslagenaffaireouder is, en ik was er officieel niet van op de hoogte dus heb haar er niet naar gevraagd, maar ik heb met de collega die wel meer persoonlijk contact met haar had (en mij heeft ingelicht) wel extra aandacht gegeven en tijd in gestoken om haar in elk geval binnen de studie zoveel mogelijk op weg te helpen en houden. Het was echt verdrietig om te zien hoe ver haar vertrouwen in systemen, incl op de uni, gedaald was. Geheel begrijpelijk overigens natuurlijk.. ;(
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:25:55 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319771
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Spoilers!
pi_220319862
En er is nog steeds niets van geleerd.er komen nog heel vaak verhalen langs waar mensen nog steeds uitgeknepen worden, kinderen nog kwijt zijn, jongeren die nu zwaar in de schulden zitten omdat hun studiefinanciering naar het gezin ging.
En dan zijn er ook rare compensaties. Ken iemand die een ton kreeg omdat ex toeslagenouder is (wat ze zeer betwijfelt omdat het een frauderende klootzak is die vaak in de bak heeft gezeten). Zij heeft nooit een toeslag gevraagd of gekregen maar omdat hij zich heeft gemeld krijgt ze geld waar ze ook niet om gevraagd heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 23:00:49 #217
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220319977
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Pffffffffff. Anonieme donatie?
Jup, maar het was letterlijk op onze trouwdag van 9 jaar, dus we zagen het maar als een "teken". Maar hell, wat een werk. Dacht eigenlijk dat ik daar vast wel een topic of in ieder geval wat foto´s van had gedeeld op het forum, maar ik vind het zo gauw niet terug...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220320027
Over de gasvelden: …” Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?
3 mrt 2026 — ... duurt nog tien jaar voordat alle putten écht dicht zijn ... Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?

Wat gun ik de Groningers rust en compensatie!
Van alle gasinkomsten en geen cent ging naar hun. ~O>
Dan kunnen Ja/neen21 wel even afwachten of daar gaan wonen misschien.

Wat leuk van de stagiaire @Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.

Die Lucky…zo hoor je nog eens wat. 😎succes met de volgende solli’s!

@morgane af en toe glimlach ik bij de ondertiteling van Blind Gekocht in België op rtlZ. Weet jij er meer van😇 Vermakelijk.

Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
pi_220320160
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:11 schreef AnneX het volgende:


Wat leuk van de stagiaire @:Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.



Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
Wat leuk en origineel ^)

Vrijdag is mn laatste werkdag!

Ik gaf de stagiaire op mijn beurt een beker met zakje minthartjes er in met toepasselijke tekst op beker over studenten met een tekstkaartje eraan in folie verpakt. Ze was blij verrast.
pi_220320161
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Dit heb ik met politie en justitie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220320190
@sigme Wat een werk en gebroken nachten zeg met Zeven puppies en Mooitje!
Bijna weekend om bij te komen.
pi_220320197
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:16:05 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220320589
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Als je continue post in de teltopics, dan kom je er wel…

Zie https://forum.fok.nl/userposts/505120 voor een inkijkje in z'n posts…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:48:33 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)

Maar JOY *O*
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320780
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit heb ik met politie en justitie.
Ja, dat heb je ;(
Spoilers!
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:24:35 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320841
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
😳

Goeiemorgen!
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:41:01 #228
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320842
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳

Goeiemorgen!
Hoi goeiemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:57:33 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
ja en nee dus :P

https://nos.nl/artikel/26(...)-duel-op-3-000-meter
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321094
@Vanyel ;( :*

Morgen!
Ik sliep iets na half twaalf en lag van 4-6.30 ongeveer wakker :( en om 7.45 ging de wekker. Buurmeisje weggebracht, nu even wat lekkere boodschapjes doen, huis weer even op orde maken en dan om 13u een uur meetings. Tot die tijd werk ik lekker even niet :).
pi_220321208
Begrijpelijk @Vanyel -O-

Weer een slechte nacht, eerst aan een stuk door nachtmerries en daarna door pijn, alleen laatste uurtje ging het lekker.

Het is heerlijk zonnig buiten, hopelijk blijft het zo nog even
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:57:19 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220321269
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321388
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Van de week wel drie glaasjes rode wijn. Het sliep heerlijk ook nog.
Tót 3 uur. En daarna draaien tot zeven uur. Ongeveer.
Dat had ik kunnen weten. Het gebeurde vaker. Voortaan als eigenlijk gebruikelijk dan bij 1 glas houden.

In de mail een betaalbericht van het pensioenfonds.
Nieuwe regels en wel ¤ 3,54 verhoogd plus nabetaling van ¤ 7,08 van januari en februari. Langer geleden een jaartje daarvoor gewerkt in een perifeer zknhs. w/
Afkopen was destijds geen optie.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 12-03-2026 10:24:49 ]
pi_220321557
Prima nachtje hier van 1.15 (serie uitgebinged, op skyshowtime, aanrader; Landman) tot wakker om 7.40, plasje, terug en wakker liggen tot kwart over 9 :P
Douchen wat fruit met thee en ook alweer gegymd ^O^ (NiB).

Balen @Kaatje1 van het slechte slapen en de pijn.

Vanyel ;( :*

Lekker @AnneX, dat zijn weer 2 flesjes wijn :+

Ik schoot wel ff vanochtend onder de douche in een soort 'stress'.... ben gewoon een collega vergeten die best een stukkie van ons secr. af zit tegenwoordig, maar wel bij ons 'cluster' van 4 specialismes hoort. Ze heeft overal gezworven, en heeft eindelijk haar plekkie gevonden bij die eenvrouwspoli.
Maar daardoor en dat ze niet meer zo in beeld is maar er wel bij hoort was ik haar met de telling en de kaartjes maken en hangen aan de zakjes bijna vergeten o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-03-2026 11:00:55 ]
pi_220321639
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 11:13:07 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220321661
Ik slaap duidelijk beter zonder alcohol
pi_220322089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
Ja en ik kon maar niet bedenken waarom ik die over had.... 8)7 :D
pi_220322359
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220322427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
https://www.vogelbescherm(...)els-zich-doodvliegen
pi_220322439
Wandeling was koud! Ik zag wel weer het koppeltje futen ipv 1tje. Regelmatig dus ff met verrekijker/fotocamera langs de vijver... vind die gestreepte baby's op de rug zo leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')