abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220319396
quote:
80s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef flipsen het volgende:


Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevonden O+
:o -O- en *O*
pi_220319409
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties :)

Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Het is zo ongelofelijk schrijnend allemaal :{ :( :*
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:51:02 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319526
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Het is zo ongelofelijk schrijnend allemaal :{ :( :*
Ja echt ;(
Spoilers!
pi_220319528
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kjeld schijnt de wedstrijd op Instagram live van commentaar te gaan voorzien.
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220319541
@Lucky_Strike wat een knap werk heb je verricht O+ en snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen :*
pi_220319546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
Ik heb m wel gezien :Y of bedoelde je dat het jou niet gelukt is die te kijken?
pi_220319550
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties :)

Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Echt, wat voor land zijn wij dat wij mensen zulke dingen aandoen. Ook dat gepraat nu weer om de gasvelden open te gooien. Nee, de mensen daar hebben genoeg ellende gehad, daar kan geen geld tegenop.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 21:52:55 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
Wij zagen hem wel. J heeft de socials nog niet in de ban gedaan, dat kwam nu eens goed uit. Het was heel leuk :D
Spoilers!
pi_220319559
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb m wel gezien :Y of bedoelde je dat het jou niet gelukt is die te kijken?
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)

Maar JOY *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220319567
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
pi_220319579
Ja, ik vond commentaar van Kjeld ook mooi ^O^ . Had YouTube stream op tv en Kjeld op telefoon. *O*
pi_220319592
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:05:56 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wat een knap werk heb je verricht O+ en snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen :*
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Spoilers!
pi_220319710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
Dat vraag ik me af, ik zou denken dat daar wel iets in dicht te timmeren valt. Dat alleen in geval x of y het open mag. En dat het ook langs Eerste Kamer moet oid.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.

Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.

Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Kan me voorstellen dat het met zo lang stress ingewikkeld is geweest met de chronologie. En lijkt me wel veel voldoening geven, naast de emotionele zwaarte. Knap hoor. Ook dat je het zo mooi hebt opgeschreven dat hij het later aan de kinderen wil laten lezen. Mooier compliment kun je niet krijgen O+

We hebben op de opleiding een studente gehad die toeslagenaffaireouder is, en ik was er officieel niet van op de hoogte dus heb haar er niet naar gevraagd, maar ik heb met de collega die wel meer persoonlijk contact met haar had (en mij heeft ingelicht) wel extra aandacht gegeven en tijd in gestoken om haar in elk geval binnen de studie zoveel mogelijk op weg te helpen en houden. Het was echt verdrietig om te zien hoe ver haar vertrouwen in systemen, incl op de uni, gedaald was. Geheel begrijpelijk overigens natuurlijk.. ;(
  woensdag 11 maart 2026 @ 22:25:55 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220319771
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Spoilers!
pi_220319862
En er is nog steeds niets van geleerd.er komen nog heel vaak verhalen langs waar mensen nog steeds uitgeknepen worden, kinderen nog kwijt zijn, jongeren die nu zwaar in de schulden zitten omdat hun studiefinanciering naar het gezin ging.
En dan zijn er ook rare compensaties. Ken iemand die een ton kreeg omdat ex toeslagenouder is (wat ze zeer betwijfelt omdat het een frauderende klootzak is die vaak in de bak heeft gezeten). Zij heeft nooit een toeslag gevraagd of gekregen maar omdat hij zich heeft gemeld krijgt ze geld waar ze ook niet om gevraagd heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 maart 2026 @ 23:00:49 #217
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220319977
quote:
11s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Pffffffffff. Anonieme donatie?
Jup, maar het was letterlijk op onze trouwdag van 9 jaar, dus we zagen het maar als een "teken". Maar hell, wat een werk. Dacht eigenlijk dat ik daar vast wel een topic of in ieder geval wat foto´s van had gedeeld op het forum, maar ik vind het zo gauw niet terug...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220320027
Over de gasvelden: …” Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?
3 mrt 2026 — ... duurt nog tien jaar voordat alle putten écht dicht zijn ... Hoe lang duurt het totdat alle gasputten van het Groningenveld gesloten zijn?

Wat gun ik de Groningers rust en compensatie!
Van alle gasinkomsten en geen cent ging naar hun. ~O>
Dan kunnen Ja/neen21 wel even afwachten of daar gaan wonen misschien.

Wat leuk van de stagiaire @Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.

Die Lucky…zo hoor je nog eens wat. 😎succes met de volgende solli’s!

@morgane af en toe glimlach ik bij de ondertiteling van Blind Gekocht in België op rtlZ. Weet jij er meer van😇 Vermakelijk.

Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
pi_220320160
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:11 schreef AnneX het volgende:


Wat leuk van de stagiaire @:Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.



Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel. ^)
Wat leuk en origineel ^)

Vrijdag is mn laatste werkdag!

Ik gaf de stagiaire op mijn beurt een beker met zakje minthartjes er in met toepasselijke tekst op beker over studenten met een tekstkaartje eraan in folie verpakt. Ze was blij verrast.
pi_220320161
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat verdrietig inderdaad ;(

Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Dit heb ik met politie en justitie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220320190
@sigme Wat een werk en gebroken nachten zeg met Zeven puppies en Mooitje!
Bijna weekend om bij te komen.
pi_220320197
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:16:05 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220320589
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Als je continue post in de teltopics, dan kom je er wel…

Zie https://forum.fok.nl/userposts/505120 voor een inkijkje in z'n posts…
  donderdag 12 maart 2026 @ 07:48:33 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)

Maar JOY *O*
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320780
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 23:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit heb ik met politie en justitie.
Ja, dat heb je ;(
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')