quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef flipsen het volgende:
Wij hadden jaren geleden een doos met 9 pups van nog geen 4 weken oud bij ons voor de poort staan. DAN ben je pas geradbraakt... Ook gelijk afgesproken dat we dat NOOIT meer doen. Wel voor alle 9 een nieuw huis gevonden
Het is zo ongelofelijk schrijnend allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties
Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Ja echtquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is zo ongelofelijk schrijnend allemaal![]()
![]()
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen warenquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kjeld schijnt de wedstrijd op Instagram live van commentaar te gaan voorzien.
Ik heb m wel gezienquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
Echt, wat voor land zijn wij dat wij mensen zulke dingen aandoen. Ook dat gepraat nu weer om de gasvelden open te gooien. Nee, de mensen daar hebben genoeg ellende gehad, daar kan geen geld tegenop.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vooralsnog even niet uitwijden over de sollicitaties
Ik heb na een ronde met een toeslagenouder de boel even gepauzeerd. Het was enorm heftig, vooral omdat mijn ouder iemand was die ik in een ander leven ook had kunnen zijn. Het kostte heel veel tijd, omdat ik het natuurlijk echt goed wilde doen. Zijn dankbaarheid deed me heel veel, en ook dat hij het zo'n fijn verhaal vond dat hij het op termijn aan zijn kinderen wilde laten lezen. Ik heb het ook een beetje voor hen geschreven en wat dingen weggelaten die zij beter niet kunnen lezen.
Wij zagen hem wel. J heeft de socials nog niet in de ban gedaan, dat kwam nu eens goed uit. Het was heel leukquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is niet gelukt. Te veel mensen die ook aan het streamen waren
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb m wel gezienof bedoelde je dat het jou niet gelukt is die te kijken?
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
De gasvelden ligt volgens mij wel wat genuanceerder - wat ik in elk geval begreep is dat het gaat om een aantal die mensen die pleiten tegen het met dikke lagen beton dichtstorten van alle toegangen tot de gasvoorraad. Zodat als er ooit écht nood aan de man is, we er wel nog bij kunnen. Dat vond ik wel een vrij zinnig argument. Ik zag er een Lubach aflevering over geloof ik.
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike wat een knap werk heb je verrichten snap de pauze ook gezien de emotionele belasting. Je hebt een hoop voor iemand kunnen betekenen
Dat vraag ik me af, ik zou denken dat daar wel iets in dicht te timmeren valt. Dat alleen in geval x of y het open mag. En dat het ook langs Eerste Kamer moet oid.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed argument zijn, maar je zag nu al dat bepaalde partijen (Ja21 en FvD) meteen die velden wilden open gooien. Stel dat die aan de macht komen dan gaan de velden meteen weer open.
Kan me voorstellen dat het met zo lang stress ingewikkeld is geweest met de chronologie. En lijkt me wel veel voldoening geven, naast de emotionele zwaarte. Knap hoor. Ook dat je het zo mooi hebt opgeschreven dat hij het later aan de kinderen wil laten lezen. Mooier compliment kun je niet krijgenquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het betekende echt heel veel voor hem. Daar ging hij in het begin ook niet van uit, dat was wel mooi om te zien. Zijn insteek was eigenlijk om beter gecompenseerd te worden. Uiteindelijk vond hij het verhaal doen belangrijker. Er moest meer uit dan hij dacht en het was fijn om het zo goed chronologisch opgeschreven te zien.
Het uitzoeken van de chronologie kostte heel veel tijd. Welk kind wanneer op welke opvang, welke ouder welke periode zonder baan, welke lening wanneer, welke brief wanneer, etc. Het was een periode van 14 jaar stress, dat hou je niet goed scherp.
Hij heeft gezegd me op de hoogte te houden. Dat hoeft hij zeker niet te doen, dat weet hij. Maar hij vond het (op dat moment) ook onderdeel van de afsluiting.
Jup, maar het was letterlijk op onze trouwdag van 9 jaar, dus we zagen het maar als een "teken". Maar hell, wat een werk. Dacht eigenlijk dat ik daar vast wel een topic of in ieder geval wat foto´s van had gedeeld op het forum, maar ik vind het zo gauw niet terug...quote:
Wat leuk en origineelquote:Op woensdag 11 maart 2026 23:11 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk van de stagiaire @:Blues 💐 veel succes morgen bij het dagzeggen.
Vanavond Happy Together ingezongen in whats app voor een stel, dat elkaar heeft ontmoet bij het popkoor. 😎🎼🎶 sinds vandaag is het officieel.
Dit heb ik met politie en justitie.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat verdrietig inderdaad![]()
Er is zo veel blijvend kapot gemaakt. Alleen al voor mensen zoals jij en ik die nu weten dat we een onbetrouwbare overheid kunnen hebben. Met dat idee ben ik zeker niet opgegroeid.
Als je continue post in de teltopics, dan kom je er wel…quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag![]()
Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De livestream van kjeld lukte niet. Youtube wel (met slecht geluid)
Maar JOY
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoorquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag![]()
Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
😳quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor
ja en nee dusquote:Op donderdag 12 maart 2026 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
Van de week wel drie glaasjes rode wijn. Het sliep heerlijk ook nog.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zichWel heel intensief. Maar dat hoort erbij
https://www.vogelbescherm(...)els-zich-doodvliegenquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zie je vaker. Dan liggen ze even versuft op de grond en dan gaan ze weer verderquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland![]()
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
Superquote:Op donderdag 12 maart 2026 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen allesquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |