abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220324475
quote:
84s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen alles :Y
Ze vervangen het spul hier heel vaak. 't Slijt hier hard. Maar dat het hippe blauwe klemmetjes zijn is mij nieuw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324805
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Oh, en er dook ook een blauw auto'tje op nadat het waterschap maar weer eens omgeknaagde bomen wat had opgekuisd. Ik vond 't nogal fotogeniek :D
[ afbeelding ]
Wat grappig ook leuk gefotografeerd
pi_220324843
Workshopmiddag gedaan over diverse sociale thema's.
Politiek liet zich (niet geheel verrassend) ook in groten getale zien. Inclusief wethouder.
Toen die aan mijn tafel zat had ik een best klusje om de spraakwaterval in te dammen :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220325009
Gelukkig leverde het wel weer vlaai op. Anders zou het de tweede vlaailoze werkweek op rij zijn geworden :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220325335
Mmm ik had laatst stoofpeertjes gekocht en wilde die maken voor mijn nichtje volgende week. Koel bewaard in de schuur (dacht ik). Moet nu iets anders verzinnen, ze waren een nogal sponzig.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2026 @ 20:07:08 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220325659
Na 2x 1730 en 1x 1800u vind ik het wel weekend. (en netjes 7u beginnen). Het is zo'n dag dat je aan het eind echt gaar bent na vele overleggen. En dan is er nog een hobby (lees politiek). Gelukkig komt er aan de hobby volgende week een eind en is het nog maar op één vlak druk en kan ik s´avonds wat meer sporten, wandelen of gewoon op de bank liggen. :+

Naast Bloes gaat ook vrouw van oom* met pensioen. Die is vandaag 67 geworden en dat wordt morgen gevierd in de bossen van Ermelo. Morgenochtend flyeren, richting Laren voor kleine wandeling en Singer. Ik stap ergens in bij broertjetaxi richting Ermelo.

*officieel mag je tante zeggen toch? Maar ja zo zou ik haar nooit noemen. .Het is niet de ma van mijn neven. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:13:49 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220325752
Spannen Blues, morgen de laatste dag. Lijkt mij zo raar!

Borisz, ik dacht al de hele tijd: wat zit hij toch steeds te vliegeren?
Dat was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vallend kwartje 8)7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:17:54 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220325794
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:07 schreef borisz het volgende:

*officieel mag je tante zeggen toch? Maar ja zo zou ik haar nooit noemen. .Het is niet de ma van mijn neven. :s)

Ja daar "worstel" ik ook mee met oom waar ik m'n huis van heb gekocht.
Als ze geen kinderen hadden gehad en het eerst huwelijk was, was het ook wel een oom. En vader van m'n neef en nicht ken ik heb ik ook niet echt gekend/geen actieve herinneringen. En volgens mij is m'n tante nu ook al weer langer samen met hem dan met partner 1.
Dus wat betreft kan ik een gewoon oom zeggen vind ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220325875
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat ging vanzelf

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 12-03-2026 20:34:52 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:29:42 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220325948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat gong vanzelf
Dat heb ik ook nooit gezegd, maar als je het over de persoon hebt, bijvoorbeeld hier.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326034
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat heb ik ook nooit gezegd, maar als je het over de persoon hebt, bijvoorbeeld hier.
Wij kregen ooit een nieuwe “oom” en later ook een nieuwe “tante” en daar heb ik ook nooit oom/tante tegen gezegd, op hun eigen verzoek.
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:41:03 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220326057
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
Ik vind dat anno nu nog steeds raar eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook ouderwets :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 20:41:59 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326067
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wij kregen ooit een nieuwe “oom” en later ook een nieuwe “tante” en daar heb ik ook nooit oom/tante tegen gezegd, op hun eigen verzoek.
En afgelopen zondag hadden we het er nog over, bij een gezin in onze familie noemden de kinderen de ouders bij de voornaam en dat vonden wij, zo’n 50 jaar geleden zo raar :D
Een zoon die noemt z'n vader Piet
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326103
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:41 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik vind dat anno nu nog steeds raar eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook ouderwets :@
Ik ook wel hoor. Ooms en tantes (nog maar weinig) noem ik wel bij de voornaam maar wanneer m’n ouders nog hadden geleefd echt niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326133
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook wel hoor. Ooms en tantes (nog maar weinig) noem ik wel bij de voornaam maar wanneer m’n ouders nog hadden geleefd echt niet
Ooms en tantes blijven ome <naam> en tante <naam> hier.
Meestal ook met de U erbij (die in dialect een stuk minder formeel/afstandelijk overkomt).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 maart 2026 @ 20:51:36 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_220326145
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een zoon die noemt z'n vader Piet
en je fiets staat nergens veilig.

wat het volgende resultaat geeft:
En je fiets is aan de haal
Inclusief lantarenpaal
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:00:11 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326202
Was vanavond bij broertje te eten, ouders waren er ook. Oud tante had op sterfbed gezegd dat iedereen even de groeten moest doen, dat dochter aan zichzelf moest denken en dat het jammer was dat de buren nu niet langs komen komen met hun baby.

Wel de uitzondering in de hele reeks broers/zussen van m'n oma in het geïnteresseerd zijn in anderen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326217
Gossie…ik heb geen omes en tantes meer. Wel een aantal neven en nichten, die ik al jaren niet heb gesproken.
Oh wacht…oudste nichtje van de ene oom en tante en de oudste neef om het nieuwe adres te delen. En met nichtje digitaal wat foto’s van haar ouders voordat die in de vuilniszak verdwenen.
pi_220326231
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220326245
Mijn wollen wintermantel is versleten op de mouw randen enzo.
Het begint er een beetje armoeiig uit te zien.
Dus tijd voor een nieuwe. Misschien zelfs slagen in de sale.
Vanmiddag op de werkplek was het best rustig tussendoor en ik had er wel 25 gegoogled. Daar bleef er eentje van over.
Toch maar even de review opgezocht. Die waren negatief over het bedrijf.
Dus nog geen nieuwe jas. 😢
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:07:07 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326252
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ooms en tantes blijven ome <naam> en tante <naam> hier.
Meestal ook met de U erbij (die in dialect een stuk minder formeel/afstandelijk overkomt).
Is het dan ook u in het Limburgs of vertaal ja? In Nedersaksische dialecten heb je "joe" en "doe". Joe is vergelijkbaar met u maar inderdaad minder afstandelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 maart 2026 @ 21:15:02 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220326313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij zijn op een gegeven moment gestopt met oom en tante te zeggen, niet besproken maar dat ging vanzelf
Sowieso zeg ik nooit oom tegen oom.
Ook niet ma of pa tegen ma en pa :+. Ben al vroeg overgeschakeld op voornamen.

Maar tegen L. zou het niet eens in me op komen om tante te zeggen . :s). Ook al zou het wellicht mogen. Dit zonder kwalificaties met of tegen L. heb gewoon geen band met dr, los van vrouw van. Ik zie alleen dat ze goed is voor oom en dat verdient op zo'n dag als vandaag en morgen ook credits.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 12-03-2026 21:28:18 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220326322
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
Mijn ouders noemden elkaar alleen zo wanneer ze elkaar plaagden.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 21:25:31 #274
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220326407
Pa en Ma hier, maar toen ik kleiner was papa en mama. En ooms (oeps, die zijn er niet meer) en tantes noem ik nog steeds Tante x. Wel tutoyeren, al vind ik dat nog steeds lastig bij mijn peettante. Die ik afgelopen zondag nog aan de lijn had, want ze was 94 geworden *O*

And now for something completely different: net bioscoopkaartjes besteld voor straks. Iets met voorproevers voor Hitler :? True story en de trailer intrigeerde me wel, dus ik wil hem wel zien. En verdomd, gewoon in het Duits ipv nagesynchroniseerd (want dan was ik niet gegaan). Vrouwlief* keek wel even benauwd: "Moet ik dan de hele film ondertiteling lezen?". Eh, ja en :? Die mensen uit nasynchronisatielanden (3x woordwaarde, niet mauwen!) zijn maar raar...

* Ik ga het toch weer gewoon over vrouwlief hebben hoor, iedereen hier weet wel dat het over mijn vrouw gaat als ik partner zeg :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220326558
Je zult maar in de familie getrouwd zijn en geen oom of tante mogen heten omdat je er later bij kwam :{

Gelukkig noemen mijn nichtjes mijn vrouw al jaren 'tante X', ook al is ze niet de moeder van hun oudste neef. Sterker nog, eentje noemde mij óók tante X omdat dat blijkbaar beter te onthouden was :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220326574
Wij zijn mama en mami. Ik ben ook vaak mam. Het laatste jaar ben ik echter ook regelmatig 'bro' :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator donderdag 12 maart 2026 @ 21:51:23 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220326612
quote:
80s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
Pa en Ma hier, maar toen ik kleiner was papa en mama. En ooms (oeps, die zijn er niet meer) en tantes noem ik nog steeds Tante x. Wel tutoyeren, al vind ik dat nog steeds lastig bij mijn peettante. Die ik afgelopen zondag nog aan de lijn had, want ze was 94 geworden *O*

And now for something completely different: net bioscoopkaartjes besteld voor straks. Iets met voorproevers voor Hitler :? True story en de trailer intrigeerde me wel, dus ik wil hem wel zien. En verdomd, gewoon in het Duits ipv nagesynchroniseerd (want dan was ik niet gegaan). Vrouwlief* keek wel even benauwd: "Moet ik dan de hele film ondertiteling lezen?". Eh, ja en :? Die mensen uit nasynchronisatielanden (3x woordwaarde, niet mauwen!) zijn maar raar...

* Ik ga het toch weer gewoon over vrouwlief hebben hoor, iedereen hier weet wel dat het over mijn vrouw gaat als ik partner zeg :{w
Genoeg mensen die Duits spreken in Zuid Amerika toch? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220326615
De tweede oom en tweede tante wilden dat beiden niet. Zeker bij de oom heb ik er jaren omheen gedraaid, die man was zelfs jaren ouder dan mijn vader.
Mijn neef en nicht noemen mij ook gewoon bij m’n voornaam (of “mini tantetje” omdat ik zeker 30 cm kleiner ben). En de zoon van mijn beste vriendin noemde mij “nep tante” :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326693
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
Wij zijn mama en mami. Ik ben ook vaak mam. Het laatste jaar ben ik echter ook regelmatig 'bro' :+
Bro ben ik ook O+
Mrs V dan weer niet. Die is wel mam en ik zelden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326707
Ik noem mijn ooms en tantes bij de voornaam (mijn ouders niet). Oom en tante was voorbehouden aan de ouders van kinderen uit de buurt :?

De aangetrouwde later gescheiden tante is gewoon nog steeds tante. Meestal wordt zij nog steeds uitgenodigd bij familiedingen, haar exman niet altijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326717
Als er iemand vanavond naar het jeugdjournaal heeft gekeken, zag je 2x kleinzoonA in een interview(tje) O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 12-03-2026 22:16:33 ]
pi_220326748
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik had hele moderne ouders en ging met een half jaar al naar de crèche. Daar kwam ik er achter dat alle moeders "Mama" heetten en dat vond ik zo verwarrend dat ik mijn moeder nooit zo genoemd heb. Mijn zusje en broertje dus ook niet. Het zal ook geholpen hebben dat mijn ouders never nooit elkaar zouden aanduiden als mama en papa.
Grappige reden. Mijn zonen hebben ons ook altijd bij de voornaam genoemd. Zonder reden... gewoon zo gegroeid.
Maar tegenwoordig zegt F wel 'ma' ik vind dat best lief klinken.
Kleink zeggen oma en opa ook dat voelt lief O+
pi_220326749
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 21:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is het dan ook u in het Limburgs of vertaal ja? In Nedersaksische dialecten heb je "joe" en "doe". Joe is vergelijkbaar met u maar inderdaad minder afstandelijk.
Gae vs dich (niet op zijn duits uitgesproken) :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326757
Geniet van morgen Blues *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220326758
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik noem mijn ooms en tantes bij de voornaam (mijn ouders niet). Oom en tante was voorbehouden aan de ouders van kinderen uit de buurt :?

De aangetrouwde later gescheiden tante is gewoon nog steeds tante. Meestal wordt zij nog steeds uitgenodigd bij familiedingen, haar exman niet altijd.
Zo’n tante hebben wij ook. Bij de uitvaart van haar ex man zat ze naast de weduwe, bij de uitvaarten van mijn ouders kwamen de dames met z’n tweeën met het ov.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220326771
@Blues heb een allerbeste laatste werkdag morgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220326802
Mijn neefjes en nichtjes noemen me dan wel weer alleen bij mijn voornaam. Tenzij ik ze niet meteen hoor en vooral als ze iets van me moeten, dan wordt er lieflijk tante Cat gekweeld :')

Ouders zijn pap en mam. Tenzij ze me niet meteen horen want dan kweel ik de voornaam :7 Niet altijd handig bij familie want daar lopen gemiddeld 3 voornaamgenoten rond voor beiden.

Broer idem dito. Neef heet exact hetzelfde (tikje ruzie over wie stamhouder was/werd). Na wat heibel tijdens de pubquiz over de antwoordbordjes want met hun naam had je twee keer zoveel kans op punten kwam de regel dat je er 'grote' of 'kleine' voor moest zetten. Net zoals we ze vroeger uit elkaar hielden. Inmiddels niet meer want de 'grote' is, ondanks zijn 1.95m in lengte, voorbijgestreefd door de kleine _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326812
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gae vs dich (niet op zijn duits uitgesproken) :)
Ja ik vroeg me dus al af hoe je dat ging schrijven. Hoe spreek je dat uit?
Ik ken alleen met uitspraak geej, maar dat zou ik niet uit jouw schrijfwijze destilleren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220326855
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja ik vroeg me dus al af hoe je dat ging schrijven. Hoe spreek je dat uit?
Ik ken alleen met uitspraak geej, maar dat zou ik niet uit jouw schrijfwijze destilleren.
Klinkers in gea als yeah (engelse uitspraak). Want zo rollen wij in mijn hoekje van de provincie. Wij doen niet aan geej of geer of gear of gej en wat anderen ook verzinnen.
Dich: letterlijk zoals je het schrijft, met de i van missen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220326865
@Vanyel spreak, proat of kal jij?
Dat is toch wel degene waar ik het meeste commentaar op krijg op mijn werkplekken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 00:00:16 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220327171
Bedankt voor jullie heerlijke gekeuvel mensen. Hier zijn dingen momenteel reteingewikkeld, ik kon wel wat gekeuvel gebruiken O+

Geniet van je feestdag morgen Blues!
Spoilers!
pi_220327299
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 00:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor jullie heerlijke gekeuvel mensen. Hier zijn dingen momenteel reteingewikkeld, ik kon wel wat gekeuvel gebruiken O+

Geniet van je feestdag morgen Blues!
Daarvoor doen wij het😉
  vrijdag 13 maart 2026 @ 04:18:09 #293
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220327320
Mocht ik morgen niet online zijn (yeah right...), dan alvast een hele mooie, ontroerende maar vooral leuke laatste werkdag gewenst @Blues :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220327460
quote:
5s.gif Op donderdag 12 maart 2026 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:vanyel spreak, proat of kal jij?
Dat is toch wel degene waar ik het meeste commentaar op krijg op mijn werkplekken.
Waar ik opgegroeid ben kallen ze. Thuis proaten. Al zeggen ze ook af en toe wel sjpreak volgens mij.
Ik doe het eigenlijk allemaal niet, maar ik zing het wel.

Komen ze op jouw werk allemaal direct daar uit de buurt en ben jij de enige 'van ver'?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220327463
Werk ze Blues :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220327478
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 06:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar ik opgegroeid ben kallen ze. Thuis proaten. Al zeggen ze ook af en toe wel sjpreak volgens mij.
Ik doe het eigenlijk allemaal niet, maar ik zing het wel.

Komen ze op jouw werk allemaal direct daar uit de buurt en ben jij de enige 'van ver'?
Ik ben de immigrant :Y Best goed geïntegreerd wel, alleen die taaaaaal :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220327482
Laatste werkdag @Blues :D
Geniet van je afscheid en op naar vele mooie vrije dagen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220327495
Hele fijne laatste werkdag vandaag @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 07:15:42 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220327525
Succes Bloes!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220327538
Dank jullie O+ Op naar een vreemde werkdag. Mijn innervibe is ook vreemd en licht onrustig :D
Nu eerst door storm en regen naar de trein wandelen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')