3:56 om precies te zijn op jouw tijd van posten.quote:
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze hier een hersenschuddingsprotocol?
Laten we het wel gezellig houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?
Moeten die Hooligans wel actieve hersens hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?
Die springen zo fanatiek op en neer om maar geen homo te zijn dat ze constant een hersenschudding hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef het even doorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de camerapositie bijzonder irritant bij NEC, dat de dugout in de weg zit en je de zijlijn niet ziet.
Dan kunnen ze lang slaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral in Nederland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keepers worden overdreven veel bescherm.
Dank je.quote:
Serdar kan gewoon niet fluiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keepers worden overdreven veel bescherm.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten die Hooligans wel actieve hersens hebben
Dit vind ik een leuke gedachtegang.quote:
Uit Katwijk?quote:
De geblokte Limburger?quote:
Telstar Europa in?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie tekent er voor een finale NEC - Telstar?
Achter de puinresten kan men wellicht nog schuilenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen restverdediging in Teheran.
Bij 0-4 mag dat best hoorquote:
Op Feesboek?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag gelezen dat Jerdy Schouten bij elke club in de premier league meekan
Ik hoop dan niet dat die vanavond op de tribune zitten
Wie had er nu weer gesnoven?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag gelezen dat Jerdy Schouten bij elke club in de premier league meekan
De Feyenoordert, Jan.quote:
Maar dat kan niet meer.quote:
Dat niet, maar het zou mij ook weer niets verbazen. En dan Telstar als winnaar, dat zou ik dan wel grappig vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie tekent er voor een finale NEC - Telstar?
Ik noem geen namenquote:
ho ho 'bijna' elke clubquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Ja nee ja dat nee nu niet neequote:
Dan wordt het penantiesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit is wel toplevel 6e klasse genot. Beiden zonder restverdedigingUitslagen van 4-4 incoming.
Oh kan dat ook al. Dan zet ik bij voorbaat al een TR voor Driehoek.quote:
Niks mee doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 handelt de TR's af deze pot.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Maar we roddelen hier niet, het was @:behoorlijkkritisch
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou mij ook weer niets verbazen. En dan Telstar als winnaar, dat zou ik dan wel grappig vinden.
En dan tevens degraderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.
Mogen die dan wel in het eigen stadion spelen??quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.
Niemand neemt Odido nog serieus.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Ik luister mee vanuit m’n vlucht Madrid - Amsterdam
Odido blokt espn kijken vanwege dat ik in de lucht hang
Go nec
Blokten ze eerder maar wat meerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten postquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Jaloerse niffo gespotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten post
NEC speelde al eens een keer Europees terwijl het dat seizoen ervoor gedegradeerd was. Het speelde toen tegen Barcelonaquote:
Wat voor een ding?quote:
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu gezellig houden.
Verkapte kijk mij eens gehackt zijn maar ik maal er niets om post.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten post
Mijn vader was hierbijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC speelde al eens een keer Europees terwijl het dat seizoen ervoor gedegradeerd was. Het speelde toen tegen Barcelona
Voor meer leuke feitjes kan je altijd @:ggmm een DM sturen.
Het risico van de beker is dat zelfs een club in de topklasse Europa in kan gaan. Als je daar iets tegen hebt moet je de opzet veranderen.quote:
Odido wordt echt met de dag gayer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Ze mogen uitwijken naar Almelo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mogen die dan wel in het eigen stadion spelen??
Ik ga even met je ID wat abonnementen afsluiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Ja het was een goede jinx iddquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Pandaboer Boekhoorn liep te krijsen dat ze wel even CL gingen halen zijn ze helemaal niks meer.
De NEC-hype hield toch niet lang stand.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Pandaboer Boekhoorn liep te krijsen dat ze wel even CL gingen halen zijn ze helemaal niks meer.
Huh maar ik woon ook in Nijmegen, kan me niet voorstellen dat er ook maar een actieve user is die hoopt dat ik niks meer zeg vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waar jij leest dat ik daar iets tegen zou hebben…quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het risico van de beker is dat zelfs een club in de topklasse Europa in kan gaan. Als je daar iets tegen hebt moet je de opzet veranderen.
Gewoon Klummie.quote:
Die worden nog ingehaald door Twente, lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Huh maar ik woon ook in Nijmegen, kan me niet voorstellen dat er ook maar een actieve user is die hoopt dat ik niks meer zeg vanavond.Jij krijgt dispensatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Huh maar ik woon ook in Nijmegen, kan me niet voorstellen dat er ook maar een actieve user is die hoopt dat ik niks meer zeg vanavond.Nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
@KingRoland las pindaboer @Zipportalquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar goed ook . Bij NEC heb je toch altijd het vaste beeld dat ze altijd 10de of 12de worden en dat hunnie seizoen altijd over is in februari/maart.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die worden nog ingehaald door Twente, lol.
Ik zeg niet dat je er iets tegen hebt, maar wel dat het onderdeel is van het spelletje en het risico en dat het dus geen reden is om Telstar ook maar iets te misgunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij leest dat ik daar iets tegen zou hebben…
Ik heb ook een aantal jaar in Nijmegen gewoond, komt wel dichtbij ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga morgen naar Nijmegen, komt wel dichtbij zo.
Oke Che Guevaraquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga morgen naar Nijmegen, komt wel dichtbij zo.
Cillessen schijnt de aanleiding te zijn voor dequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet eruit alsof hij elke minuut in huilen kan uitbarsten
Oke Fidel Castroquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal jaar in Nijmegen gewoond, komt wel dichtbij ja.
Volgens mij gaf ik juist aan het wel leuk te vinden als ze winnen… maar goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er iets tegen hebt, maar wel dat het onderdeel is van het spelletje en het risico en dat het dus geen reden is om Telstar ook maar iets te misgunnen.
Van alimentatie dokken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Het spijt me dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik tegen je in wilde gaan of je probeerde te pakken op wat je zei. Dit was niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik juist aan het wel leuk te vinden als ze winnen… maar goed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik tegen je in wilde gaan of je probeerde te pakken op wat je zei. Dit was niet mijn bedoeling.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Zo heet ik helemaal niet!quote:
Zelfregulerend bad genot.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik tegen je in wilde gaan of je probeerde te pakken op wat je zei. Dit was niet mijn bedoeling.
Raoul dan?quote:
Een FOK! vol liefde.quote:
Geen wonder dat je gaat degraderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hopelijk is FOK! dan geredquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
Ik zie er wel een TV programma in.
Als het daarmee niet lukt dan lukt het nooit.quote:
Dat is gewoon zijn standaard hoofd, flauw om hem daar mee te pesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn standaard hoofd, flauw om hem daar mee te pesten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker potje wel. Scheids laat ook redelijk wat toe wat het tempo wel helpt.
Cillessen kan wat steun gebruiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk nu ook ter informatie. Weet nog niet of ik voor iemand juich.
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
Het is een Groesbekerquote:
Howierd en Gia.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.
Tong en schmoopyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.
Ik zie nog wel meer potentie:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
quote:Groesbeek staat bekend om zijn heuvelachtige landschap, de vele wijngaarden (het 'wijndorp van Nederland'), en de belangrijke rol tijdens Operatie Market Garden in WO II, met het Vrijheidsmuseum en het Canadese oorlogskerkhof als gedenkplekken, en biedt prachtige natuur voor fietsen en wandelen
Correctie, ze spelen onnederlands goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:37 schreef Makamba_ het volgende:
Nec speelt verrassend goed in de minuut dat ik kijk?!
Het is daar inderdaad mooi fietsen!quote:
Eens en een gezellig topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is toch een alleraardigste wedstrijd
Ik mistypte. Heb niet eens zulke dikke vingersquote:
Weinig geloofwaardigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mistypte. Heb niet eens zulke dikke vingers
Blijft niet drijven aan zijn voorhuid.quote:
Moet jij weten. Donkere kamer, niet kijkend naar toetsen, dit dat.quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij weten. Donkere kamer, niet kijkend naar toetsen, dit dat.
Die sluit in de tweede helft even aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM dit moet missen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij weten. Donkere kamer, niet kijkend naar toetsen, dit dat.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker potje wel. Scheids laat ook redelijk wat toe wat het tempo wel helpt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:42 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is die Serdar toch een waardeloze scheidsrechter.
Je hoeft tegenwoordig alleen maar naar je hoofd te grijpenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:43 schreef Makamba_ het volgende:
Omdat iemand een vrije trap op zijn rug krijgt fluit je af??
Wij zijn tegen oerwoudgeluiden.quote:
Erg matig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft tegenwoordig alleen maar naar je hoofd te grijpen
Dat is een beetje ver vanaf hier, maar bedankt voor de tip!quote:
En het was zo'n warm bad hier.quote:
Je kan echt niks he @dago oidquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef ISVV het volgende:
Wat een pot
[spoiler]stukje Ellie Lust/spoiler]
Hier gaat iets mis (en het is niet de missende [ !).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef ISVV het volgende:
Wat een pot
[spoiler]stukje Ellie Lust/spoiler]
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis (en het is niet de missende [ !).
Ik zit niet eens in een donkere kamerquote:
Dat stond vooraf al wel vast ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen wonder dat je gaat degraderen.
Er wordt hier niet gesnaktquote:
Omdat de eerste helft nog niet afgelopen was?quote:
Omdat Danny het nog steeds kan betalen.quote:
Op tv is er niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef jigggy het volgende:
Nec goden
Via de radio is best spannend om te luisteren zo
Houd je smoel. Was een terechte post.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het nu gewoon gezellig houden.
Dan moet hij niet van die onzin postenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het nu gewoon gezellig houden.
Met balbezit voor Frank de Boer..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef jigggy het volgende:
Nec goden
Via de radio is best spannend om te luisteren zo
Waarom speelt Boadu eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd hoe het gaat als PSV straks met 11 man (Pepi voor Boadu) gaat spelen.
Dit is niet gezellig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd je smoel. Was een terechte post.
Plea blessa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom speelt Boadu eigenlijk.
Doet het op de training goed en krijgt de kans om een langer verblijf af te dwingen, ook omdat Pepi nog geen 90 minuten kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom speelt Boadu eigenlijk.
Maar ik verdedig helemaal niemand.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat overkomt je als je idioten gaat verdedigen.
Zin in de tweede helft!
Blijft 50-50. Beide ploegen spelen met risico. Leuke wedstrijd. Blijft vreemd dat PSV ook veel tegengoals krijgt mbt afstandschoten. Ze laten het gewoon gebeuren. Dit terwijl PSV zelden vanaf de 16 eens een goed schot plaatst.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd hoe het gaat als PSV straks met 11 man (Pepi voor Boadu) gaat spelen.
Als je zo bekijkt is het ook raar dat het vervolg op de vrije trap van nec werd afgebroken omdat een psv'er in de muur een bal in zijn rug kreeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind echt dat Serdar tot nu toe heel behoorlijk fluit. Beetje raar dat hij die schouderduw op Cillessen af floot en later een aantal forsere schouderduwen wel door liet gaan.
Maar verder vind ik het in dit soort wedstrijden wel lekker als er doorgespeeld kan worden en niet elk duwtje wordt afgefloten.
Succes met je kalknagels.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik verdedig helemaal niemand.
Je bent heel ongezellig vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco help ik verlies de controle
Geef niet zo snel op!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt een totale mislukking, let op mijn woorden
We stokeren hier niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan ben jij nota bene schuldig gezien je mijn vertelde om Cillissen te supporten.
Goudmijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan ben jij nota bene schuldig gezien je mijn vertelde om Cillissen te supporten.
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat Kenzomaar niet!quote:
Door Derby County FC verhuurd aan GAE blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt tegen. Waar speelt hij tegenwoordig?
@Coco iemand rooibos adviseren staat gelijk aan een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Die ben ik nu aan het maken!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco help ik verlies de controle
Valide punt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etcquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Dat maakt je dan juist heel jong?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Ik ben nog niet zo oud nochtans dat ik bij de naam Koeman als eerste aan Martin denk!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.quote:
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Komen toch al regelmatig in het nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.
Al had ik gek genoeg wel bijna een trigger bij Vennegoor of Hesselink
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!quote:
Kruispost met een ander topic, waar ik net aan het gillen was om een pingelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!
In de halve finale ook niet? Dat was vanaf de kwartfinale toch altijd?quote:
@KingRoland dronk rooibos.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:coco iemand rooibos adviseren staat gelijk aan een doodsverwensing.
Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zul je zien dat het nu 2-2 blijft tot de verlenging.
Linssen welquote:
Ja, ik zat net lekker een filmpje van de muppets te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 98% gewijzigd door Qarrad op 03-03-2026 21:17 ]
Hij bleef staan idd.quote:
Wat speelt PSV dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef PSVCL het volgende:
nec speelt championsship voetbal . op goed geluk voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |