Door Derby County FC verhuurd aan GAE blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt tegen. Waar speelt hij tegenwoordig?
@Coco iemand rooibos adviseren staat gelijk aan een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Die ben ik nu aan het maken!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco help ik verlies de controle
Valide punt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etcquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Dat maakt je dan juist heel jong?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Ik ben nog niet zo oud nochtans dat ik bij de naam Koeman als eerste aan Martin denk!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.quote:
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Komen toch al regelmatig in het nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.
Al had ik gek genoeg wel bijna een trigger bij Vennegoor of Hesselink
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!quote:
Kruispost met een ander topic, waar ik net aan het gillen was om een pingelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |