We mogen nu eenmaal 6 kandidaten afleveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar NEC in Europa moet je toch ook niet willen
Als die Nederlandse Softwaresjeik er 20 miljoen tegenaan gooit in de zomer maken ze een kans.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Beste ploeg in de EL was GAE dit jaar voor Nederland en dan heeft NEC nog geld ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Nee Ajax en Feyenoord doen het geweldig in Europaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Dat bedoel ik ook, we kunnen beter iedereen thuislatenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee Ajax en Feyenoord doen het geweldig in Europa
Omdat ik fokking bal ben in kwali. Mijn kracht ligt bij de race 😤quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ging de kwalificatie niet zo goed?
Nee Feyenoord die een B ploeg opstelt in Europa moet je willenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Twente lijkt me wel het meest stabiel als vijfde ploeg, maar nec, Utrecht, Heerenveen of Telstar boeit weinigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We mogen nu eenmaal 6 kandidaten afleveren.
Afgezien van de usual suspects is kandidaat 5 of 6 weinig verschilmakend.
NEC kan qua salarissen concurreren met Twente, AZ en Utrecht en wellicht wordt dat zelfs meer als patjepeeër Marcel er zin in heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente lijkt me wel het meest stabiel als vijfde ploeg, maar nec, Utrecht, Heerenveen of Telstar boeit weinig
Totdat Dick de boel om heeft gezet bij NEC was dat ook zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
Bosz lijkt serieus te geloven goed gespeeld te hebben.
Yamal, Yamal, Tejan komt eraan! Tejan komt eraan! Tejan komt eraan!quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat dan gaat Telstar europa in.
Ik hoop het. Lijkt mij echt lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat dan gaat Telstar europa in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |