En het was zo'n warm bad hier.quote:
Je kan echt niks he @dago oidquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef ISVV het volgende:
Wat een pot
[spoiler]stukje Ellie Lust/spoiler]
Hier gaat iets mis (en het is niet de missende [ !).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef ISVV het volgende:
Wat een pot
[spoiler]stukje Ellie Lust/spoiler]
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis (en het is niet de missende [ !).
Ik zit niet eens in een donkere kamerquote:
Dat stond vooraf al wel vast ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen wonder dat je gaat degraderen.
Er wordt hier niet gesnaktquote:
Omdat de eerste helft nog niet afgelopen was?quote:
Omdat Danny het nog steeds kan betalen.quote:
Op tv is er niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef jigggy het volgende:
Nec goden
Via de radio is best spannend om te luisteren zo
Houd je smoel. Was een terechte post.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het nu gewoon gezellig houden.
Dan moet hij niet van die onzin postenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het nu gewoon gezellig houden.
Met balbezit voor Frank de Boer..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef jigggy het volgende:
Nec goden
Via de radio is best spannend om te luisteren zo
Waarom speelt Boadu eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd hoe het gaat als PSV straks met 11 man (Pepi voor Boadu) gaat spelen.
Dit is niet gezellig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd je smoel. Was een terechte post.
Plea blessa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom speelt Boadu eigenlijk.
Doet het op de training goed en krijgt de kans om een langer verblijf af te dwingen, ook omdat Pepi nog geen 90 minuten kan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom speelt Boadu eigenlijk.
Maar ik verdedig helemaal niemand.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat overkomt je als je idioten gaat verdedigen.
Zin in de tweede helft!
Blijft 50-50. Beide ploegen spelen met risico. Leuke wedstrijd. Blijft vreemd dat PSV ook veel tegengoals krijgt mbt afstandschoten. Ze laten het gewoon gebeuren. Dit terwijl PSV zelden vanaf de 16 eens een goed schot plaatst.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd hoe het gaat als PSV straks met 11 man (Pepi voor Boadu) gaat spelen.
Als je zo bekijkt is het ook raar dat het vervolg op de vrije trap van nec werd afgebroken omdat een psv'er in de muur een bal in zijn rug kreeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind echt dat Serdar tot nu toe heel behoorlijk fluit. Beetje raar dat hij die schouderduw op Cillessen af floot en later een aantal forsere schouderduwen wel door liet gaan.
Maar verder vind ik het in dit soort wedstrijden wel lekker als er doorgespeeld kan worden en niet elk duwtje wordt afgefloten.
Succes met je kalknagels.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik verdedig helemaal niemand.
Je bent heel ongezellig vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco help ik verlies de controle
Geef niet zo snel op!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt een totale mislukking, let op mijn woorden
We stokeren hier niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan ben jij nota bene schuldig gezien je mijn vertelde om Cillissen te supporten.
Goudmijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan ben jij nota bene schuldig gezien je mijn vertelde om Cillissen te supporten.
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat Kenzomaar niet!quote:
Door Derby County FC verhuurd aan GAE blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt tegen. Waar speelt hij tegenwoordig?
@Coco iemand rooibos adviseren staat gelijk aan een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Die ben ik nu aan het maken!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou voor een rooibostheetje gaan.
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco help ik verlies de controle
Valide punt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het mogelijk om iets wat je nooit gehad hebt te verliezen?
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etcquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Dat maakt je dan juist heel jong?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Ik ben nog niet zo oud nochtans dat ik bij de naam Koeman als eerste aan Martin denk!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu godverdomme met die zoons van Van Persie, Sneijder en Van der Vaart etc
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.quote:
Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zo oud dat mijn eerste associatie met de naam senior is ipv junior
Komen toch al regelmatig in het nieuwsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar nog niet echt gehad. De namen die je noemt zijn nog steeds kinderen/niet doorgebroken.
Al had ik gek genoeg wel bijna een trigger bij Vennegoor of Hesselink
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!quote:
Kruispost met een ander topic, waar ik net aan het gillen was om een pingelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet echt, maar wilde toch zeggen dat ik deze post sterk ondersteun!
In de halve finale ook niet? Dat was vanaf de kwartfinale toch altijd?quote:
@KingRoland dronk rooibos.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
@:coco iemand rooibos adviseren staat gelijk aan een doodsverwensing.
Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
Zul je zien dat het nu 2-2 blijft tot de verlenging.
Linssen welquote:
Ja, ik zat net lekker een filmpje van de muppets te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 98% gewijzigd door Qarrad op 03-03-2026 21:17 ]
Hij bleef staan idd.quote:
Wat speelt PSV dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef PSVCL het volgende:
nec speelt championsship voetbal . op goed geluk voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |