quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet eruit alsof hij elke minuut in huilen kan uitbarsten
Zo heet ik helemaal niet!quote:
Zelfregulerend bad genot.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik tegen je in wilde gaan of je probeerde te pakken op wat je zei. Dit was niet mijn bedoeling.
Raoul dan?quote:
Een FOK! vol liefde.quote:
Geen wonder dat je gaat degraderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik tegen je in wilde gaan of je probeerde te pakken op wat je zei. Dit was niet mijn bedoeling.
Hopelijk is FOK! dan geredquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
Ik zie er wel een TV programma in.
Als het daarmee niet lukt dan lukt het nooit.quote:
Dat is gewoon zijn standaard hoofd, flauw om hem daar mee te pesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:29 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet eruit alsof hij elke minuut in huilen kan uitbarsten
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn standaard hoofd, flauw om hem daar mee te pesten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekker potje wel. Scheids laat ook redelijk wat toe wat het tempo wel helpt.
Cillessen kan wat steun gebruiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kijk nu ook ter informatie. Weet nog niet of ik voor iemand juich.
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
Het is een Groesbekerquote:
Howierd en Gia.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.
Tong en schmoopyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke 2 users zou je in de eerste aflevering willen zien.
Ik zie nog wel meer potentie:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een FOK! vol liefde.
quote:Groesbeek staat bekend om zijn heuvelachtige landschap, de vele wijngaarden (het 'wijndorp van Nederland'), en de belangrijke rol tijdens Operatie Market Garden in WO II, met het Vrijheidsmuseum en het Canadese oorlogskerkhof als gedenkplekken, en biedt prachtige natuur voor fietsen en wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |