Dan wordt het penantiesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit is wel toplevel 6e klasse genot. Beiden zonder restverdedigingUitslagen van 4-4 incoming.
Oh kan dat ook al. Dan zet ik bij voorbaat al een TR voor Driehoek.quote:
Niks mee doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 handelt de TR's af deze pot.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef Coco het volgende:
Maar we roddelen hier niet, het was @:behoorlijkkritisch
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou mij ook weer niets verbazen. En dan Telstar als winnaar, dat zou ik dan wel grappig vinden.
En dan tevens degraderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.
Mogen die dan wel in het eigen stadion spelen??quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn ja, die club zou nog weleens kunnen verrassen in Europa.
Niemand neemt Odido nog serieus.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Ik luister mee vanuit m’n vlucht Madrid - Amsterdam
Odido blokt espn kijken vanwege dat ik in de lucht hang
Go nec
Blokten ze eerder maar wat meerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten postquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Jaloerse niffo gespotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten post
NEC speelde al eens een keer Europees terwijl het dat seizoen ervoor gedegradeerd was. Het speelde toen tegen Barcelonaquote:
Wat voor een ding?quote:
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu gezellig houden.
Verkapte kijk mij eens gehackt zijn maar ik maal er niets om post.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens vanuit het vliegtuig internetten post
Mijn vader was hierbijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC speelde al eens een keer Europees terwijl het dat seizoen ervoor gedegradeerd was. Het speelde toen tegen Barcelona
Voor meer leuke feitjes kan je altijd @:ggmm een DM sturen.
Het risico van de beker is dat zelfs een club in de topklasse Europa in kan gaan. Als je daar iets tegen hebt moet je de opzet veranderen.quote:
Odido wordt echt met de dag gayer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Ze mogen uitwijken naar Almelo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mogen die dan wel in het eigen stadion spelen??
Ik ga even met je ID wat abonnementen afsluiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:19 schreef jigggy het volgende:
Go nec
Ja het was een goede jinx iddquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Pandaboer Boekhoorn liep te krijsen dat ze wel even CL gingen halen zijn ze helemaal niks meer.
De NEC-hype hield toch niet lang stand.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds Pandaboer Boekhoorn liep te krijsen dat ze wel even CL gingen halen zijn ze helemaal niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |