3:56 om precies te zijn op jouw tijd van posten.quote:
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze hier een hersenschuddingsprotocol?
Laten we het wel gezellig houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?
Moeten die Hooligans wel actieve hersens hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Houdt dat in dat ze hooligans slaan met een knuppel tot ze een hersenschudding hebben?
Die springen zo fanatiek op en neer om maar geen homo te zijn dat ze constant een hersenschudding hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef het even doorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de camerapositie bijzonder irritant bij NEC, dat de dugout in de weg zit en je de zijlijn niet ziet.
Dan kunnen ze lang slaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral in Nederland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keepers worden overdreven veel bescherm.
Dank je.quote:
Serdar kan gewoon niet fluiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Keepers worden overdreven veel bescherm.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten die Hooligans wel actieve hersens hebben
Dit vind ik een leuke gedachtegang.quote:
Uit Katwijk?quote:
De geblokte Limburger?quote:
Telstar Europa in?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie tekent er voor een finale NEC - Telstar?
Achter de puinresten kan men wellicht nog schuilenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen restverdediging in Teheran.
Bij 0-4 mag dat best hoorquote:
Op Feesboek?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag gelezen dat Jerdy Schouten bij elke club in de premier league meekan
Ik hoop dan niet dat die vanavond op de tribune zitten
Wie had er nu weer gesnoven?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag gelezen dat Jerdy Schouten bij elke club in de premier league meekan
De Feyenoordert, Jan.quote:
Maar dat kan niet meer.quote:
Dat niet, maar het zou mij ook weer niets verbazen. En dan Telstar als winnaar, dat zou ik dan wel grappig vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie tekent er voor een finale NEC - Telstar?
Ik noem geen namenquote:
ho ho 'bijna' elke clubquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |