SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Komt vast goed.quote:
100 miljoen procent JA.quote:
sommige analisten zetten AZ op ECL winst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2026 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
sommige analisten zetten AZ op ECL winst.Wij zitten er nog in als enige domme kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op zondag 1 maart 2026 17:58 schreef raptorix het volgende:
AZ gaat zo even de motor aanzetten, dit word 2-4.
Gas erop!quote:Op zondag 1 maart 2026 17:58 schreef raptorix het volgende:
😮quote:Op zondag 1 maart 2026 17:58 schreef raptorix het volgende:
Kan zomaar toch?quote:
Hoeft van mij ook niet hoor.quote:
De zon was nog niet helemaal onderquote:Op zondag 1 maart 2026 18:26 schreef Paul het volgende:
Raar dat er zoveel gefloten werd bij de ramadanpauze
Maakt niet uit, die wint AZ sowieso niet. Kan ook wel schriftelijk afgedaan worden.quote:
Ok genoteerdquote:Op zondag 1 maart 2026 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die wint AZ sowieso niet. Kan ook wel schriftelijk afgedaan worden.
😁Die zo schreeuwde netquote:Op zondag 1 maart 2026 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Maarten Stekelenburg (AZ-assistent) moeten ze een spuitje geven.
Behalve voor één ploeg.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:28 schreef Makamba_ het volgende:
Iedereen kan winnen van iedereen was tot voor kort de onofficiële slogan van de KKD maar de eredivisie overtreft dat dit seizoen
De halve Eredivisie bestaat uit KKD clubs. Je zou gewoon overtuigend en met afstand top 3 moeten draaien. Maar niemand lijkt dit seizoen in de top te willen staan.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:37 schreef TLC het volgende:
Dat Feyenoord en Ajax nog zo hoog op de ranglijst staan plus dat een ietswat gezette (lees dikke) Klaassen basisspeler van Ajax is zegt toch wat over de armoedige staat van de eredivisie![]()
Plus de resultaten in Europa natuurlijk
NAC ook en dan ben ik het ook wel een beetje kwijt. Oh ja, die afstraffing tegen Feyenoord had je nog.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ondertussen ook verloren van nota bene Telstar en Volendam
quote:
Zo zeg dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles - Utrecht is echt weer zo'n zaaddodende vrijdagavondwedstrijd.
En de AD blijft maar zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die trainers bij Heracles is echt lachwekkend
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles - Utrecht is echt weer zo'n zaaddodende vrijdagavondwedstrijd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En de AD blijft maar zittenooit was het nog een club die lekker kon voetballen en oog had voor talenten.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hebben ze je weer vrijgelaten? Wat had je nou weer gedaan. Je werd wel gemist begreep ik.
Ik was de enige die zich sterk maakte voor je unban, de rest miste jou als kiespijn lieten ze weten.quote:
Hoho dat is niet waarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de enige die zich sterk maakte voor je unban, de rest miste jou als kiespijn lieten ze weten.
Koekoekquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoho dat is niet waar
Veel mensen hadden ook niet door dat hij weg was
Jij was nota bene diegene die hem een unban gaf na de goal van Tengstedtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoho dat is niet waar
Veel mensen hadden ook niet door dat hij weg was
Lekker de allersmerigste tyfusstoeltjes van de Euroborg als achtergrondfoto zetten. Chapeau FCG.quote:
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wens beide ploegen veel succes. En moge Ajax winnen
Ach ach ach. Koud bad. En Dannygod maar oreren hoe anders het allemaal moet. Dat ie daar maar eens met een grote bezem begint. Wat een kanker subforum is dat. Mag ik dat zeggen boys? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
Ik moet daar ook maar eens om het hoekje kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
Ik zag het goedquote:
Serieus bro? Dat doe je wel heel vlotquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onze vakantieganger is er weerquote:
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ach ach. Koud bad. En Dannygod maar oreren hoe anders het allemaal moet. Dat ie daar maar eens met een grote bezem begint. Wat een kanker subforum is dat. Mag ik dat zeggen boys? Ja dat mag ik zeggen.
Kom allen naar DRT. Waar we ook @:zipportal weer in de armen hebben gesloten.
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Serieus bro? Dat doe je wel heel vlot
Misschien kan je gewoon normaal doen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Om vervolgens je hoogste abbonements niveau te vernoemen naar iemand die vrouwen uitbuit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.
Project Wotte 2026/27quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef Wotte het volgende:
Ze kunnen mij beter hoofdtrainer van Ajax maken.
Dat deed ik dan ook. Ik wees alleen even naar het nieuwe PvA van Danny en dat hij misschien de plank missloeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon normaal doen dit seizoen
Dan is het prima toch? Ben ik het wel mee eens. Zeker in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.
Danny of die mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook. Ik wees alleen even naar het nieuwe PvA van Danny en dat hij misschien de plank missloeg.
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we het gezellig houden hier! Het is immers (Tim) 1-0.
Lex?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.
Like ingetrokken.
Coronel?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.
Like ingetrokken.
2-1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunnen ook PSV - AZ voorbeschouwen. Durf je een voorspelling te doen @:coco ?
Meest logische uitslag idd. Alhoewel een 3-2 ook wel in het vat zit.quote:
1-1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis. Iemand een korte samenvatting?
De wedstrijd begon in het stadion van Groningen met veel energie van de thuisploeg. Al in de 6e minuut viel het eerste doelpunt. Groningen kwam vroeg op voorsprong via Thom van Bergen, die een slimme dieptepass ontving van Dave Kwame Janse. De aanvaller wist tussen de Ajax-verdedigers door te lopen en rondde rustig af. Daarmee zette Groningen de stand al snel op 1-0. Tijdens het juichen hield Van Bergen een shirt met het nummer 6 omhoog, als steunbetuiging aan de geblesseerde aanvoerder van de club. quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis. Iemand een korte samenvatting?
Kort, was de vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De wedstrijd begon in het stadion van Groningen met veel energie van de thuisploeg. Al in de 6e minuut viel het eerste doelpunt. Groningen kwam vroeg op voorsprong via Thom van Bergen, die een slimme dieptepass ontving van Dave Kwame Janse. De aanvaller wist tussen de Ajax-verdedigers door te lopen en rondde rustig af. Daarmee zette Groningen de stand al snel op 1-0. Tijdens het juichen hield Van Bergen een shirt met het nummer 6 omhoog, als steunbetuiging aan de geblesseerde aanvoerder van de club. 
Na deze vroege treffer trok Ajax langzaam maar zeker het initiatief naar zich toe. De Amsterdammers kregen meer balbezit en probeerden via combinatiespel kansen te creëren. Vooral aanvallers en middenvelders zoals Steven Berghuis, Mika Godts en Davy Klaassen waren vaak betrokken bij aanvallen. Groningen zakte steeds verder terug op eigen helft en probeerde vooral te verdedigen en via snelle counters gevaarlijk te worden. 
Ajax bleef druk zetten en kreeg uiteindelijk loon naar werken. In de 30e minuut viel de gelijkmaker. Davy Klaassen wist te scoren voor Ajax na een aanval waarin de Amsterdammers de verdediging van Groningen onder druk hadden gezet. Met dit doelpunt bracht hij de stand op 1-1, waardoor de wedstrijd weer helemaal open lag. 
In het resterende deel van de eerste helft bleef Ajax grotendeels de ploeg met het meeste balbezit en de meeste dreiging. Groningen probeerde compact te blijven spelen en de ruimtes klein te houden. Beide teams kwamen nog een paar keer in de buurt van een kans, maar grote mogelijkheden bleven uit.
Toen de scheidsrechter affloot voor rust stond het 1-1, na een eerste helft met een snelle openingstreffer van Groningen en een verdiende gelijkmaker van Ajax.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De wedstrijd begon in het stadion van Groningen met veel energie van de thuisploeg. Al in de 6e minuut viel het eerste doelpunt. Groningen kwam vroeg op voorsprong via Thom van Bergen, die een slimme dieptepass ontving van Dave Kwame Janse. De aanvaller wist tussen de Ajax-verdedigers door te lopen en rondde rustig af. Daarmee zette Groningen de stand al snel op 1-0. Tijdens het juichen hield Van Bergen een shirt met het nummer 6 omhoog, als steunbetuiging aan de geblesseerde aanvoerder van de club. 
Na deze vroege treffer trok Ajax langzaam maar zeker het initiatief naar zich toe. De Amsterdammers kregen meer balbezit en probeerden via combinatiespel kansen te creëren. Vooral aanvallers en middenvelders zoals Steven Berghuis, Mika Godts en Davy Klaassen waren vaak betrokken bij aanvallen. Groningen zakte steeds verder terug op eigen helft en probeerde vooral te verdedigen en via snelle counters gevaarlijk te worden. 
Ajax bleef druk zetten en kreeg uiteindelijk loon naar werken. In de 30e minuut viel de gelijkmaker. Davy Klaassen wist te scoren voor Ajax na een aanval waarin de Amsterdammers de verdediging van Groningen onder druk hadden gezet. Met dit doelpunt bracht hij de stand op 1-1, waardoor de wedstrijd weer helemaal open lag. 
In het resterende deel van de eerste helft bleef Ajax grotendeels de ploeg met het meeste balbezit en de meeste dreiging. Groningen probeerde compact te blijven spelen en de ruimtes klein te houden. Beide teams kwamen nog een paar keer in de buurt van een kans, maar grote mogelijkheden bleven uit.
Toen de scheidsrechter affloot voor rust stond het 1-1, na een eerste helft met een snelle openingstreffer van Groningen en een verdiende gelijkmaker van Ajax.
Nu maak je het piemeltje wel heel grootquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
Allemaal omdat Overmars z'n piemeltje moest laten zien
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu maak je het piemeltje wel heel groot
Plek 1 is allang vergeven hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:02 schreef Durmada het volgende:
Nou de hoop dat Ajax het nog spannend kan maken voor plek 1 is ook wel weg. Wat een farce.
Inderdaad het gaat om plek 2 en daar lopen al 3 clubs te prutsenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plek 1 is allang vergeven hoor.
Ondanks dat Feyenoord daar ook zoveel prutst, staan die nog steeds op 2.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad het gaat om plek 2 en daar lopen al 3 clubs te prutsen
Not sure if seriousquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:02 schreef Durmada het volgende:
Nou de hoop dat Ajax het nog spannend kan maken voor plek 1 is ook wel weg. Wat een farce.
Klopt NEC en Ajax profiteren nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ondanks dat Feyenoord daar ook zoveel prutst, staan die nog steeds op 2.
Heracles en Telstar ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt NEC en Ajax profiteren niet
Omdat de eredivisie van een kutniveau is. Zie Europees voetbal. Over n paar jaar staan we 9e op de coefficientenlijst. Geen grap/quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ondanks dat Feyenoord daar ook zoveel prutst, staan die nog steeds op 2.
Dat zou uiteraard absoluut genot zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente kan morgen Ajax voorbij op de ranglijst.
Ook daar had ik 6 weken geleden geen stuiver voor gegeven.
Mag John dan blijven zitten?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou uiteraard absoluut genot zijn.
Mag sowieso van mij blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag John dan blijven zitten?
Die zetten we op de watchlist.quote:
Die spelen eigenlijk ook al best een tijdje het beste voetbal van de overige gehandicaptenteams, al speelden ze daarmee een periode altijd lullig gelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente kan morgen Ajax voorbij op de ranglijst.
Ook daar had ik 6 weken geleden geen stuiver voor gegeven.
Wie wel, het is echt bar slecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:16 schreef Meister1984 het volgende:
Saibari eigenlijk al weken niet meer op zijn niveau.
Iedere keer hetzelfde patroon. Vanaf de flanken waardeloos. Zelden een schot vanaf de 16. De eerste de beste kans van de tegenstander en het is vissen.quote:
Is het al afgelopen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgetroefd worden door AZ.
Das nie best.
Dombo is een beetje narrig vandaag sinds zijn incident in F1.quote:
Peperisic xDquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Alleen Perisic snapt dat er wat peper in moet.
Absoluut niet! Smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo is een beetje narrig vandaag sinds zijn incident in F1.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Smakelijk om gelachen.
Type Cillessenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
Die Kovar kan er ook niet veel van. Straalt ook totaal niks uit
Dit is de eerste keer dat je publiek van PSV ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zitten die mensen op hun stoel alsof ze bij een lezing zitten
Dan is die van AZ wel beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
Die Kovar kan er ook niet veel van. Straalt ook totaal niks uit
Ik focus me altijd op @Cocoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je publiek van PSV ziet?
Niet gelogen neequote:
Worden met geluk kampioen, daar kun je niet tegenaan voetballenquote:
Die gooit nu met deuren en ramen.quote:
De scheids ookquote:
Zou voor de wedstrijd wel leuk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
Saibari maar wisselen, die pakt zo nog rood
Hongerklop.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is er mer Saibari? Slecht geslapen?
Regeltjes zijn ook weer losgelatenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
Saibari maar wisselen, die pakt zo nog rood
Ramadan, al besproken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is er mer Saibari? Slecht geslapen?
Gewoon de A2 en bij het riool rechtsaf.quote:
Terecht. Goes.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:15 schreef Zorro het volgende:
Hij floot straks een aanval van PSV af omdat Goes zich aanstelde en nu is er niks aan de hand
Wat een lul van een scheidsrechter
Nee ik bedoel dat ie nu niet fluit voor de blessure van Dest maar laat doorspelen.quote:
Hopen voor hem dat ie het WK haaltquote:
Altijd anti psvquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
vervelende commentator die vincent feyenoordkamp
Zou heel sneu zijn anders, in je thuisland.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen voor hem dat ie het WK haalt
Zogenaamd hoofdletselquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ie nu niet fluit voor de blessure van Dest maar laat doorspelen.
Ik heb hem een keer gesproken bij Groningen, vond het wel een aardige gozer.quote:
Het wordt tijd voor een regel dat als de scheids vindt dat het achteraf aanstellerij is, dat ie geel mag gevenquote:
Dan gaan er erg veel kaarten uitgedeeld worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een regel dat als de scheids vindt dat het achteraf aanstellerij is, dat ie geel mag geven
Dan leren ze het misschien afquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaan er erg veel kaarten uitgedeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |