Serieus bro? Dat doe je wel heel vlotquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
Onze vakantieganger is er weerquote:
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach ach ach. Koud bad. En Dannygod maar oreren hoe anders het allemaal moet. Dat ie daar maar eens met een grote bezem begint. Wat een kanker subforum is dat. Mag ik dat zeggen boys? Ja dat mag ik zeggen.
Kom allen naar DRT. Waar we ook @:zipportal weer in de armen hebben gesloten.
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Serieus bro? Dat doe je wel heel vlot
Misschien kan je gewoon normaal doen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
Om vervolgens je hoogste abbonements niveau te vernoemen naar iemand die vrouwen uitbuit.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.
Project Wotte 2026/27quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef Wotte het volgende:
Ze kunnen mij beter hoofdtrainer van Ajax maken.
Dat deed ik dan ook. Ik wees alleen even naar het nieuwe PvA van Danny en dat hij misschien de plank missloeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon normaal doen dit seizoen
Dan is het prima toch? Ben ik het wel mee eens. Zeker in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik legde alleen maar uit wat Danny voor ogen had.
Danny of die mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook. Ik wees alleen even naar het nieuwe PvA van Danny en dat hij misschien de plank missloeg.
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we het gezellig houden hier! Het is immers (Tim) 1-0.
Lex?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.
Like ingetrokken.
Coronel?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat je (Tim) aan deze post hebt toegevoegd.
Like ingetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |