quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hebben ze je weer vrijgelaten? Wat had je nou weer gedaan. Je werd wel gemist begreep ik.
Ik was de enige die zich sterk maakte voor je unban, de rest miste jou als kiespijn lieten ze weten.quote:
Hoho dat is niet waarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik was de enige die zich sterk maakte voor je unban, de rest miste jou als kiespijn lieten ze weten.
Koekoekquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoho dat is niet waar
Veel mensen hadden ook niet door dat hij weg was
Jij was nota bene diegene die hem een unban gaf na de goal van Tengstedtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoho dat is niet waar
Veel mensen hadden ook niet door dat hij weg was
Lekker de allersmerigste tyfusstoeltjes van de Euroborg als achtergrondfoto zetten. Chapeau FCG.quote:
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wens beide ploegen veel succes. En moge Ajax winnen
Ach ach ach. Koud bad. En Dannygod maar oreren hoe anders het allemaal moet. Dat ie daar maar eens met een grote bezem begint. Wat een kanker subforum is dat. Mag ik dat zeggen boys? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
Ik moet daar ook maar eens om het hoekje kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste DM van een mod die zich beledigd voelde in F1 alweer binnen dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |