Wie wel, het is echt bar slecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:16 schreef Meister1984 het volgende:
Saibari eigenlijk al weken niet meer op zijn niveau.
Iedere keer hetzelfde patroon. Vanaf de flanken waardeloos. Zelden een schot vanaf de 16. De eerste de beste kans van de tegenstander en het is vissen.quote:
Is het al afgelopen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgetroefd worden door AZ.
Das nie best.
Dombo is een beetje narrig vandaag sinds zijn incident in F1.quote:
Peperisic xDquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Alleen Perisic snapt dat er wat peper in moet.
Absoluut niet! Smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo is een beetje narrig vandaag sinds zijn incident in F1.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Absoluut niet! Smakelijk om gelachen.
Type Cillessenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
Die Kovar kan er ook niet veel van. Straalt ook totaal niks uit
Dit is de eerste keer dat je publiek van PSV ziet?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zitten die mensen op hun stoel alsof ze bij een lezing zitten
Dan is die van AZ wel beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
Die Kovar kan er ook niet veel van. Straalt ook totaal niks uit
Ik focus me altijd op @Cocoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je publiek van PSV ziet?
Niet gelogen neequote:
Worden met geluk kampioen, daar kun je niet tegenaan voetballenquote:
Die gooit nu met deuren en ramen.quote:
De scheids ookquote:
Zou voor de wedstrijd wel leuk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
Saibari maar wisselen, die pakt zo nog rood
Hongerklop.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is er mer Saibari? Slecht geslapen?
Regeltjes zijn ook weer losgelatenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Zorro het volgende:
Saibari maar wisselen, die pakt zo nog rood
Ramadan, al besproken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:49 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is er mer Saibari? Slecht geslapen?
Gewoon de A2 en bij het riool rechtsaf.quote:
Terecht. Goes.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:15 schreef Zorro het volgende:
Hij floot straks een aanval van PSV af omdat Goes zich aanstelde en nu is er niks aan de hand
Wat een lul van een scheidsrechter
Nee ik bedoel dat ie nu niet fluit voor de blessure van Dest maar laat doorspelen.quote:
Hopen voor hem dat ie het WK haaltquote:
Altijd anti psvquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef PSVCL het volgende:
vervelende commentator die vincent feyenoordkamp
Zou heel sneu zijn anders, in je thuisland.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen voor hem dat ie het WK haalt
Zogenaamd hoofdletselquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ie nu niet fluit voor de blessure van Dest maar laat doorspelen.
Ik heb hem een keer gesproken bij Groningen, vond het wel een aardige gozer.quote:
Het wordt tijd voor een regel dat als de scheids vindt dat het achteraf aanstellerij is, dat ie geel mag gevenquote:
Dan gaan er erg veel kaarten uitgedeeld worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een regel dat als de scheids vindt dat het achteraf aanstellerij is, dat ie geel mag geven
Dan leren ze het misschien afquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaan er erg veel kaarten uitgedeeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |