SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
owjeeeeeeequote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu nog mijn film uit die gaat over 100 minuten van prime verwijderd worden
Dan is ie weg dus neequote:
owwww 100 minuten... sorry ergens in mijn brein werd het vertaald naar 100 uurquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is ie weg dus nee
Film van 3 uur en nog een uur te gaan
Dit is een hele oude film, denk niet dat dat luktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:46 schreef Nizno het volgende:
dan wordt het tijd om piraatje te spelen
welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een hele oude film, denk niet dat dat lukt
Fidler on the roofquote:
daar kun je als piraat best aan komenquote:
Time fliesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
De maand is bijna voorbij...
en dat is vreemd omdat ... ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm AI geeft mevr Koen gelijk, damn
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm AI geeft mevr Koen gelijk, damn
Proberen ze in Iran vriendjes te maken, volgens mij is dit niet echt de handigste methodequote:
Het is stabieler dan het Iraanse regimequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Nou, als ik het zo lees heb ik vrij weinig vertrouwen dat FOK! 2027 gaat halen.
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van welquote:
Ze willen hem daar ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef Koen66 het volgende:
"Rapper Boef zit vast in Dubai door oorlogsgeweld in Midden-Oosten"
Wat is het probleem ,hou die gast aub daar
nee, dit was die gast die alle vrouwen hoeren noemde toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was toch niet die rapper die met een van de prinsessen werd gespot??
tja. ze is een vrouw.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van wel
Hopen dat er geen raketten op de server vallen danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is stabieler dan het Iraanse regime
Antoon zegt google en ik heb gezocht op Rapper prinses Alexia,quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dit was die gast die alle vrouwen hoeren noemde toch?
af en toe snap ik het lot in het leven inderdaad nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja. ze is een vrouw.
Jij niet.
dat zegt genoeg
Het maakt je niet beter, tijd maakt je beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van wel
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @Reccequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen zat te zeiken omdat ik me vrijdagochtend best goed voelde en (vanuit huis) ben gaan werken. En nu zit te klagen dat ik me weer kut voeldequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @:Recce
En terecht, eerst uitzieken voordat je weer te vroeg aan de slag gaat. Ook al is het thuis, je bent aan het werk, dat is toch een bepaald soort inspanning die geen rust geeft aan je lichaamquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen zat te zeiken omdat ik me vrijdagochtend best goed voelde en (vanuit huis) ben gaan werken. En nu zit te klagen dat ik me weer kut voelde
Ik ben meer dagen kwijt aan herstellen van een dag alles eruit gooien wat eruit kan dan het probleem zelfquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @:Recce
Ik heb één keer die fout gemaakt. Maandag tot donderdag uitgeschakeld, vrijdag weer werken. Die dag niet afgemaakt en het weekend ook nog eens kwijt. Je onderschat het zo makkelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En terecht, eerst uitzieken voordat je weer te vroeg aan de slag gaat. Ook al is het thuis, je bent aan het werk, dat is toch een bepaald soort inspanning die geen rust geeft aan je lichaam
Zo heb ik ook een keer in het ziekenhuis op de alarmknop in de badkamer moeten drukken omdat ik een paar uur na een operatie weer rondjes ging lopen over de afdeling en ik daarna bijna flauwvielquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer die fout gemaakt. Maandag tot donderdag uitgeschakeld, vrijdag weer werken. Die dag niet afgemaakt en het weekend ook nog eens kwijt. Je onderschat het zo makkelijk
ik heb het vorig jaar niet eens irl gezien tijdens verblijf in Dubaiquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws! Het vuur in het Burj Al Arab hotel is geblust.
Hoe danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar niet eens irl gezien tijdens verblijf in Dubai
Hotels beide aan compleet andere kant, en van de 3 dagen dat ik daar zat was mevr Koen er 2 behoorlijk ziekquote:
*Sluit Koen op in de hoge toren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
wel apart, afgelopen jaren in zowel Jeruzalem, Dubai, Qatar, Abu Dhabi als Bahrein geweest, overal ellende en schieten dezer dagen. Zal het aan mij liggen
En nu ben je in Nederland ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
wel apart, afgelopen jaren in zowel Jeruzalem, Dubai, Qatar, Abu Dhabi als Bahrein geweest, overal ellende en schieten dezer dagen. Zal het aan mij liggen
ellende en rampspoed incomingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu ben je in Nederland ...
[ afbeelding ]
waag het niet hier om de hoek te komenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
ze hebben zelfs een accountquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:AIVD lezen jullie mee. Jullie moeten Koen66 hebben
ze zijn gaan slapen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Modus het volgende:
Onder mij wonen volgens mij Iraniërs. Daar is het al een uur ofzo ineens aardig stil.
is ook wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer in het ziekenhuis op de alarmknop in de badkamer moeten drukken omdat ik een paar uur na een operatie weer rondjes ging lopen over de afdeling en ik daarna bijna flauwvielHad toen wel wat boze zusters
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleestquote:
Brabant zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar het valt wel op. Er brandt daar ook gewoon al-tijd licht. 24/7.
Hmmm met al die reizen en een Iranese schoonvader moet ik toch wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleest
kloptquote:
slpsequote:Op zondag 1 maart 2026 00:07 schreef Nizno het volgende:
en mijn goede voornemen voor maart is.
Slapen
quote:
Midden in de Oosterschelde ligt ineens Tarrel Island. De zandplaat - beter bekend als Roggenplaat - is door een Fluplandse lolbroek op Google Maps omgedoopt tot ‘kontkruimeiland’. De onschuldige kwajongensstreek heeft een serieus kantje: zo gemakkelijk is de techgigant dus te misleiden.
https://www.bndestem.nl/z(...)oogle-maps~a1e3faed/
zolang het maar niet voor het laatst isquote:Op zondag 1 maart 2026 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en nog even douchen. Voor het eerst deze maand
Nee, ik hoop van niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het maar niet voor het laatst is
ja vloog voor covid via dubai naar thailandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:18 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, op dit vliegveld heb jij ook wel eens rondgelopen toch?
[ x ]
Hallo dan.quote:Op zondag 1 maart 2026 02:49 schreef bitterbal het volgende:
dat meisje wat ik thailand ken die in dubai woont vertelde dat ze naar een ander emiraat zijn gegaan verder weg
Ja. Trouwens, Neem jij in Thailand een Europees/Westers ontbijt of ook Thais?quote:
eet meestal granola met yoghurt en fruit maar vandaag had ik roerei met spek en kaas er doorheen en een croissantquote:Op zondag 1 maart 2026 06:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Trouwens, Neem jij in Thailand een Europees/Westers ontbijt of ook Thais?
Ah zo. De keren dat ik in Thailand was ontbijt altijd Westers, lunch en diner Thais. In India wel altijd full indian gegaan. Als ontbijt bijvoorbeeld Masala Dosa. Op werkdagen neem ik als eerste ontbijt ook vaak Granola. Tweede ontbijt kan van alles zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eet meestal granola met yoghurt en fruit maar vandaag had ik roerei met spek en kaas er doorheen en een croissant![]()
Maar thais eten vind ik ook prima als ontbijt
Hoe zouden ze dat kunnen doen?quote:Op zondag 1 maart 2026 07:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu maar hopen dat Iran onze leiders niet gaat vermoorden.
2e ontbijt?quote:Op zondag 1 maart 2026 07:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ah zo. De keren dat ik in Thailand was ontbijt altijd Westers, lunch en diner Thais. In India wel altijd full indian gegaan. Als ontbijt bijvoorbeeld Masala Dosa. Op werkdagen neem ik als eerste ontbijt ook vaak Granola. Tweede ontbijt kan van alles zijn.
Een spion is over het algemeen om informatie te verzamelen.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben vast genoeg spionnen in nl
Ja, op alleen Granola red ik het niet tot 9u. Mijn beroep bestaat voor een deel uit klimmen en klauteren, daar hoort een hoeveelheid voedsel bij lol.quote:
ik lust ook wel een 2e ontbijtquote:Op zondag 1 maart 2026 07:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, op alleen Granola red ik het niet tot 9u. Mijn beroep bestaat voor een deel uit klimmen en klauteren, daar hoort een hoeveelheid voedsel bij lol.
Stinkende mensen is niet positief.quote:
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stinkende mensen is niet positief.
Vers zweet stinkt niet. Oud zweet wel. Dat is gewoon smerig.
Mijn Thaise taal docent heeft ons serieus gevraagd of wij wel douchenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
Niet als het vers is.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
have funquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Misschien eentje die ook MtG doet.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Veel plezier.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Wie weet was er laatst een verkocht 13 miljoen dollarquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:09 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.
Oh hey die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.
Daarom. Even vragen of ze goedkope cradle hebbenquote:Op zondag 1 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eentje die ook MtG doet.
Niet?quote:Op zondag 1 maart 2026 08:28 schreef Ama het volgende:
Ben iig niet van plan er veel geld aan uit te geven.
Dit klopt echtquote:Op zondag 1 maart 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Het schijnt ook zo te zijn dat je door het zweet ruiken van het andere geslacht weet of je fysiek een goede match bent voor het nageslacht. Dat was deze jongen dus niet.
wanneer merkte je dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens met iemand gehad waarbij er niet bepaald een match was.
3 maart pasquote:
Maar wel bijna volquote:Op zondag 1 maart 2026 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was wel heel helder hier, maar niet vol
Mooie post van jou in het topic van FOK! moet blijven.quote:
Je moet ook niet zo laat opblijven. Je bent geen 20 meerquote:Op zondag 1 maart 2026 08:45 schreef Haags het volgende:
HI
Half 4 thuis en kwart over 8 wakker. Genieten!
Mooi feestje gehad jongen, mooi feestje. Was weer als vanouds.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat opblijven. Je bent geen 20 meer
Nee, dat heeft vrijdag al plaatsgevonden.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog hondje knuffelen vandaag?
Ja daar doe ik niet meer aan als oude opaquote:Op zondag 1 maart 2026 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi feestje gehad jongen, mooi feestje. Was weer als vanouds.
Komt nog welquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vloog voor covid via dubai naar thailand
ben ook in het iconische burj al arab geweest dus komt allemaal wel zo dichtbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege de aanvallen?quote:Op zondag 1 maart 2026 02:49 schreef bitterbal het volgende:
dat meisje wat ik thailand ken die in dubai woont vertelde dat ze naar een ander emiraat zijn gegaan verder weg
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft vrijdag al plaatsgevonden.![]()
We hebben een viszla-pup in de familie, dus met haar heb ik ook geknuffeld.
Zal het alvast noteren in mijn agenda.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
heb je deze al gezien?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenenquote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.quote:
Dat is van een computerspel, Bal.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat Tom Cruise daar in vloogquote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Voor types als Los wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenen
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijdquote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Snap ik. Twee keer knipperen en het is al gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijd
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eentje die ook MtG doet.
Ja?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.
Iemand die jou waardeert maar geen veren in zijn reet hoeft voor de gulle giftquote:
Iets eerder nog welquote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @Luctor.et.Emergo en mijquote:Op zondag 1 maart 2026 09:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.
Dat is waarschijnlijk het moment dat dat feest op gang komt. Maar als ik het me goed herinner is er dan al heel veel oceaan verloren gegaan doordat de aarde zelf dorst had.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.
Dat denk ik niet. Die man kan zelf het geld wel gebruiken. Er waren meer uitgedeeld zag ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
Jij?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.
Blauw-zwart, Rood-zwart en Rood-groen zijn mijn favo combi's qua deck.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets eerder nog wel
[..]
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @:luctor.et.emergo en mij
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het moment dat dat feest op gang komt. Maar als ik het me goed herinner is er dan al heel veel oceaan verloren gegaan doordat de aarde zelf dorst had.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets eerder nog wel
[..]
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @:luctor.et.emergo en mij
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh man.zie hem al de hele dag voorbij komen en dacht dat het echt was
Arme manquote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te makenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.
Daar word ik woest van.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te maken
Allemaal opgedronken door de aliensquote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg dit niet te hardquote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Ama het volgende:
Ik zit inmiddels in de trein naar Zwolle. Gelukkig is het ook in Zwolle dus hoef niet zo heel lang met de trein.
Ja want Snickers zijn veel lekkerderquote:
Eigenaar van Nestlé zag een buitenkansje.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te maken
Dit is correct en tevens juist.quote:
Inderdaad. Heeft vast nog marsmannetjes uitgebuit ervoor ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenaar van Nestlé zag een buitenkansje.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.
Jij had 'm kunnen waarschuwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik toch meer kenns van schattige beestjes heb
Doe dat dan ook nietquote:
Ja anders hadden we nu niet op deze planeer gewoondquote:
Een eenrichtingsbord?quote:
Ik nu ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh krijg de tyfus, ik zit wel in het datalek van Odido.
Fakkels en hooivorken
Waar kun je dat checken?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
2 weken voor de hek verhuist naar Proton e-mail voor alle belangrijke e-mails. Meteen even meegenomen in de hack. Had beter moeten weten.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
Was dat leuk?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gedroomd dat we met de KSC naar Japan waren.
heb je een mail gekregen van odido?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook gelijk met alle 3 mailadressen in het lek![]()
En wie heeft dat betaaldquote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik nietquote:
Japanquote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Alleen toen dat lek net bekend was op alledrie de mailadressen, daarna niks meer van ze gehoordquote:
Jawel. En gelijk een nieuwe identiteit aanvragen met je paspoort en een huis kopen op jouw naamquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen nu toch niet inloggen op mijn bank rekening?
Ook niet op een mailadres waar je vroeger bij T-Mobile of een van de gelieerde merken hebt gezeten?quote:
okequote:Op zondag 1 maart 2026 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. En gelijk een nieuwe identiteit aanvragen met je paspoort en een huis kopen op jouw naam
Ja 2 van adressen die nog clean waren van databreaches zijn nu dus ook niet meer vrij van zulke meukquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig had ik zo ver ik weet geen hele boeiende informatie daar. Maar wel fijn dat mijn mail in nog een data breach terecht is gekomen, kreeg nog niet genoeg spam.
Natuurlijk kunnen ze niet bij je bankrekening. Je hebt toch mfa daarop.quote:
Ik heb er inmiddels zo veel verzameld dat dit niets dan een druppel isquote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 2 van adressen die nog clean waren van databreaches zijn nu dus ook niet meer vrij van zulke meuk
Spaar ze allemaalquote:Op zondag 1 maart 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels zo veel verzameld dat dit niets dan een druppel is
wat is mfa?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze niet bij je bankrekening. Je hebt toch mfa daarop.
Nope.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet op een mailadres waar je vroeger bij T-Mobile of een van de gelieerde merken hebt gezeten?
Multi-factor authentication, dus dat je als je iets overschrijft je naast op je account inloggen ook nog even je face-ID er overheen doetquote:
Ja hilarisch. We hadden de dag voor de terugreis bij een dubieus sushirestaurant gegeten dus ik maakte me zorgen om de wc in het vliegtuig maar toen was de droom voorbij.quote:
ahquote:Op zondag 1 maart 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Multi-factor authentication, dus dat je als je iets overschrijft je naast op je account inloggen ook nog even je face-ID er overheen doet
Heb er nog steeds spijt van dat ik de mijne jaren geleden heb verkocht.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:34 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor bedragen ik voorbij zie komen straks voor een Pokemonkaart.
Niet Mokkan.quote:
Multi factor authenticatiequote:
Ik heb er tien waarbij die gelekt isquote:Op zondag 1 maart 2026 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah het valt mee. LinkedIn en ticketcounter.
En toen rende je je bed uit om naar de wc te gaan?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilarisch. We hadden de dag voor de terugreis bij een dubieus sushirestaurant gegeten dus ik maakte me zorgen om de wc in het vliegtuig maar toen was de droom voorbij.
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'quote:Op zondag 1 maart 2026 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rookienummers.
Bij mij staat de teller op 14.
Mijn lijstje van net had er niet voor niets maar 9quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'Ook 2x Linkedin en zelfs Myspace, dat e-mailadres is echt oud
Whutquote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'Ook 2x Linkedin en zelfs Myspace, dat e-mailadres is echt oud
Heb je mooie locatie uitgezocht?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Perfect moment om een hoofdfoto voor de datingapp te schieten eigenlijk.
*maakt zich gereed om op de fiets te springen*
Nee toen moest ik hoesten.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen rende je je bed uit om naar de wc te gaan?
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je mooie locatie uitgezocht?
Hopelijk geen broekhoest danquote:
ik ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSNquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig had ik zo ver ik weet geen hele boeiende informatie daar.
Neuj, ik had prepaidquote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSN
Hebben ze daar je mail voor nodig?quote:
Ik had er ook een van 11, met ook die vage dingen. Geen idee waar die van zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
sure.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje als 4G router als Odido storing heeft. De ander inderdaad voor bepaalde landen. Al regelen ze daar liever een lokale sim.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?
quote:Op zondag 1 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie post van jou in het topic van FOK! moet blijven.
bedankt lieverdsquote:Op zondag 1 maart 2026 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie post in het FOK! moet blijven-topic
Ik heb hem HELEMAAL gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem HELEMAAL gelezen
Nee van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is dat een aanrader?quote:
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef mschol het volgende:
ik kreeg een mailtje dat ik ook in het lek zit, ik zie het allemaal wel
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moetquote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Dat zou echt raar zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
8 priesters vinden dit leukquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit.
Okéquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moet
enige wat je altijd moet doen: oppassen..quote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Die met 20 is ook het mailadres dat ik al vanaf begin Gmail had…
Even quoten zodat ik op het linkje kan klikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |