Ja, op alleen Granola red ik het niet tot 9u. Mijn beroep bestaat voor een deel uit klimmen en klauteren, daar hoort een hoeveelheid voedsel bij lol.quote:
ik lust ook wel een 2e ontbijtquote:Op zondag 1 maart 2026 07:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, op alleen Granola red ik het niet tot 9u. Mijn beroep bestaat voor een deel uit klimmen en klauteren, daar hoort een hoeveelheid voedsel bij lol.
Stinkende mensen is niet positief.quote:
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stinkende mensen is niet positief.
Vers zweet stinkt niet. Oud zweet wel. Dat is gewoon smerig.
Mijn Thaise taal docent heeft ons serieus gevraagd of wij wel douchenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
Niet als het vers is.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
have funquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Misschien eentje die ook MtG doet.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Veel plezier.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Wie weet was er laatst een verkocht 13 miljoen dollarquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:09 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.
Oh hey die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |