Ja anders hadden we nu niet op deze planeer gewoondquote:
Een eenrichtingsbord?quote:
Ik nu ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh krijg de tyfus, ik zit wel in het datalek van Odido.
Fakkels en hooivorken
Waar kun je dat checken?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
2 weken voor de hek verhuist naar Proton e-mail voor alle belangrijke e-mails. Meteen even meegenomen in de hack. Had beter moeten weten.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
Was dat leuk?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gedroomd dat we met de KSC naar Japan waren.
heb je een mail gekregen van odido?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook gelijk met alle 3 mailadressen in het lek![]()
En wie heeft dat betaaldquote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik nietquote:
Japanquote:Op zondag 1 maart 2026 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Alleen toen dat lek net bekend was op alledrie de mailadressen, daarna niks meer van ze gehoordquote:
Jawel. En gelijk een nieuwe identiteit aanvragen met je paspoort en een huis kopen op jouw naamquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen nu toch niet inloggen op mijn bank rekening?
Ook niet op een mailadres waar je vroeger bij T-Mobile of een van de gelieerde merken hebt gezeten?quote:
okequote:Op zondag 1 maart 2026 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. En gelijk een nieuwe identiteit aanvragen met je paspoort en een huis kopen op jouw naam
Ja 2 van adressen die nog clean waren van databreaches zijn nu dus ook niet meer vrij van zulke meukquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig had ik zo ver ik weet geen hele boeiende informatie daar. Maar wel fijn dat mijn mail in nog een data breach terecht is gekomen, kreeg nog niet genoeg spam.
Natuurlijk kunnen ze niet bij je bankrekening. Je hebt toch mfa daarop.quote:
Ik heb er inmiddels zo veel verzameld dat dit niets dan een druppel isquote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 2 van adressen die nog clean waren van databreaches zijn nu dus ook niet meer vrij van zulke meuk
Spaar ze allemaalquote:Op zondag 1 maart 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels zo veel verzameld dat dit niets dan een druppel is
wat is mfa?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze niet bij je bankrekening. Je hebt toch mfa daarop.
Nope.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet op een mailadres waar je vroeger bij T-Mobile of een van de gelieerde merken hebt gezeten?
Multi-factor authentication, dus dat je als je iets overschrijft je naast op je account inloggen ook nog even je face-ID er overheen doetquote:
Ja hilarisch. We hadden de dag voor de terugreis bij een dubieus sushirestaurant gegeten dus ik maakte me zorgen om de wc in het vliegtuig maar toen was de droom voorbij.quote:
ahquote:Op zondag 1 maart 2026 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Multi-factor authentication, dus dat je als je iets overschrijft je naast op je account inloggen ook nog even je face-ID er overheen doet
Heb er nog steeds spijt van dat ik de mijne jaren geleden heb verkocht.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:34 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor bedragen ik voorbij zie komen straks voor een Pokemonkaart.
Niet Mokkan.quote:
Multi factor authenticatiequote:
Ik heb er tien waarbij die gelekt isquote:Op zondag 1 maart 2026 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah het valt mee. LinkedIn en ticketcounter.
En toen rende je je bed uit om naar de wc te gaan?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilarisch. We hadden de dag voor de terugreis bij een dubieus sushirestaurant gegeten dus ik maakte me zorgen om de wc in het vliegtuig maar toen was de droom voorbij.
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'quote:Op zondag 1 maart 2026 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rookienummers.
Bij mij staat de teller op 14.
Mijn lijstje van net had er niet voor niets maar 9quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'Ook 2x Linkedin en zelfs Myspace, dat e-mailadres is echt oud
Whutquote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'Ook 2x Linkedin en zelfs Myspace, dat e-mailadres is echt oud
Heb je mooie locatie uitgezocht?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Perfect moment om een hoofdfoto voor de datingapp te schieten eigenlijk.
*maakt zich gereed om op de fiets te springen*
Nee toen moest ik hoesten.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen rende je je bed uit om naar de wc te gaan?
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je mooie locatie uitgezocht?
Hopelijk geen broekhoest danquote:
ik ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Fakkels en hooivorken
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSNquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig had ik zo ver ik weet geen hele boeiende informatie daar.
Neuj, ik had prepaidquote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSN
Hebben ze daar je mail voor nodig?quote:
Ik had er ook een van 11, met ook die vage dingen. Geen idee waar die van zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
sure.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje als 4G router als Odido storing heeft. De ander inderdaad voor bepaalde landen. Al regelen ze daar liever een lokale sim.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?
quote:Op zondag 1 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie post van jou in het topic van FOK! moet blijven.
bedankt lieverdsquote:Op zondag 1 maart 2026 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie post in het FOK! moet blijven-topic
Ik heb hem HELEMAAL gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem HELEMAAL gelezen
Nee van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is dat een aanrader?quote:
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef mschol het volgende:
ik kreeg een mailtje dat ik ook in het lek zit, ik zie het allemaal wel
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moetquote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Dat zou echt raar zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
8 priesters vinden dit leukquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit.
Okéquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moet
enige wat je altijd moet doen: oppassen..quote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Die met 20 is ook het mailadres dat ik al vanaf begin Gmail had…
Even quoten zodat ik op het linkje kan klikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |