ik ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh krijg de tyfus, ik zit wel in het datalek van Odido.
Fakkels en hooivorken
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSNquote:Op zondag 1 maart 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig had ik zo ver ik weet geen hele boeiende informatie daar.
Neuj, ik had prepaidquote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar een kopietje van je paspoort met handtekening en BSN
Hebben ze daar je mail voor nodig?quote:
Ik had er ook een van 11, met ook die vage dingen. Geen idee waar die van zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 13, waaronder een paar dingen die me echt helemaal niks zeggen als 'Synthient Credential Stuffing Threat Data' en 'ALIEN TXTBASE Stealer Logs'Ook 2x Linkedin en zelfs Myspace, dat e-mailadres is echt oud
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prepaid heb je toch juist om anoniem drugsdeals te kunnen regelen
sure.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 prepaid kaartjes liggen. Wel om andere reden.
Eentje als 4G router als Odido storing heeft. De ander inderdaad voor bepaalde landen. Al regelen ze daar liever een lokale sim.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje voor de huurmoordenaars en de ander voor schimmige deals voor landen met een embargo?
quote:Op zondag 1 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie post van jou in het topic van FOK! moet blijven.
bedankt lieverdsquote:Op zondag 1 maart 2026 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie post in het FOK! moet blijven-topic
Ik heb hem HELEMAAL gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem HELEMAAL gelezen
Nee van gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Is dat een aanrader?quote:
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef mschol het volgende:
ik kreeg een mailtje dat ik ook in het lek zit, ik zie het allemaal wel
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moetquote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Dat zou echt raar zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
8 priesters vinden dit leukquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit.
Okéquote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ik ergens in zit. Net als dat ik me niet ga laten testen op autisme. Want dan gaan mensen vinden dat ik er wat mee moet
enige wat je altijd moet doen: oppassen..quote:Op zondag 1 maart 2026 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zit er niet in maar kennelijk wel in andere. Moet ik daar nog iets mee, weet iemand dat?![]()
M’n andere mailadres is schoon.
1 zit in 20 dingen
1 in 4
Die met 20 is ook het mailadres dat ik al vanaf begin Gmail had…
Even quoten zodat ik op het linkje kan klikkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |